indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Menigeen werd opgeschrikt of aangenaam verrast door onderstaand bericht

Tweede Kamerlid Wilders wil artikel 1 van de Grondwet (het non-discriminatiebeginsel) afschaffen en vervangen door een ander artikel waarin de joods-christelijke en humanistische traditie en cultuur van Nederland als dominante cultuur wordt vastgelegd

Ik wil op dit berichtje slechts twee dingen zeggen/opmerken.

1. Ik vraag mij af of de hr Wilders zelf een belijdend/praktizerend katholiek of protestant is, regelmatig naar de kerk gaat en bidt of gewoon een "ordinaire" atheist

2. Hoe het gesteld is met die joods-christelijke traditie en cultuur waar de heer Wilders zo trots op is heeft menigeen in de vorige eeuw nog kunnen ervaren in Nederlands Indie en tijdens de Tweede Wereldoorlog

Ed Vos

Sweet young thing

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Geert vond het ook nodig om die "kwetsende" cartoons op zijn site te zetten... daarop kreeg hij verscheidene dreigmails binnen. Uiteraard van "radicale" moslim jongeren... aldus hem. Natuurlijk zoekt hij de publiciteit op... en iedereen schreeuwt weer moord en brandt. Alleen vind ik dit een gevalletje uitlokking... en als hij een kerel is staat hij in voor die onzin die hij uitkraamt.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

He Eddie!

Erg kwalijke zaak dat zo'n uitspraak in Nederland nu getolereerd wordt....

Maar dit is natuurlijk al jaren schering en inslag in Indonesie. Christenen die meer belasting moeten betalen puur omdat ze een ander geloof hebben dan de meerderheid etc...

Wat dat betreft is Nederland nog een heilig boontje op het gebied van mensenrechtentoestanden...maar dat zal ook wel veranderen als over 50 jaar het merendeel in Nederland het woestijnrattengeloof aanhangt Emoticon: Wink

Gracias. Sama sama

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Kiwimave, je zou wel eens gelijk kunnen hebben dat over 50 jaar het merendeel in Nederland het woestijnratengeloof aanhangt.
Met de verregaande ontkerstening en de voortschrijdende ontkerekelijking en sloop van kerken zou dat niet eens zo'n vreemde gedachte zijn..

Ja en wanneer we art 1 van de grondwet nou eens veranderen, zodat discrimineren wordt toegestaan, dan zou het ook best zo kunnen wezen dat christenen dan de meeste belasting gaan betalen..

Ik zou moslims haast willen adviseren om op de profeet Wilders te gaan stemmen.

Overigens, Wilders weet niet eens dat elke omheinde plek als moskee kan dienen, je achtertuin of je huiskamer bijvoorbeeld

Masjid of moskee is de plaats waarbij men (op een bidmat, de sajadah) neerknielt, en dat kan dus elke plaats zijn die zich daarvoor leent.

Dus moslims hoeven niet zo ontdaan te zijn te horen dat er 5 jaar lang geen moskeen gebouwd mogen worden.

Ed

Sweet young thing

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ed schreef

2. Hoe het gesteld is met die joods-christelijke traditie en cultuur waar de heer Wilders zo trots op is heeft menigeen in de vorige eeuw nog kunnen ervaren in Nederlands Indie en tijdens de Tweede Wereldoorlog

