indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Campuran
User
spacer line

Al jaren komen wij eens in de maand bij elkaar, om toerbeurt koken we traditioneel Indonesisch. Er is nog plaats voor koki's die weten wat gurih is en sedap, die cobek noch cabai schuwen.Lebih asli lebih enak.
Ayoh mailen
paulmauerRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Emoticon: Frustrated Alleen maar omgeving Amsterdam...??

Is er niet toevallig eentje in omgeving Rotterdam of heeft iemand daar interesse in ?? Kunnen we altijd opstarten natuurlijk.. Emoticon: Bye bye

Remon

Robert-333
User
spacer line

Ik ben een gemakkelijke kok een magnetron kok ik haal mijn eten bij toko Makassar in Amsterdam das pas lekker Emoticon: Nice

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Ja tuurlijk, zo een ben ik er ook. Altijd handig Bij Toko Cor Nel Heezen in Rotterdam, menuutje samenstellen en hup. Maar er gaat niets boven het heerlijk zelf maken. Echter gaat daar best veel tijd in zitten .....

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Als je niet te ver woont van Rotterdam Toko Cor Nel
Een "tip" Pepesan is daar erg lekker.
En de Sambal tomaat.
Umberto

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Hai Umberto,

Woon inderdaad niet erg ver, minuuutje of 10. Zal het eens proberen. De Sambal goreng tempeh (nčt geen tempeh kering) is ook erg lekker.... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Ik zal die Pepesan zeker proberen!!

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Heb je het geproeft Remon?
Lekker he en gewoon met witte rijst en ketimoen.
Umberto

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ik zal blij zijn als ik in NL ben, een leven zonder rijst Emoticon: Yeah right!

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Toch maar weer 'boer'n kôl met worst, voor meneer ........ Emoticon: Devil Emoticon: Devil

'Ahu kura ahia, mansia nia'

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

He Anis, zullen ze in die groep dit wel een vreten ? Lekker dibakar met ikan Emoticon: Nice

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Humberto,

Kom er net weer vandaan en vergeet het gewoon weer!!!

Volgende keer zal ik het echt proberen....

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,395,302 topic views - 233,701 posts - 13,689 topics - 24,560 members - last post @ 22-09-2019 05:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,497,382 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com