indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Hi Lon,

Die pepertjes zien er wel erg erotisch uit zeg. Ik denk dat die huisvrouwtjes daar nog "heter"van in hun celana dalam worden.

Mazzel

Jantje
User
spacer line

Hi Lon,

Waar verkopen ze die, in een toko halal? Ik wil er een moslimvrouwtje mee verleiden. Emoticon: Nice

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 04-05-2006 10:55 Jantje wrote:
Hi Lon,
Waar verkopen ze die, in een toko halal? Ik wil er een moslimvrouwtje mee verleiden. Emoticon: Nice

Het is dan wel de bedoeling dat je die pepers in je eigen kont steekt jantje!!!

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 04-05-2006 10:55 Jantje wrote:
Hi Lon,

Daar komen vast kindjes van Emoticon: Yes!

Jantje
User
spacer line

sapolidi, dangdude,

Humor toch. Het lijken wel besneden zetpillen Emoticon: So funny

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 04-05-2006 16:10 Jantje wrote:
sapolidi, dangdude,

Humor toch. Het lijken wel besneden zetpillen Emoticon: Smile

Als obat tegen wasir panas? Emoticon: Blush

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

This is the continuing story of "Londo´sm" ........... Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

'Ahu kura ahia, mansia nia'

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 04-05-2006 16:39 AnisJ wrote:
This is the continuing story of "Londo´sm" ........... Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Better than "The rise and fall of AnisJ"

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Nou Anis, het zit zo, toen ik vanmiddag op wakkerwordend Indahnesia inschakelde en las dat deskundige gelul van onze Mod (hij vond het nodig om Indonesia met Iran te vergelijken) dacht ik : laat je toch sunatten Emoticon: Stupid ouwehoer en heb meteen een geintje geplaatst. In Indonesia wordt immers altijd gelachen zoals er in Belanda vaak geseken wordt, behalve als ze een zooitje drank in de strot gegoten hebben, vandaaro. Men moet inmiddels hiero weten dat ik erg veel van een geintje hou, en bij gesijk onmiddelijk de stellingen betrek en met scherp schiet, zonder aanziens des persoons. Drrrrrrrrrrrrrrrr....drrrrrrrrrrrrrrrrr..dor, dor..!!

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 04-05-2006 16:50 londoh wrote: [. Men moet inmiddels hiero weten dat ik erg veel van een geintje hou, en bij gesijk onmiddelijk de stellingen betrek en met scherp schiet, zonder aanziens des persoons. Drrrrrrrrrrrrrrrr....drrrrrrrrrrrrrrrrr..dor, dor..!!

Een andere opvatting wordt door velen hier vaak bestempeld als gesijk. Ook een manier om te discussiŰren en altijd je gelijk te halen. Emoticon: Nice

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ik vind het constante afgeven op de meerderheid van Moslims in Indonesia door zgn Indonesia lovers zeer ongepast en verre van logisch.Ik heb al verklaard dat moeten ze eens in het land zelf flikken, en afwachten wat er gebeurd. komt net zo over als moslims over het "Blanke tuig" in NLdat aan de dope, drank, een end raak neukt, enz. gaan klagen. Moet je ze dan horen, dan is Tietjerkstradeel te klein voor die bekrompen boeren

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 04-05-2006 17:05 londoh wrote:
Ik vind het constante afgeven op de meerderheid van Moslims in Indonesia door zgn Indonesia lovers zeer ongepast en verre van logisch.Ik heb al verklaard dat moeten ze eens in het land zelf flikken, en afwachten wat er gebeurd. komt net zo over als moslims over het "Blanke tuig" in NLdat aan de dope, drank, een end raak neukt, enz. gaan klagen. Moet je ze dan horen, dan is Tietjerkstradeel te klein voor die bekrompen boeren

Helemaal mee eens Londoh. Had hetzelf geschreven kunnen hebben (geintje) Emoticon: Yes!

