indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ricky 123
User
spacer line

Volgende maand ga ik terug naar indonesie en ga onder anderen een week naar de Kei-eilanden. Ik heb daar een bekende wonen die ik wil bezoeken, maar wat valt er zoal te doen alhier. Heeft iemand goede ervaringen.
Ben benieuwd naar reacties.

b.v.d. Ricky

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Een pleuris eind weg, vliegen via Ambon, zal daar schitterend wezen en onbedorven, geen zak te doen, behalve genieten van zee (duiken) en natuurschoon en mensen die het geweldig vinden je te ontmoeten. Bahasa Indonesia is een must.

Ben er nooit geweest, maar kan me er een voorstelling van maken. Net 2 keer naar de Molukken geweest, bijv. op Buru, waar ze 2 of 3 toeristen per jaar meer zien, ik zou zo weer terug willen om daar veel meer van te zien, Ceram net zo.

Gruces

kimjai
User
spacer line

Hallo,Ik ben vorig bijna 3 weken bij familie op Kei-kecil geweest,HEt is zeker de moeite waard.Huur een mobiel en bezoek Gelanitberg.,de schitterende stranden bv bij Ohoililir,Pasir Panjang .De Evu rvier is een heerlijke verkoeling
Met de motor naar Kei besar is ook zeker de moeite waard.(overtocht duurt 2 uur
Wij zijn er iedere dag op uitgetrokken met gehuurd busje en hebben genoten van de natuur rust en de fantastische mensen daar.

Goede reis en veel plezier op Kei

ricky 123
User
spacer line

Bedankt voor de reacties, schijnbaar zijn er nog niet veel mensen op Kei geweest gezien het aantal reacties. Dit is alleen maar gunstig, gezien het feit dat ik de rest van mijn tijd zoals gewoonlijk in yogya door breng en daar al genoeg bule's tegen kom. Mijn kennis beschikt daar over een boot en zal dus veel van mijn tijd aan en op het water door brengen. De natuur schijnt er nog
ongerept te zijn en heb begrepen dat er veel zogenaamde bountie-stranden zijn. Bovendien heeft mijn kennis de Bintang altijd koud staan dus wat wil je nog meer, groetjes Ricky

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,537,326 topic views - 236,599 posts - 13,707 topics - 28,339 members - last post @ 16-02-2020 17:46 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,772,576 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com