indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Zojuist een mededeling gekregen van mijn ticket server Cathay travel service amsterdam. Vanaf 10 mei komt er 25 euro bij als je met SQ vliegt, cathay travel belde voor de mogelijkheid om je ticket voor 10 mei te doen inkopen..om jezelf die 25 euro te besparen....maarja wat is nu 25 euri tegenwoordig Emoticon: Yawn

Ik ga hem toch maar inkopen....want hij moet toch al betaald zijn in mei... Emoticon: Puh!

Toch aardig van ze...ter informeren.

Live life to the max.......

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ik kocht een ticket in Singapore (met MAS) en daarvoor bedroeg de Singapore Tax S$ 21, das 11 euri. De overseas Tax S$57 Fuel surcharge S$ 280. Ticket was S$1224 (6 maanden geldig)

Gruces

zieleffe
User
spacer line

Ik heb ook 4 tickets besteld bij Cathay travel waarbij ik wil zeggen.
het een goede travel Bureau vind.
Ze helpen je met zo goed koopmogelijke tickets, dat is toch prettig.
Ook door dat er hier, er over geschreven was, (ik meende door Londoh,ga je provicie maar halen straks)dat het alles moeite doet,een prijs af te spreken die ligt tussen, die bij de concurrenten, en pas betalen voor de maand dat je gaat. Emoticon: Wink

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

een prijs af te spreken die ligt tussen, die bij de concurrenten, en pas betalen voor de maand dat je gaat.

Ennu geen 10% aanbetalen na boeking ennu gratis annuleren voordat de som betaald is 1 maand a 2 weken voor vertrek Emoticon: Yeah right!

Maar volgens mijn moeten we bij een ander topic zijn voor dit onderwerp!

spacer line  

spacer line  

In iedergeval wordt de tax nu 180,- euri ...lang leve schiphol of moet ik dat anders bekijken Emoticon: Wink

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Het kan altijd nog erger.
Swiss Air vraagt 233 Euri naar India. Ook met één tussenstop.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ach ja naar India gaan is een straf, het enigste land ter wereld waar ik ooit ben "weggerend" Emoticon: Shiny

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Ik geef je groot gelijk Londoh, ik heb ook vreselijk gore smerige Indiers ontmoet toen ik in die regio was...ze wassen zich gemiddeld 1x/week, kotsen gewoon voor je voeten, behandelen hun vrouwen met minder respect dan hun koeien....Smeerlappen zijn het...

Ik werd pas echt link toen een vriend van mij in India was geweest, het daar zo'n smeerboel vond en toen verkondigde dat hij nooit meer naar "Zuidoost Azie" (incl Indonesie) wilde omdat het daar een grote smerige bende was...

Indonesie en India een wereld van verschil gelukkig Emoticon: Shiny

Gracias. Sama sama

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Dok,

Die Indiers zijn niet alleen smerig, maar ook heftig opdringerig. Ik ben toen naar New Delhi, Agra en Varanasi geweest. Ik heb wel mooie dingen gezien (Taj Mahal) maar tevens de meest gore troep ooit. De aankomst alleen al midden in de nacht te New Dehli. Honden die in Varanasi aan half verbrande lijken zaten te knabbelen, er met een mensenbeen vandoor gingen. Dat geren met dooien, in lijken pikkende aasgieren. Mensen die koeienstront aan het kneden waren dat net uit zo een heilige koe was gevallen. na 12 dagen naar Nepal gevlucht, alwaar ik de reis van me leven heb gemaakt. India wordt door een bepaald soort mensen bezocht, van die zweverige types, die dagelijks een paar chillums blowen. Vroeger liepen ze in het oranje, zonder dat het nou echte voetballiefhebbers waren. Hij komt, hij komt, hij komt die goede...ja wie eigenlijk Emoticon: Yeah right!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,198,145 topic views - 240,782 posts - 13,734 topics - 34,298 members - last post @ 27-01-2021 13:39 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,718,889 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com