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 04-05-2006 17:05 londoh wrote:

Ik begrijp dan eigenlijk ook niet waarom er zoveel geschreven wordt (op dit forum )over een land waar 90% van de bewoners moslim is.
vanwaar de belangstelling?

Even terzijde. het is hier in nederland prachtig weer, en de mooiste meisjes en meest sexy vrouwen zijn turkse en marokkaanse (helaas voor hijgende heertjes: ze zijn moslim)

groet

Ed

Sweet young thing

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik heb inmiddels ook even een reactie gegeven op het andere topic.

De vergelijking met Iran schoot me tebinnen omdat er kort geleden ook zomaar wat homo's vermoord zijn in zo een 'straatproces', precies wat hier ook gebeurde (van wat er uiteindelijk in de pers verschijnt natuurlijk), alleen heeft mevrouw het na kunnen vertellen gelukkig.

Met mijn ongetwijfelde versnipperde kijk op de wereld ga ik ook gewoon in tegen mensen die 'alle Nederlanders' tuig vinden hoor. Af en toe wat stangen kan prima zoals eerder gezegd, ik zal er niet wakker van liggen, want dan had ik gewoon geen reactie moeten geven. Emoticon: Smile

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

(90 % is natte vinger werk).
Ze weten daar zelfs niet hoeveel inwoners er zijn?
Maar ja kan het goed horen dat het een moslim land is.
En als het vrijdags is, Ja ga eens mee naar de Moskee.
Dan zie je hoeveel het er zijn.
80 % doet er niets aan? natte vingers heb ik of is het kramp van het typen? Emoticon: Stupid

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Je lacht je soms rot vrijdag bij moskeeen aan een grote weg, stopt er van alles, staan ze buiten te lullen en een sigaretje te roken. Ach zo was het vroeger toch ook met de kerken in NL. En hier maar uit hun bol gaan over die moslims. Maar als ze een Javaanse aan de haak kunnen slaan, laten ze zo een stuk van hun snikkel afsnijen en vertellen ze:Ja haar familie wilde zo graag en heb ik maar ja gezegd. Terwijll dat helemaal niet nodig is.

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 05-05-2006 10:27 zieleffe wrote:
(90 % is natte vinger werk).
Ze weten daar zelfs niet hoeveel inwoners er zijn?
Maar ja kan het goed horen dat het een moslim land is.
En als het vrijdags is, Ja ga eens mee naar de Moskee.
Dan zie je hoeveel het er zijn.
80 % doet er niets aan? natte vingers heb ik of is het kramp van het typen? Emoticon: Stupid

Bij moslims moet je overigens kijken naar de persoon zelf en niet omdat hij zegt dat hij moslim is.
Er zijn bvb gboren moslims en zij die tot de islam zijn bekeerd vanwege trouwen..
Vraag een (Indonesische) moslim altijd naar wat hij van iets vindt (zijn eigen mening), en niet wat de koran of de hadith daarvan zegt.

het gebouw van de indonesiche playboy is tijdelijk gesloten omdat er een stel fundamentalisten dat belegerd hebben niet niet vanwege de 200 miljoen (natte vingerwerk, van vingeren) anderen

In aceh zijn de moslims voor het gelijkheidsprincipe, las ik ergens:

------------------------------------------------------------------------------------------------

De islamitische wet die vorig jaar in Atjeh werd ingevoerd zou ook voor alle niet-moslims, militairen en politieagenten in de Indonesische provincie moeten gelden. Zo luidt een voorstel dat bij het Indonesische parlement in Jakarta is ingediend.

Krachtens de sharia zijn alcoholgebruik, gokken, overspel en andere volgens de islam immorele gedragingen verboden. In Atjeh wordt de wet tot nog toe alleen op moslims toegepast. Op grond van het wettelijke gelijkheidsbeginsel zou de sharia van toepassing moeten worden verklaard op iedereen die in de provincie woont, ook voor militairen, politieagenten en niet-moslims, zei Alyasa Abubakar, hoofd van de overheidsdienst die de sharia in Atjeh ten uitvoer legt. "Het is aan het parlement om te beslissen of het het voorstel van het Atjeese volk aanvaardt of afwijst. Ik vind persoonlijk dat het niet eerlijk is om de islamitische sharia alleen op moslims toe te passen", zei Abubakar.