"ordinaire" atheïst”, is dat zo?, is een atheïst ordinair ja ik wist dat niet leg eens uit waarom dat zo is.
De stelling 2 is echt ons iets aan praten van wat wij voor akelige bevolking zijn geweest, en misschien nog zijn?
Ik zou met zo,n bevolking mij niet willen intentieviseren, en zou gelijk verhuizen naar een andere land of zo.
Een vraag bent u trots op u zelf van wat u doet en wat u allemaal gedaan hebt?
Maar bent u gelukkig in deze samenleving? het is wel een persoonlijk vraag, maar ik wil kijken of er nog iets trots te vermelden is van Nederlanders in hun land.
Waar kunnen ze trots op zijn op alles wat het verleden elke keer opgerateld wordt wat er mis is gegaan.
Maar niet vermelden wat er wel goed is gegaan. Demotiveren is zo gemakkelijk ?
Maar wat er ook komt het zal altijd een onopgelost probleem worden als men er niets aan doet..
Dan komt het toch een keer, dat het weerbarstige problemen dan erger zal worden.
Wij zijn de laatste 10 tal jaren niet vooruit gegaan maar steeds met pappen, en nat houden achteruit gegaan
Dus er moet wel iets gebeuren, en dat gebeuren wordt uitgelokt door de radicale criminelen onder hen
100.000 tot 150.000 mensen van etnisch afkomst meeste Moslims hebben een mentaliteit die hen radicaler zal maken. Ook respect voor de gemeenschap zie je achteruit gaan, doet u er wat aan dat het een beetje leefbaarder wordt in Nederland? U hebt er ook voordelen van dat Nederland een goed land is, maar ook blijft?
En niet alleen omdat het geld zo goed is maar ook omdat het leefbaar op straat moet blijven!!!!! Emoticon: Shut up!
Ik wilde wel een stelling plaatsen maar wacht eerst op antwoorden? Emoticon: Sadley

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

"ordinaire" atheïst”, is dat zo?, is een atheïst ordinair ja ik wist dat niet leg eens uit waarom dat zo is.

1. Ordinair in de betekenis van doodgewoon.

2. Gisteren waren het de joden die de zwrte piet kregen toebedeeld, vandaag de moslims en de polen

En zo kunnen we wel doorgaan.
Het gevolg van globalisering en open genzen is dat mensen nu wereldburgers zijn geworden.
Een goed voorbeeld op digitaal gebied is internet.

Daar is niets mis mee, profiteren we ook van in deze nieuwe wereldorde..

Er gaan ook veel nederlanders naar indonesie om daar te werken en te wonen, en niet alleen omdat er een band van 350 jaar zou bestaan.

Dat de indonesiers de toestroom van buitenlandes op een andere manier behandelen dan de nederlanders is een ander verhaal.

Ed

Sweet young thing

andre
User
spacer line

Oeps, ik ben kennelijk terecht gekomen op hollandesia.com in plaats van www

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ed schreef

1. Ordinair in de betekenis van doodgewoon.
Emoticon: Nooo
Dus met andere woorden dood gewone mensen zijn ordinaire mensen.
Ik wil je niets in de mond leggen dat je dit bedoelt maar zo komt het wel over?
Als je in alle volkeren zegt dat er ordinaire mensen rond lopen dan kan ik met je mee gaan maar atheïst”, als alleen ordinair mensen neen dat geloof ik niet.
Sommige mensen zijn beter medemenselijker, dan mensen die een geloof aan hangen!.
Maar ik had nog meer vragen staan die niet beantwoord worden.
Verontrustend is dat A van P.v/d.A niet de A meer is van arbeid, maar van Allochtoon.
Zij hebben al een sussende werk ervaringen opgelopen, dus ze zullen daarmee door gaan, "droom maar lekker weg"!
Er wordt elders veel over gediscussieerd over die thema zie
http://www.weerwoord.nl/weerwo(...)ostorder=asc&start=0

Maar eigenlijk houden wij hier meer van wat het betekend voor Ind,Ned, waarop wij afhankelijk van zijn, en door dat je met gevoel je thuis bent in beide landen. Emoticon: Talk to the hand
Sorry andre ik had je nog niet gezien ik was dit betoog aan het voorbereiden
Je hebt gelijk maar toch het komt zoals het ook in Indonesie is gegaan en nog aan toe gaat Steeds een stapje verder komen met je invloeden b.v. door met Homo's te voetballen

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Oh ja zieleffe

Globalisering houdt ook in dat bijvoorbeeld een VS zomaar een landje kunnen binnenvallen dat hen niet bevalt

Ed Vos

Sweet young thing

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Quote:
RACISME? OORDEEL ZELF!

