indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Malaysia is een vreselijk saai land, vooral de mensen, dat is het grote nadeel. Verder is daar alles prima geregeld. Bijvoorbeeld bij binnenkomst een stempel voor 3 maanden. Eten uitstekend, accomodatie idem dito. Inderdaad Indonesiers hebben daar, vaak terecht, een zeer slechte naam, vanwege de vele illegale activiteiten, laat ik de criminele even weg. Ik spreek daar altijd bahasa Indonesia met ze, vinden ze fantasies, omdat bahasa Indo "halus" in hun oren klinkt en alle buitenlanders altijd Engels daaro spreken. Voor zaken is het ook prima, hun valuta is OK. Komt nog bij dat je zo in Indonesia zit.

arie_h
User
spacer line

MaleisiŽ dodelijk saai? Wat dacht je van Bali? (Om maar weer even een stukkkie richting on-topic te fietsen...)

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ik ben een erkend Bali hater, zelfs al was het gratis ging ik er niet naar toe Emoticon: Shiny

spacer line  

hou jij niet van zon, strand, zee, en gewoon verstand op oneindig dan op zijn tijd lon?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,760,674 topic views - 236,716 posts - 13,709 topics - 28,477 members - last post @ 24-02-2020 04:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,108,342 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com