indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

bomees
User
spacer line

Hallo!

Ik vroeg me af of iemand mij misschien kan helpen! Ik heb in mei/juni een aantal binnenlandse vluchten nodig die ik wil boeken direct als ik aankom op Den Pasar..maar nu wil ik me vast ff een beetje orienteren zodat ik weet welke maatschappij op welke dag waarheen vliegt! Maarre....de site's van die maatschappij'en werken allenmaal niet opperbest! Dus vroeg ik me af of iemand misschien weet waar ik vluchtschema's vandaan kan halen zodat ik vast een beetje weet op welke dag ik waarheen kan vliegen!

Alvast bedankt! Emoticon: Smile

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Hallo Bomees,

Probeer deze site eens!

www.startindonesia.com/penerbangan.htm

( domestic and international flights Indonesia airlines )

suc6 Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

spacer line  

Hi Bomees,

Ik heb een travel agent op Bali, Ssnur om precies te zijn en wij kunnen je wel helpen met binnenlandse vluchten. Die hoef je niet persee te boeken bij aankomst, maar kan ook voordat je vertrekt zodat de tickets voor je klaarliggen op ons kantoor. Wel zo handig.

Vriendelijke groet,

Gerald van Amerongen
Happy Trails
www.happytrailsindonesia.com

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Gerard,

Wat zijn de kosten voor de klant voor het regelen van die tickets? Wellicht handig te vermelden, want de tickets zijn vaak dermate goedkoop dat eventuele extra kosten voor het boeken via een reisburo best een verschil kunnen maken.

Jeroen

bomees
User
spacer line

Hello!

De kosten waren inderdaad ook de reden dat ik het direct bij aankomst wilde boeken dus het is totaal afhankelijk van de extra kosten of ik het via een tussenbureau wil doen..!

Klopt het nou dat de site's bijv. van merpati totaal niet werken? Het lukt me bijv. niet om te zien of er op een bepaalde dag een vlucht is naar een bepaald eiland ofzo. Het is me nog niet 1 keer gelukt bij verschillende maatschappij'en...ik zit wel achter een Mac..misschien dat dat het is?

Weten jullie misschien ook of GTair nog vliegt??

Mijn dank is groot! Emoticon: Smile

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

GTair vliegt nog, tenminste dat hopen wij omdat we daarmee terug komen van Lombok volgende week.

Alles wat met internet van doen heeft is in Indonesie nog lang niet zo ver als in Europa, dat websites van luchtvaartmaatschappijen niet of niet goed werken is geen uitzondering.
Vaak zie je ook goed verzorgde websites maar word een email gewoon niet of na lange tijd pas beantoord.

Ik heb problemen met de registratie van WinXp van mijn Toshiba laptop die ik graag opgelost zag, via de site van Microsoft kom ik uit bij een bedrijf in Jakarta, daarvan zou je toch zeker een antwoord mogen verwachten, dus mooi niet.

Beste Gerald,
Ik denk dat het belangrijk is dat klanten via hun Nederlandse bankrekening kunnen betalen.
Natuurlijk zul je wat bekendheid en ook vertrouwen moeten krijgen maar ik verwacht dat je met een product komt waar wel eens veel vraag naar zou kunnen komen, zoals ik hier boven al schreef zijn ze in Indonesie (nog) niet en in Bali zeer zeker niet zo ver om zaken via internet te regelen.
Te hopen is dat je niet te veel weerstand krijgt van de plaatselijke reisbureautjes, bij succes zullen die zeer zeker niet staan te juichen.
Veel succes,
Tuti & Jan

goyang2
User
User icon of goyang2
spacer line

On 28-03-2006 08:01 geraldvanamerongen wrote:

Ik heb een travel agent op Bali, Ssnur om precies te zijn en wij kunnen je wel helpen met binnenlandse vluchten.

Hi Gerald,

Ik zie dat je de site van Yerun hebt ontdekt....

Over drie weken zit ik met kep Dinas Pariwisata Biak Numfor in Singapore ADEX beurs en vlieg eind van de maand weer terug naar Biak. Ik neem nog wel contact met je op.

Groetjes aan de happy crew

Paul

Biak: B-ilang I-ngat A-kan K-embali

nisson
User
User icon of nisson
spacer line

Nee, bomees, het zal de Mac niet zijn die je dwarszit...
De Mac heeft een heel serieuze browser die (bijna) geen onduidelijke html code accepteerd Emoticon: Worship (in tegenstelling tot IE, die alles accepteerd).
De website die je wilt bezoeken bevat mogelijk deze "corrupte" html code, of is gewoon bezaaid met dode links.
Probeer de Firefox browser, die iets minder sensibel is voor dit fenomeen.
http://www.mozilla.com/firefox/

Laying in the gutter... Mankind stares at the stars... (Oscar Wilde)

nisson
User
User icon of nisson
spacer line

fenomeen = onduidelijke html

Laying in the gutter... Mankind stares at the stars... (Oscar Wilde)

spacer line  

Hi allen,

Wij rekenen Euro 10,00 voor het regelen van een vliegticket. In Nederland is men bezig om via onze website te kunnen betalen via Credit card en andere betaalmogelijkheden. Momenteel sturen wij een factuur naar onze klanten en maakt men gewoon het geld over naar onze bankrekening in Indonesie. Dat gaat prima, bij de meeste banken kun je tegenwoordig via internetbankieren geld naar een buitenlandse rekening overmaken.

Ter info; sommige vluchten hebben vaste tarieven Merpati en GT air welke we oa gebruiken. Garuda heeft allerlei verschillende klasses. Met de meeste andere maatschappijen werken we niet, te oude toestellen. Maar om Merpati kom je nu eenmaal niet heen, buiten de grote bestemmingen om...Website's hebben geen funktie in Indonesie, ooit opgezet maar worden niet onderhouden...GT air is prima om mee te vliegen en gaan gelukkig hun bestemmingen uitbreiden.

Wij zijn een ASITA member reisbureau en dat kunnen lang niet alle reisburo's op Bali en Indonesie zeggen omdat die simpelweg die Euro 500 inschrijvgeld niet kunnen/willen betalen. Wij bestaan al 3 jaar en hebben ons hoofdkantoor in Bogor. Bali is een sales outlet.

Aanvragen voor eventuele binnenlandse vluchten, kan via het mailcontact van de website: www.happytrailsindonsia.com.

zieleffe
User
spacer line

De pagina kan niet worden weergegeven.
Ook niet bij het intoetsen van Google.
Dus er is iets wat niet klopt de verkeerde letters of iets vergeten Emoticon: Red face

Na veel zoeken en verbeteren de e vergeten
http://www.happytrailsindonesia.com/

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,229,403 topic views - 240,037 posts - 13,725 topics - 32,723 members - last post @ 12-08-2020 17:40 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,409,565 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com