“Op een Deense website worden, in naam van het Deense volk, verontschuldigingen aangeboden aan al de ‘gekrenkte’ moslims.

Hierna, vertaald uit het Engels, de essentie van hun boodschap ‘Sorry’:

Wij verontschuldigen ons omdat wij U onderdak hebben aangeboden toen U uit uw land moest vluchten wegens oorlog…
Wij verontschuldigen ons omdat wij U hebben opgevangen wanneer anderen U verstoten hebben…
Wij verontschuldigen ons omdat wij U de gelegenheid hebben geboden om bij ons van een opleiding te mogen genieten…
Wij verontschuldigen ons omdat wij U onderdak en voedsel hebben aangeboden wanneer U elders hierover niet kon beschikken…
Wij verontschuldigen ons dat we U de gelegenheid boden uw familie te laten overkomen uit uw onveilig geacht land…
Wij verontschuldigen ons omdat we U niet verplicht hebben te werken en toch al uw rekeningen hebben betaald…
Wij verontschuldigen ons omdat we U goedkope telefoon, internet, vervoer en gratis onderwijs voor uw kinderen hebben aangeboden…
Wij verontschuldigen ons dat we U moskeeën hebben aangeboden in een christelijk land…
Wij verontschuldigen ons omdat we U niet verplicht hebben onze taal te leren zelfs na een gastvrij verblijf van dertig jaar…

Wij verontschuldigen ons voor al de rest… en wij verontschuldigen ons omdat we ons moeten verontschuldigen…!”

Dit stond op weerwoord over die cartoens in Denemarken vertaalt van het Engels Emoticon: Talk to the hand
Maar goed globalisering een niet meer weg te krijgen fenomeen, doordat de handel in de wereld is open gegaan.
Niet alleen wordt het belangrijker ook omdat de Europese gemeenschap dat gezamenlijk vinden van werelds protectionisme tegen te gaan
Emoticon: Laugh out loud Pas nog heden vanmorgen de Chinese autoriteit verhoogd tarief van eetstokjes? Emoticon: Yes!
Ook de Amerikanen die zich eigen ook bemoeid hebben met kwestie Papoea 'Houding tegenover Papoea's hypocriet' ,is niet alleen voor Nederland bedoelt, zij die toen Nederland dwong, moeten nu ook maar hun verantwoordelijkheid nemen Emoticon:

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Sidia juga(ook) ordinair tapi tidak ordi (maar niet ordi).

Ach als die Menir Wilders de baas wordt in Holandia gaat Sidia repatrieren
naar zijn land pan erkomst.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ach als die Menir Wilders de baas wordt in Holandia gaat Sidia repatrieren
naar zijn land pan erkomst.

Toch geen borreltje op zo vroeg in de morgen?
Sidia ik meen dat je vorig keer op Pim Fortuyn had gestemd dat je dat ergens had vermeld?
En Wilders die wil het zelfde doen als Pim de grondwet Artikel 1 weg doen en in plaats van superior vorm van Christelijke, en Joodse tradities.
Ik ben daar ook niet mee eens eigenlijk moet het voor alle mensen zijn.
Vooral die hun kinderen naar Openbare scholen gaan doen.
Dat heb ik vroeger wel gedaan mijn kinderen heb ik speciaal naar Openbaar school gedaan om te leren met anders dan echte Hollanders om te gaan.
Zij zaten ook met Indonesische geboren Ouders/kinderen in de klas .
Dat vond ik beter dan naar een Katholieke school te doen.
Zo'n 30 jaar geleden was het nog sterk aan katholiek zijn, erg aanwezig hier In Brabant. Emoticon: Shut up!
Hoorde op de radio, dat er meer GSM abonnementen zijn, dan inwoners van Nederland?
Dat betekend dat er veel Illegalen zijn, die niet geregistreerd staan !!! Emoticon: Talk to the hand

