indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Marabunta
User
spacer line

Ik ben van plan om naar Bali deze zomer. Weet iemand een goede adres waar niet te duur is voor 4 persoon? Een bungalow bij de strand bijvoorbeeld.
Alvast bedankt voor jullie informatie.

Salam
Mar

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Je wil niet veel betalen, maar wel aan het strand zitten? Veel succes, ik geef je weinig kans dat dat gaat lukken.

Anbrie
User
spacer line

Wat is in jouw ogen goedkoop Marabunta?

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Een 4 persoons tikar onder de pohon kelapa Emoticon: Worship

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Misschien zit er dan wel een echte Boomaap in,die de cocusnoot naar beneden gooit.
Dus helmen mee nemen. Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Marabunta,
Als je nu eens begint met te vertellen wat jou budget is, wat je per nacht wil betalen. Vergeet niet: hoe dichter bij het strand, hoe duurder!

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hier hejje dr eentje, maar geen Javaanse, of stijf van de bedak soms?

Marabunta
User
spacer line

Ik ben daar geweest maar toen was ik bij een hotel in popiesline kuta. Per nacht kost Rp. 200.000,- Maar ik heb wel eens gehoord dat je een bungalow voor weinig geld (niet zo duur). Jammer genoeg ik kreeg niet genoeg informatie daar over. Dus als een van jullie ervaring heb met een huur van bungalow, graag wil ik informatie daarover hebben.

Ik weet dat alles kost gelg.

Groetjes

Bastiana
User
spacer line

On 01-05-2006 12:03 Marabunta wrote:
Ik ben van plan om naar Bali deze zomer. Weet iemand een goede adres waar niet te duur is voor 4 persoon? Een bungalow bij de strand bijvoorbeeld.
Alvast bedankt voor jullie informatie.

Salam
Mar

Weet wel een adres voor je, maar niet aan het strand, het is een bungalow met zwembad en is gelegen even buiten Ubud ongeveer 10 min er buiten. Ligt prachtig gelegen vlakbij de rijstvelden afstand daarvan is 2 min. prijs per bungalow incl. ontbijt schoonmaken en handdoeken 35 euro. En de bungalow heeft plaats voor 4 personen.Tevens is de mogelijkheid je op te laten halen vanaf het vliegveld. En er is een chauffeur aanwezig die je voor weinig Rp het echte Bali kan laten zien. Indien intresse laat het weten, dan kan ik je de foto zenden.

groet, Bastiana Emoticon: Bye bye

Bastiana
User
spacer line

Hallo,

Zal mij even voorstellen ik heet Bastiana en was eerst een bekende van de site VVB door het optreden van de beheerster Kaat heb ik een besluit genomen om niet meer op de site te zijn. De reden van dit is bij mensen van deze site bekend. Daar wij vrienden hebben op Bali die een Bungalow park daar hebben en gezien de nood nu erg hoog is op Bali met toeriste, had ik een site voor hun geplaats op VVB. Daar er meerdere op staan ben ik ervan uit gegaan dat dit mocht. Dom van mij, want binnen 5 uur was mijn site verwijderd, en kreeg een e-mail van Kaat, dat zij geen prive verhuur van bungalows op haar site wilde hebben. En dat er uitzonderingen zijn dat wel, maar dat is voor oud gediende van de site. (Dus vrienden van haar zelf) Na wat heen en weer gemaild te hebben met haar, kwam ze met een idee van, als je 2,5% van de verhuur prijs betaald vooruit op jaarbasis kun je de site plaatsen. Nou een ieder begrijp wel dat ik daar niet op in ben gegaan. Emoticon: Angry

Daarna was er met een van de VVB een discussie ontstaan die Kaat niet wilde hebben, en deze persoon werdt door haar verwijderd zodat deze persoon niet meer op de site kon antwoorden, of zich verder kon verdedigen.
Gezien ik zelf wil beslissen wat en hoe ik antwoord wil geven op een mening en zeker niet wil dat er door een persoon wordt uitgemaakt wat ik mag zeggen. Heb ik een besluit genomen om niet meer op die site iets te vertellen of info e.d. te plaatsen. Emoticon: Frustrated Ik dacht dat we in een vrij land woonde en daar ook een eigen mening mochten hebben, maar Kaat vindt dat zij mag uitmaken wat en wie er geplaatst mag worden. Nou nee dus Emoticon: Stupid

Bij deze dit is mijn mening en een ieder mag zijn mening hebben, dat is mijn moto Emoticon: Laugh out loud

groet, Bastiana

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Vergeet niet: hoe dichter bij het strand, hoe duurder!
Wat te denken van deze, huurprijs is niet per maand, per week maar per dag.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 01-05-2006 22:54 Bastiana wrote:

.... dat zij geen prive verhuur van bungalows op haar site wilde hebben. Na wat heen en weer gemaild te hebben met haar, kwam ze met een idee van, als je 2,5% van de verhuur prijs betaald vooruit op jaarbasis kun je de site plaatsen. Nou een ieder begrijp wel dat ik daar niet op in ben gegaan.

Dat is nu weer een schitterend voorbeeld van de echte, onvervalste Hollandse handelsgeest. Voor geld is alles te koop, zelfs je principes. Zieleffe heeft gelijk als hij beweert dat wij een volk zijn van handelaren. Alleen onze humor krijg je er gratis bij. Tenminste voorlopig nog wel. Emoticon: Clown

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

onvervalste Hollandse handelsgeest.
Met andere woorden de zaak op een beschaafde manier besodemieteren.
Dit is een manier van handelen waar ik weinig bewondering voor heb, handel bedrijven kan ook eerlijk.
Jan

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Ik las in Indonesische kranten , ook van bali dat men van plan waren om de illegale verhuur te gaan aanpakken.
Er zijn klachten gekomen uit de hoek van de grote hotels , ze willen dat de oneerlijke concurrentie van de villa verhuurders gaan aanpakken.
Mss lijkt het vreemd , maar Indonesia en Bali hebben ook wetten , je moet vergunning hebben , brandveiligheid , assurantie en ook (inkomsten)belasting.In het verleden kan wel voorkomen dat je gedoogd werd , vooral als je "zaken"kan doen met de plaatselijke veldwachters of met de banjarhoofd.
Maar op een gegeven moment moet je wel je knopen gaan tellen.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Asmara
User
spacer line

Mar

probeer het eens via Http://www.villamegacom, succes

Asmara

** @d **
User
User icon of ** @d **
spacer line

Wij waren vorig jaar in Legain. Direct aan zee. Met wat praten zaten wij daar voor €20.00 per nacht per 2 persoons huisje. Incl ontbijt.
Sari beach Inn, Legian.
http://baliwww.com/index/hotel(...)ail/overview/88.html

1 deur en 1 raam is 1 huisje.

Tussen de bomen zie je de zee.

Groeten Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.d

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,159,881 topic views - 234,329 posts - 13,692 topics - 25,224 members - last post @ 19-10-2019 19:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,622,113 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com