indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ricky 123
User
spacer line

Ik vraag me af of het in Yogyakarta al mogelijk is om digitale foto's op cd te laten branden bij een fotowinkel of iets dergelijks.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

geen enkel probleem, neem wel een goeie, want er is veel goedkoop Emoticon: Yawn

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Inderdaad, dit is zo'n beetje op iedere straathoek mogelijk, maar kies een goede fotowinkel (Artha ofzo). Kwaliteit is bij zo'n winkel minimaal even goed als in een Nederlandse fotowinkel, alleen voor 10% van de Nederlandse prijs. Ik heb er ooit eens 10 pasfoto's laten maken voor 2 euro (incl CDROM en net opberghoesje), in Nederland ben je het 10-voudige kwijt zonder alle extra's.

Foto's maken is hot in Indonesie (wat wil je met al die fotomodellen daar), het is geen India ofzo waar nauwelijks markt is voor fotowinkels (die smeerkezen hoeven/mogen/willen/kunnen niet op de foto ) Emoticon: Wink

Gracias. Sama sama

ricky 123
User
spacer line

Nou, dat is perfect, hoef ik geen extra geheugenkaart te kopen, bedankt.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 02-05-2006 18:26 kiwimave wrote:
het is geen India ofzo waar nauwelijks markt is voor fotowinkels (die smeerkezen hoeven/mogen/willen/kunnen niet op de foto ) Emoticon: Wink

Dit is geen foto van een smeerkeezin uit Bombay

RienRaket
User
User icon of RienRaket
spacer line

je kunt het vaak ook zelf op cd zetten bij de betere warnets...

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,367,047 topic views - 233,696 posts - 13,689 topics - 24,545 members - last post @ 21-09-2019 15:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,479,221 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com