Abdullah Saleh, vice-voorzitter van de parlementscommissie die het wetsontwerp behandelt, zei dat de wet iedereen gelijk behandelt, maar ook 'de vrijheid van niet-moslims beschermt om hun religieuze plichten te voldoen'.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Het is overigens treurig om rode pepertjes te gebruiken om moslimvrouwen te verleiden, jantje, in plaats van je eigen lolok c.q. eikeltje..

Groet

Ed

Sweet young thing

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Overigens is het voor die huismeprautjes een geliefde straf om de "alat vital" (netjes) van manlief eens goed met cabe in te wrijven als ie vreemd is gegaan.
kan ie effies tandakken Emoticon: Shiny

Jantje
User
spacer line

On 05-05-2006 10:38 maseddi wrote:

...

De islamitische wet die vorig jaar in Atjeh werd ingevoerd zou ook voor alle niet-moslims, militairen en politieagenten in de Indonesische provincie moeten gelden. Zo luidt een voorstel dat bij het Indonesische parlement in Jakarta is ingediend.

Halo Ed,

Gaan die puntenhalers eigenlijk niet een beetje op de stoel van Allah zitten met hun bemoeizucht? Die zuipschuiten, hoeren en -lopers, dames met rok en make-up, verliefden, copulanten en masturbanten worden toch op de dag des oordeels door HEM beoordeeld, veroordeeld. Hoeven ze toch niet in het openbaar door een stelletje idiote barbaren afgetuigd te worden? We leven in AD 2006. Terlalu kurang ajar dunkt mij. Emoticon: Blush

Wat de pepertjes betreft heb ik even in een deuk gelegen toen ik het zag. Emoticon: Laugh out loud Geintje moet kunnen vind ik. Ken jij trouwens tegen een geintje? Emoticon: Shiny

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Hoi Jantje,

"...Wat de pepertjes betreft heb ik even in een deuk gelegen toen ik het zag. Geintje moet kunnen vind ik. Ken jij trouwens tegen een geintje? .."

Bij mijn weten heb ik over die foto's geen opmerking gemaakt?

het is overigens bekend dat indonesiers (ook moslims) dmv video-filmpjes, suggestieve praat, fotootjes, proberen om de andere sekse te verleiden en om zichzelf te verhitten.
En spaanse pepers die op een alat vital (necis) lijken horen daar ook bij, al of niet om flink te tandakken.

De beste manier lijkt me om de natuur zijn gang te laten gaan, een flinke boom yang kencang (kasar) dalam celanamu
Laat haar dat es maar flink vasthouden, droomt ze de hele nacht van.
Sukses gegarandeerd.

Maar wanneer die lolok (kasar) voortdurend kepleh is, wekt een spaanse peper slechts lusten op die niet bevredigd worden en dat wil jij toch niet?

Ed

Sweet young thing

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 04-05-2006 16:43 dangdude03 wrote:

...

Better than "The rise and fall of AnisJ"

Emoticon: Confused Emoticon: Confused "Ik heb helemaal geen pretenties hˇˇr Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

"In ieder geval geen z(w)evende hemel met 'wolkjes' .......

"By the way hoe smaak t'ie eigenlijk .......???'

'Ahu kura ahia, mansia nia'

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Was dit als voorbeeld gebruikt

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 06-05-2006 14:01 AnisJ wrote:

...

"By the way hoe smaak tie eigenlijk .......???

Alsof er een engeltje over je tong fietst Emoticon: Shiny

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Pittig bij een glas bier, maar bij 10 of meer pedis Emoticon: Devil

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,423 posts - 13,692 topics - 25,271 members - last post @ 22-10-2019 18:33 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,716,212 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com