indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Lieve mensen.

Op www.meideninbali.tk kunt u lezen,dat er al een aantal weken twee studentes in Bali verblijven.Ze hebben het naar hun zin.Daar ben ik heel erg blij mee.Ze verblijven in de Panti Asuhan Maria Goretti te Palasari.Voor hun vertrek hadden ze het een en ander goed voorbereidt.De reis werd geheel verzorgt door Dewi Sri Travel uit Vught. Emoticon: Red face Emoticon: Red face Het is ook nog zo dat er een sponsorloop gehouden zal worden in Schijndel die vanuit Basisschool de Beemd van start gaat.Zo'n 360 kinderen doen mee en een 40-tal begeleiders zullen er aanwezig zijn en Route. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Op woensdag 17 mei aanstaande om 08.30 -12.30 u
Nu heb ik me voorgenomen om Het Missiegebied even te verlaten voor de Brabantse gezelligheid.Het lijkt me dan gezellig als ik mensen mag ontmoeten die daar in de buurt wonen en dit willen aanmoedigen maar ook mij te ontmoeten.Ik dacht zo dit bericht zo te mogen vermelden.Jeroen je mag het verwijderen hoor. Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

verplaatst naar 'Andere praat'

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny
En ik verkoop: De echte Kopi Bali.
Vandaag binnen!!!!
Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Umberto

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

MartinS. je mag komen hoor. Emoticon: Talk to the hand

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,427,091 topic views - 239,308 posts - 13,720 topics - 31,337 members - last post @ 31-05-2020 22:29 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,416,924 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com