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Nee Ziel ,
geen borrel voor mij.
Is verboden , behalve voor medische doeleinden.
De Fortuijn geintje is niet persoonlijk door mij , maar werd wel gedaan namens ons(gezin) .En het is proteststem geweest tegen die schijnheilige PvdA (Kok)
Dit jaar hebben we weer zoals vanouds VVD gestemd , niet dat ik echt pro VVD ben , want ik voel me daar niet meer "thuis" .
Dat kom door de aanwezigheids van een paar rare figuren .
Gelukkig is 1tje weggegaan (raad eens wie ?)
Maar heb toch gestemd op VVD om de opmars van de linksen (PvdA) enigzins te vertragen.
groetjes

arie_h
User
spacer line

Nou nou... De schijnheilige PvdA, de opmars van de linksen vertragen... Ten eerste vraag ik me af of het wel gepast is het grootste deel van de forumbezoekers hier zo weg te zetten (even aangenomen dat de politieke kleur van die groep niet echt afwijkt van die van het hele land op dit moment).
En ten tweede pas je met dit soort taal volgens mij uitstekend bij het partijtje van dat Wilders-type...

Overigens heet die partij nu Partij van de Vrijheid. Ik heb altijd geleerd dat vrijheid bij uitstek iets is waaraan geen voorwaarden gesteld kunnen worden. Vrijheid is per definitie niet voor te behouden aan een bepaalde groep (dat zou tenslotte alleen maar betekenen dat er géén vrijheid zou zijn voor andere groepen). Ik denk dus dat het Wilders-type een woordje mis is. Partij tegen de Vrijheid (van godsdienst, meningsuiting, etc.) zou beter bij zijn gedachtengoed passen.
En als hij zo nodig wil aanhaken bij die zogenaamde joods/christelijke traditie hier in Nederland, dan moet hij de bijbel/tohra/koran maar eens goed lezen. Wereldse grenzen en koninkrijkjes en dictatortjes zijn in alledrie de grote wereldgodsdiensten volkomen aan dan ene Hemelse Koninkrijk. Ik vraag me af waar hij in de joods/christelijke traditie de rechtvaardiging gaat vinden om groepen mensen buiten te sluiten en zelf, als ware hij God zelve, de mensen in te delen in goed & kwaad...

Maar niet getreurd. Zijn uitspraken zullen ongetwijfeld leiden tot nóg meer zetelverlies. En die pikken 'de schijnheilige linksen' wel voor hem op, beste Sid Emoticon: Smile

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 22-03-2006 12:10 :

En het is proteststem geweest tegen die schijnheilige PvdA (Kok)

Gelukkig is 1tje weggegaan (raad eens wie ?)

Arie , als je die zin ziet , heb ik toen over de schijnheilige PvdA , eigenlijk Melkert en soms andere linkse figuren .Dus moet je ook in dat contex gaan zien.Hoe ze die Fortuin proberen te verketerren.Daarom heet dat ook een protest stem.
Maar Kok is voor mij ook de belichaming van "schijnheligheid" .(sorry voor de fans van hem, het is niet persoonlijk bedoeld )
Men zegde ook Links lullen , rechts zakken vullen.
Terug naar Toean Wilders , ik heb helemaal geen greintje affiniteit met die man.Vind een enge man.
Maar ik geeft toe dat zijn bezorgheid toch echt niet vreemd is.
Want over 50 jr bestaat de dominante cultuur van hem ook mss niet meer.
Zal wel moeilijk zijn om in de toekomst tegen een groep mensen te gaan vragen : Wil de echte nederlanders opstaan. ?
Het is begrijpelijk dat hij angstige visioenen krijg over zijn dominante cultruur.Maar hij doet het verkeerd , want hij beschouwd dat als bedreiging , terwijl het ook als een verrijking kan zijn.
Gelukkig maar dat hij dat hij weg ging uit VVD , en ik hoop dat er nog 1tje die ook gaat oprotten.
Heeft veel stemmen gekost .
groetjes

