indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

balangan
User
spacer line

Weet iemand of er al een rechtstreekse vlucht van Bali naar Batam v.v. bestaat?
Alvast bedankt voor u reacties.

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Ik dacht dat er enkel vluchten van Jakarta en Medan naar Batam zijn.
De makkelijkste manier om er te geraken is volgens mij vliegen naar Singapore en dan per boot naar Batam. Maar dan heb je natuurlijk IndonesiŽ verlaten en heb je een nieuw visum nodig.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Lion Air, Garuda en Mandala vliegen ondermeer dagelijks vanuit Jakarta naar Batam... harstikke simpel... Vluchtje bijboeken voor DPSJKT en je bent compleet. Via Singapore is onlogisch... mede door het visum gebeuren.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

balangan
User
spacer line

Via Jakarta wist ik al maar ik vroeg mij af of er inmiddels ook een rechtstreekse vlucht bestond.
Heb al verschillende keren meegemaakt dat vluchten met vertraging vertrekken van Batam naar Jakarta waardoor je de aansluiting naar DPS mist en dus vaak uren moet wachten op een nieuwe vlucht.
Zou daarom een hoop tijd kunnen besparen als vanaf Bali rechtreeks naar Batam kan.

Iedergeval bedankt voor jullie reacties.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,021,193 topic views - 236,353 posts - 13,704 topics - 27,698 members - last post @ 29-01-2020 16:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,922,388 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com