indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Jeroen schreef:
"Lijkt me niet ter zake doende in dit topic, ik ga alleen niet over een hardstikke nieuw forum rondroepen dat het een 'zeer uigebreid Nederlands forum' is."

Met uitgebreid forum bedoelde ik, dat er verschillende landen en alles wat met reizen te maken heeft behandeld wordt.

Het was puur een mededeling van mij en vind het derhalve niet netjes dat deze van het scherm wordt gehaald.

Dus nogmaals er is pas een nieuw Nederlands forum gestart:
www.wereldforum.com

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Dan gaat ie in ieder geval naar 'Andere praat'. Dan kunnen we het nog een keer proberen.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Albert,

Nieuw forum staat weinig op, en hetgeen er opstaat is om het forum te vullen, want een forum met zonder niets is dus niets, Waar maakt die Jeroen zich eigenlijk druk over. bang voor een tweede VvB, nog meer zorgen aan ze hoofd

Gruces Emoticon: Shiny

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Hallo Lon,

Dit Forum is natuurlijk pas ik geloof 24 april begonnen.
Het moet natuurlijk wel een kans krijgen.

Het leek mij in ieder geval de moeite om het te melden.

We zien wel.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Albert,

Er wordt hier grotere onzin geplaatst
(ben ik ook goed in, slap gelul over Indo Emoticon: Shiny )

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Londoh, ik zie veel forums opgericht worden met grote droombeelden, en zie ze net zo hard weer verdwijnen, dus bang ben ik niet. VvB gaat ook ten onder op dit moment omdat iemand centen wil zien.

We zien wel inderdaad.

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Nou VvB is ook leuk hoor Jeroen...alleen moet je geen vrouw zo'n forum laten besturen, dan wordt het toch alleen maar 1 groot theekransje Emoticon: Yes!

Gracias. Sama sama

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Wie of wat is VvB nu weer?

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Iya Kimi, wij weten wel waar die vrouwtjes zeer geschikt voor zijn, alleen mag je dat vandaag de dag niet meer hardop denken, zelfs niet er omheen draaien.
Geef mij maar een klein naaikransje Emoticon: Yeah right!

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 03-05-2006 19:16 Jeroen wrote:
Londoh, ik zie veel forums opgericht worden met grote droombeelden, en zie ze net zo hard weer verdwijnen, dus bang ben ik niet. VvB gaat ook ten onder op dit moment omdat iemand centen wil zien.We zien wel inderdaad.

Ik volg dat forumgebeuren nauwelijks, die tijd heb ik gehad, kom hiero en af en toe leg ik lekker overhoop met wat Indonesiers op Asiafinest, plus dat ik zelf nog een forum heb, meer dan genoeg. Ik houd me alleen bezig met Indonesia. Ik zie dat genoemd forum zich richt op de "gehele wereld", ruimdenkend, met de meeste kans op succes. Maar als zoiets een succes wordt is het al snel vervelend, want je ziet door de postings het forum niet meer. Plus al die sub-mods. Nee dan hiero, hebben we 1 mod die we af en toe lekker kenne stangen, verkeerde taal schrijven en zo, kijken hoe ver we kenne gaan Emoticon: Laugh out loud

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ja, af en toe wat stangen moet kunnen hoor. Daar gaat niemand dood aan. Gelukkig is het mooi weer hier Emoticon: Wink

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 03-05-2006 19:22 Albert H wrote:
Wie of wat is VvB nu weer?

Vrienden van Bali, een MSN groep.

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Gewoon bij google intypen "VVB" en "Bali". Dan kom je er vanzelf.

Ach je moet het gewoon zo zien, Indahnesia.com is voor de NL mannen die heimwee hebben naar Indonesie, VvB voor de Nederlandse vrouwen en kinderen.. Voor ieder wat wils he...

Gracias. Sama sama

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 03-05-2006 21:30 kiwimave wrote:

Ach je moet het gewoon zo zien, Indahnesia.com is voor de NL mannen die heimwee hebben naar Indonesie, VvB voor de Nederlandse vrouwen en kinderen.. Voor ieder wat wils he...

Emoticon: Very funny Misschien heb je daar een goed punt Emoticon: Laugh out loud

spacer line  

Als je dat intoetst Albert...dan kun je ook weer hiero uitkomen Emoticon: Wink

Live life to the max.......

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Ik ken de MSN groep, maar wist niet dat VvB bij Bali hoorde.
Alleen VvB intikken leverd heel wat anders op.
In iedergeval, allemaal bedankt voor zijn bijdrage. Of de hare natuurlijk.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 03-05-2006 21:30 kiwimave wrote:

dom dat ik niet eerder doorhad dat het naaikransje nu naar het theekransje moet.
gracias/ de nada Emoticon: Stupid

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 03-05-2006 21:33 Jeroen wrote:

...

Emoticon: Very funny Misschien heb je daar een goed punt Emoticon: Laugh out loud

Hoe bedoel je, worden de vrouwen verbannen ? Emoticon: Angry

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 04-05-2006 00:48 4yoke4 wrote:

...

Hoe bedoel je, worden de vrouwen verbannen ? Emoticon: Angry

Neuh, er is hier geen Taliban regime hoor. Vrees niet Emoticon: Puh!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Foto verplaats naar taal leren

Kijk dat is Indonesie promoten echte Hollnders die zich eigen verkleden in Indische Batik en ze laten dansen, maar dat ging niet zo als de Balinese vrouwtjes, en mannetjes, maar het was een geslaagde avond met rijst tafel.
Dus dit zijn mensen die graag op vakantie willen gaan naar de Gordel van Smarah Emoticon: Shiny en dat kan je hiero even vermelden Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 04-05-2006 09:41 Jeroen wrote:

...
Neuh, er is hier geen Taliban regime hoor. Vrees niet Emoticon: Puh!

Jeroen in Afghanistan worden vrouwen niet verbannen, maar verkracht, mishandeld en als varkens behandeld, net zoals in de rest van de Arabisch en Centraal-Aziatische wereld trouwens. En wij behandelen de vrouwelijke leden op Indahnesia.com toch wel iets beter he Emoticon: Wink

Gracias. Sama sama

pretbek
User
spacer line

nounou, het is vast niet allemaal prima gesteld bij onze Arabische zuiderburen, maar dergelijke generaliseringen doen de goedbedoelde arabische echtgenoot met wellicht enkele gebruiken waar wij geen bal van snappen wel erg weinig eer aan, niet?

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

On 05-05-2006 13:31 pretbek wrote:
nounou, het is vast niet allemaal prima gesteld bij onze Arabische zuiderburen, maar dergelijke generaliseringen doen de goedbedoelde arabische echtgenoot met wellicht enkele gebruiken waar wij geen bal van snappen wel erg weinig eer aan, niet?

Is daar dan nog eer aan te behalen het is leuk voor een film.
En ver van mijn bed,wat zeg ik dichtbij tegenwoordig, als alle culturen, in Nederland, eens zich eigen gingen verkleden in hun traditonele kleding dan kon je nog eens zien hoe tollerant wij zijn Emoticon:
En nu ga ik weer lekker op mijn platje in mijn Flattje zitten met

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

pretbek
User
spacer line

da┤s idd misschien wel ┤t beste, is tenminste te bevatten hoofdpijn, enjoy!

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Zijn er nog andere 'doelgroepen' mogelijk ........... Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated

'Ahu kura ahia, mansia nia'

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,918 posts - 13,695 topics - 25,649 members - last post @ 14-11-2019 11:03 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,632,632 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com