Jantje
User
spacer line

Ik heb zojuist de uitzending gezien.
Het non-discriminatie beginsel is een prachtig instrument waar allochtone raddraaiers en fundamentalisten zich achter kunnen verschuilen. Een rem op waarheids vinding en vormt een hindernis bij de opsporing van criminele immigranten. Past niet meer in deze tijd van terreur bestrijding. Moet Nederland dit wetsartikel in stand houden? Emoticon: Nooo

Stel dat dhr. Wilders een gewone atheist/humanist is. So what! Bidden en godsdienstwaanzin zetten geen zoden aan de dijk.
Zijn betoog heeft betrekking op het beleid wat hier en nu gevoerd wordt. Niet 65 jaar geleden.

Nederland is een democratische rechtsstaat. Een open society. Persvrijheid, godsdienstvrijheid, vrijheid van meingsuiting en vrijheid van denken. Mag je in Nederland christenhond of geitenneuker roepen? Ja. Maar dat laatste met gevaar van eigen leven. De reacties van de Moslimwereld op de “kwetsende” cartoons zijn middeleeuws en ronduit belachelijk. Deze geimporteerde cultuur bedreigt de democratie en de binnenlandse veiligheid.
Ja. Ik vind Wilders een kerel. Moet wegens bedreiging door allochtone radicalen in een gevangenis wonen en gaat gewoon door op de ingeslagen weg.
Ik betwijfel echter of hij zijn doel haalt. Net als zijn mede profeten, Janmaat, Fortuyn, v. Gogh...

“Dat de indonesiers de toestroom van buitenlandes op een andere manier behandelen dan de nederlanders is een ander verhaal.” Een kort verhaal: Ja, dank je de donder. Ik zal het gelijk voor alle duidelijkheid maar even vermelden: Naar Indonesie gaan brengers. Naar Nederland komen halers!

Oom Sid hoeft niet te repatrieren. Hij heeft toch niets verkeerds gedaan?

“Globalisering houdt ook in dat bijvoorbeeld een VS zomaar een landje kunnen binnenvallen dat hen niet bevalt”. Niet “zomaar”. Zou jij het leuk vinden dat een fundamentalistisch regime als in Iran over atoom wapens beschikt? Zou dat een bedreiging van de wereldvrede kunnen zijn of sta je daar niet bij stil. Emoticon: Yeah right!

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Jantje yth

Ik betwijfel echter of hij zijn doel haalt. Net als zijn mede profeten, Janmaat, Fortuyn, v. Gogh...

Janmaat??

“Globalisering houdt ook in dat bijvoorbeeld een VS zomaar een landje kunnen binnenvallen dat hen niet bevalt”. Niet “zomaar”. Zou jij het leuk vinden dat een fundamentalistisch regime als in Iran over atoom wapens beschikt? Zou dat een bedreiging van de wereldvrede kunnen zijn of sta je daar niet bij stil. '

Wat Wilders wil is Nederland isoleren van de rest van de wereld, dat kan dus niet. In dit verband heeft de uitending van militairen naar Afghanistan en Ikrak ook met globalisering te maken.

Jantje, misschien een onbeleefde vraag
Wat is jouw relatie met Indonesie? Heb je een javaans-moslim vriendin en sta je op het punt te trouwen en bekeerd en besneden te worden?

Ed

Sweet young thing

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Teletekst, wo 22 mrt:

Allochtone partij PAN gepresenteerd.

In Den Haag heeft de partij voor allochtone Nederlanders (PAN) bij haar presentatie aangekondigd volgend jaar deel te nemen aan de Kamerverkiezingen. De nieuwe partij streeft naar een betere multiculturele samenleving.

De PAN wil schooluniformen, dienstplicht voor jongeren en inburgeringscursussen voor zowel allochtonen als autochtone Nederlanders. De laatsten moeten leren over de multiculturele samenleving, vindt de allochtone partij.

