indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Hallo allemaal,

Iemand in Sanur op bovenstaande datum. Tijd voor een gezellige borrel daar...

spacer line  

Yep. zit in die periode in Puri Santrian. (Tenminste als ik niet rondtrek)
Je kan me bellen/sms op +31651265973.

Rien

Oud worden op bali? www.whitedolphins.nl or www.whitedolphins.net

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 13-04-2006 13:25 Tuti & Jan wrote:
Wij zijn deze week nog eens door Sanur gereden, het is er erg rustig wat toeristen betreft, op de 6 km lange hoofdstraat hebben we geen 50 toeristen gezien.
Tuti & Jan

(Uit een andere topic) Zou dr daaro niet eentje tussen zitten die een neut lust ?

Gruces

spacer line  

Zou dr daaro niet eentje tussen zitten die een neut lust ?

Ik denk dat ieder wel niet vies is van een neut-je....dus met die 50 toeristen! (als ze bij elkaar komen) kan het wel eens aanpoten geblazen zijn voor de serveerders Emoticon: Yeah right!

Live life to the max.......

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Mas Rien:
Da's mooi ik zit daar toevallig ook, voor een verjaardag dus dat gaat goed komen.

Mas Lon:
Ik heb het ook gelezen, zal vast iemand tussen zitten die een arakje lust Emoticon: Yes!

balangan
User
spacer line

Toch niet toevalig voor de verjaardag van Lonny Gerungan?

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Ja toevallig....... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

balangan
User
spacer line

Dat dacht ik al, dat wordt dan een Hollandse invasie daaro. Gezellig!

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Nou, zie je daar dan..... Emoticon: Laugh out loud

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 16-04-2006 20:25 balangan wrote:
Toch niet toevalig voor de verjaardag van Lonny Gerungan?

Die nichterige nep-Balinees? My God/Allah/Vishnu.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 18-04-2006 10:39 Yogya-Bali wrote:

...

Die nichterige nep-Balinees? My God/Allah/Vishnu.

Ach met wellicht een paar centen meer dan jij zal hij er niet wakker van liggen. Emoticon: Puh!

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 18-04-2006 10:52 Jeroen wrote:

...

Ach met wellicht een paar centen meer dan jij zal hij er niet wakker van liggen. Emoticon: Puh!

Oftewel: Mensen slapen beter met geld dan zonder, aldus Dok Yerun Emoticon: Yeah right!

Gruces Emoticon: Bye bye

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Toch belachelijk dat die Nederlanders zich laten belazeren door een of andere clown met een apenpakkie aan die beweert dat ie Balinees is terwijl een blinde nog wel kan zien dat ie dat zeker niet is.
Er zijn vele Indonesische koks in NL die stukken beter zijn dan deze showbizz clown (heeft het voordeel dat ie wordt gesteund door zijn partner; die jojo van een van die roddelblaadjes, Ben Holthuizen of iets dergelijks).
Het toont alleen maar weer hoe weinig de Nederlander van Indnesia afweet.

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

YB yth.

Ik heb geen idee hoe en waarom je er zo over denkt. Volgens mij is een van de mooiste eigenschappen van veel Nederlanders dat ze iedereen in hun waarde laten. Helaas geldt dat niet voor alle Nederlanders.

En wat betreft het op zo'n belachelijke manier te kakken zetten van een goede vriend van ons vind ik ronduit asociaal, er zijn hier op dit forum meer mensen voor mindere dingen een poosje gebanned......

Oh ja, ook nog even iets over het niets van IndonesiŽ weten.... Ik hoop dat dat in zijn algemeenheid werd geschreven, ik denk dat hier vele kenners/liefhebbers zijn..

Remon Emoticon: Yawn

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 18-04-2006 16:08 Yogya-Bali wrote:
Toch belachelijk dat die Nederlanders zich laten belazeren door een of andere clown met een apenpakkie aan die beweert dat ie Balinees is terwijl een blinde nog wel kan zien dat ie dat zeker niet is.
Er zijn vele Indonesische koks in NL die stukken beter zijn dan deze showbizz clown (heeft het voordeel dat ie wordt gesteund door zijn partner; die jojo van een van die roddelblaadjes, Ben Holthuizen of iets dergelijks).
Het toont alleen maar weer hoe weinig de Nederlander van Indnesia afweet.

'de Nederlander' zal inderdaad weinig afweten van IndonesiŽ, wellicht net zoveel als BraziliŽ. En dan nog? Verder toch geen probleem. Ik vind z'n eten niet bijzonder, maar z'n tv-series vond ik altijd wel geinig om te kijken. Stond ie met z'n voeten op een zompig dorpspleintje te koken. Emoticon: Puh!

spacer line  

Wta bedoelen jullie nou eigenlijk met "zijn eten". De bakjes uit de supermarkt of de maaltijden die hij zelf bereidt? Dat de supermarkt-producten niet kunnen tippen aan eigengemaakt of restaurant vind ik vanzelfsprekend. Dat geldt evenzo voor de Hollandse kost.

PS: En wat is het toch fijn dat wij Yogya-Bali hebben die ons onbenullen alles kan vertellen over Indonesie.

Oud worden op bali? www.whitedolphins.nl or www.whitedolphins.net

Josephina
User
spacer line

Jammer dat wij 'te laat' zijn.....hadden ook wel wat gelust/meegevierd.
Zijn van 16-22 mei in Sanur.
Anyway....proost / selamat minum.
Jose.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,298,110 topic views - 233,637 posts - 13,687 topics - 24,452 members - last post @ 18-09-2019 19:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,365,825 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com