De nieuwe politieke partij hoopt dat de cultuur in 15 jaar zo veranderd, dat de PAN dan een partij is geworden voor alle Nederlanders.

We hebben reeds moskeeën, straks ook schooluniformen, dan alleen nog een tropisch klimaat door het broeikaseffect en we hoeven niet meer naar Indonesië. Emoticon: Laugh out loud

Mazzel, Jan

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Dat de PAN dan een partij is geworden voor alle Nederlanders ???
Hoezo dat is toch alleen voor Allochtonen.

Wat dacht je van Neo SDAP
(Nieuwe Sociaal Democratisch Allochtonen Partij).;
Founder YTH Bpk OmSid .
Doel : veel vrije dagen en iedereen mag rijk worden.

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 22-03-2006 17:26 sidia wrote:
Dat de PAN dan een partij is geworden voor alle Nederlanders ???
Hoezo dat is toch alleen voor Allochtonen.

Wat dacht je van Neo SDAP
(Nieuwe Sociaal Democratisch Allochtonen Partij).;
Founder YTH Bpk OmSid .
Doel : veel vrije dagen en iedereen mag rijk worden.

De stichting van het PAN past precies in het idee van het opzij willen zetten van het non-discriminatiebeginsel, zoals de NSDAP (???) van Om Sid

Wanneer een Wilders consequent de scheiding tussen allochtonen/autochtonen, wij en zij dwz het verschildenken wil blijven handhaven krijgt hij waar hij om gevraagd heeft.
Of wil hij politieke partijen voor allochtonen, moslims, hindoes, boeddhisten, indische nederlanders ook verbieden?

Vermits over enkele jaren niet geheel Nederland van allochtone afkomst is, is de PAN ook bestemd voor symphatisanten i.c. sympathiserende Nederlanders: dus 'autochtone' Nederlanders kunnen er ook lid van worden.

T'is toch te gek met die Wilders. met zijn Joodse-(christelijke) cultuur.
De gemiddelde Nederlander heeft evenveel op met Joden als met Arabieren, Somaliers en andere niet-westerse volkeren.

De joodse cultuur in Nederland is evenzo een geimporteerde kultuur, evenals het christendom dat zo'n 1200 jaar geleden vanuit de zandbak dat toen Palestina heette aan de Friese heidenen werd verkondigd.

Maar ja, toen kende men het woordje globalisatie niet en was er geen EU>
Aangezien de heidenen toen nog wilden waren werd de verkondiger van dit nieuwe geloof letterlijk een kopje kleiner gemaakt (vermoord) zoals Wilders nu de Moslims figuurlijk ook een kopje kleiner wil maken.

Overigens, wanneer ik pur sang humanist zou zijn, en ik voel zelfs heel veel voor het humanisme, zou ik me zelfs verzetten tegen alle religies en invloeden daarvan op de politiek

Ik begrijp die link joods-christelijk (wat zijn daarvan de essentiele kenmerken? De Joden aksepteren de Christus overigens niet ) naar humanisme eigenlijk ook niet....

Ed

Sweet young thing

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Hr Zieleffe,

Ik las iets over voetballen tegen homo's

Leg het onderstaande nu eens voor aan moslims en vooral aan moslims in Indonesie die het kussen in het openbaar - want onzedelijk gedrag- willen verbieden.

Wat moeten die lui (in casu al die buitenlanders) van dat landje met haar vrije opvattingen nu wel denken?

Citaat:

Overlast homo's langs A28 aangepakt
22 maart 2006, 18:20 (plaats uw reactie)

ARNHEM (ANP) - Rijkswaterstaat kapt deze week een groot deel van de bosschages weg bij de parkeerplaatsen De Kraaienberg en De Haere langs de snelweg A28 (Utrecht-Zwolle). Dit om een einde te maken aan de grote overlast die homoseksuelen op die rustplaatsen veroorzaken, aldus Rijkswaterstaat.

De dienst kreeg steeds meer klachten over openlijke seksuele activiteiten op de parkeerplaatsen en hinderlijk gedrag van mannen die op zoek zijn naar een partner. Ook lieten de mannen de restanten van hun seksontmoetingen overal achter. Rijkswaterstaat maakt de bosranden langs de rustplaatsen nu helemaal doorzichtig. Met politie en marechaussee is afgesproken dat er tevens streng zal worden gecontroleerd op onzedelijk gedrag.

Sweet young thing

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Ed ik wallig ook van die praktijken die niet thuis horen bij menselijk gedrag.
Die afwijkingen zijn nou eenmaal bij die mensen aanwezig.
Ook hier weer zie je dat er weer misbruik van Homo zijn wordt gebruikt als alles moet kunnen, "en dat kan het niet"! Emoticon: Frustrated
Ik heb niets tegen homo huwelijken, maar dan ook gewoon doen, en een beetje meer terughoudend te zijn zou hen meer sieren. Emoticon: Yes!
Zelfs met mijn vrouw doe ik het niet openbaar,"kussen dan"! Emoticon: Nice
Wanneer ze in het openbaar kussen, en zo daar wordt ik ook misselijk van om dat te zien.
Slachten van een varken kan ik ook niet naar kijken.
Daar zijn mijn gevoels sprieten over gevoelig voor! Emoticon: Angry

Wat betreft Indonesie, ja dan kom je in een andere wereld deel terecht.
Al hoe wel, je zie ze daar wel, maar dat gaat stiekem.
Ik ben eens met mijn zwager, op een avond ergen wezen kijken.
Omdat hij het wist waar het gebeurde, trafestieten waren er ook.
"Goed", het is daar in iedergeval niet bespreekbaar

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Sidia schreef

Het is begrijpelijk dat hij angstige visioenen krijg over zijn dominante cultruur.Maar hij doet het verkeerd , want hij beschouwd dat als bedreiging , terwijl het ook als een verrijking kan zijn.

Verijking is voor mij niet beschouwelijk,en angstig,maar dan denk ik alleen aan eten.
Wilders lijkt mij geen angst Haas, die dominant heid valt mee in dit cultuur.
Polder overleg! ben je dan dominant?

Ed schreef

Of wil hij politieke partijen voor allochtonen, moslims, hindoes, boeddhisten, indische nederlanders ook verbieden?
Emoticon: Stupid
Nou dat heb ik hem nog niet horen zeggen, en zijn politieke programma heb ik niet bekeken.
Dat kan hij niet maken, omdat het een vrij land is, bestaat uit elke vorm van politiekke partijen.
Maar het zou wel een verkeerde singaal zijn als het wel gebeurde.
Wij zijn na veel jaren streid opgegaan in het CDA, Kath, Protst,en dat zou ook eens naar het einde moeten komen, de leden tal is niet bekend maar is zeker niet groot meer.
Omdat andere partijen goed genoeg zijn om je er in te herkennen, zowel links om als recht om!!!! Emoticon: Yawn

Jantje
User
spacer line

On 22-03-2006 22:06 zieleffe wrote:
Al hoe wel, je zie ze daar wel, maar dat gaat stiekem.
Ik ben eens met mijn zwager, op een avond ergen wezen kijken.
Omdat hij het wist waar het gebeurde, trafestieten waren er ook.

...gluren dus.. Emoticon: Yes!

Jantje
User
spacer line

On 22-03-2006 18:52 maseddi wrote:
Hr Zieleffe,

Wat moeten die lui (in casu al die buitenlanders) van dat landje met haar vrije opvattingen nu wel denken?

Menir Vos,

Moslims, christenen, Joden, aut- of allochtonen enz. enz. die zich onaangepast gedragen moeten constructief gediciplineerd worden. Door bv sancties als werkstraffen om de rotzooi op te ruimen die de betreffende groep heeft gecreerd. Lost het probleem zichzelf op.
Een question of balance. Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,066,962 topic views - 235,022 posts - 13,697 topics - 25,776 members - last post @ 19-11-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,882,208 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com