indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

eva111
User
spacer line

onze 2 zoon s van 19en23jaar zijn op dit moment in australie aan het backpacken
nu hebben ze zo maar opeens besloten om over te hoppen naar bali!!

ze willen daar graag duiken en chillen dat ..... ..hebben ze gehoord....
goedkoper en mooier zijn dan austr ik hou mn hart vast is het daar wel safe voor backpackers? kunnen ze daar ook zo maar tentje opzetten ? hebben ze geen malaria en andere injecties e.d nodig?? kortom ik zit er mee ... weet iemand een antwoord

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Tja wil niet negatief zijn maar het backpacken in Australie stelt geen *** voor... het is een commerciele business waar het hele land op draait en op is ingesteld. In Bali zullen ze geen tentje opzetten maar een goedkoop hotelletje vinden... ze kunnen er goedkoper uit eten gaan dan zelf te gaan prutsen... en tot slot zullen er genoeg dames zijn die hun in de avonduren voor het nodige (lichamelijke) vermaak zorgen... en nee die verleiding zullen ze echt niet kunnen weerstaan Emoticon: Nice

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

eva111
User
spacer line

oh god nou slaap ik helemaal niet meer Emoticon: Stupid

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

beste e111

ze zijn toch al grote jongens en met zijn twee en ook nog.
kunnen ze altijd op elkaar letten.
zolang ze maar niet gaan blowen of niet mee doen aan die drugs toestanden.
in nld mag je een jointje gaan roken , maar daar niet !!!
voor de rest zijn ze toch al voor gelicht neem ik aan.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Moederke, als je ze eerst naar australie hebt laten gaan, dan moet je nu niet ongerust worden als ze nu Bali gaan ontdekken. Emoticon: Wink
Om Sid, uw posting kan ik niet echt als geruststellend zien Emoticon: Wink

Begin de details te vergeten

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ach injecties e.d. is niet zo nodig, ze zullen zelf wel gan injecteren. Misschien een grosje durex extra strong sturen, zodat ze niet met een of andere vreemde besmetting thuis komen, die vrouwtjes daar duiken op alles wat jong, blank en onervaren is. Emoticon: Shiny

Gruces

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

bedoelt als goed advies , in australie kan je ook een joint nemen daar zijn ze niet zo streng, daarom worden de jonge australiers ook zwaar gestraf op bali als ze tegen de lamp lopen.

de meisjes , nou ja dat is niet zo erg zolang je maar maatregelen neemt.
(een goede regenjas kan wel nuttig zijn , tegen de moesonbuien).

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

eva111
User
spacer line

ok.........nu ff wat anders weet iemand hoe een visa aan te vragen in austr
voor bali en zit er verschil tussen vsa voor een vacantie of voor een langere periode??

eveline
User
spacer line

Op Bali is heerlijk toeven voor jongeren hoor....er zijn hier meer dan genoeg home stay....veel jongeren die van BP uit Australie in Kuta verblijven. Hoewel ik kan niet precies zeggen dat diving hier goedkoper is dan Aussie, mijn persoonlijke ervaring is anders...vind diving in Bali vrij duur..
Ik raad het aan naar Sanur, BIDP diving centre, de eigenaar is Avandy...ben goed met hem bevriend.....
Ik kan je angst als moeder wel voorstellen ..edoch..als ze toch al in Aussie zijn geweest....tsa..alle kinderen worden groot he...
sterkte en succes, Eve

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 09-03-2006 13:42 sidia wrote:
voor de rest zijn ze toch al voor gelicht neem ik aan.

Welkom in het Wilde Westen... 19 en 23 jaar wat denk je zelf Sid Emoticon: Wink

Maar aangezien ze hier met al die verwaande troelen geen aandacht krijgen hebben ze idd heel wat schade in te halen... iedere avond een ander... holee partytime Emoticon: Clown

Australie stelt echt niets voor tov Indonesie... meer iets voor de onzelfstandige student die na afloopt in Nederland grote praatjes tegen zijn vriendjes wilt houden... na een week gelachen te hebben om al die figuren ben ik weer naar JKT gegaan... back2reality Emoticon: Yes!

P.S. wellicht is er een nog discountticket ergens te vinden zodat u een oogje in het zeil kunt houden Emoticon: Smile in het kader van de gezinshereniging... stellen ze vast op prijs Emoticon: Wink

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

spacer line  

Moeders wanneer de boys aankomen is de moeson tijd al weer voorbij hoogstens wat nadruppeltjes bij tijd en wijle.
Ach alles wijst vanzelf,maak je niet ongerust,ze krijgen de beste tijd van hun leven,u bent toch ook jong geweest !!!!!!!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Moet kunnen als ze het maar voor elkaar de verantwoordelijk blijven.
En bij elkaar blijven, is er niets aan de hand.
Die jongens krijgen hierdoor meer wereldse kijk op het leven, en daar hebben ze voor hun toekomst wat aan.
Als ze zelf zo ver gekomen zijn, ze als vader door het leven gaan.
Waarschuwen voor iets is een voor hen geen oplossing want luisteren doen ze op die leeftijd toch niet meer?
Ervaren daar worden ze groot van!
Maar begrijpelijk dat een moeder, haar moederlijke instinkt bezorgd is.
Zo is het leven, maar na een goed verantwoordelijke opvoeding, zal het wel los lopen. Emoticon: Devil

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Laten we het wel ff netjes houden hier, dit was een serieuze vraag van een ouder iemand Emoticon: Shiny

Gracias. Sama sama

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 09-03-2006 15:21 kiwimave wrote:
Laten we het wel ff netjes houden hier, dit was een serieuze vraag van een ouder iemand Emoticon: Shiny

Dochter Kimi, hoe weet je dat, ben je soms ook clairvoyant ? Ik wed dat ik ouwer dan die Meprau ben, en niemand gedraagt zich necis of serieux tegen mijn.

Had overigens een leuke vraag geweest voor de rubriek : Dochter Kimi geeft antwoord... eerste-on-lijns psychische hulp aan ontredderde moeders wier zonen plannen hebben naar Bali te gaan.

Ik vrees dat de gemeenteraadsverkiezingen hier en daar ook wat klappen hebben uitgedeeld, ben ik blij dat ik al 20 jaar niet meer mijn democratisch recht in het polderlandje heb uitgeoefend.

Ik denk dat ik maar weer naar de Molukken ga.... Emoticon: Shiny

Gruces

spacer line  

die vrouwtjes daar duiken op alles wat jong, blank en onervaren is.

Gruces

En erg genoeg zijn dat allemaal javaanse... Emoticon: Puh!

Live life to the max.......

spacer line  

Dat klopt hier in Nederland alleen maar javaanse jongens ,en die moet je nog zelf rollen ook..............

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 09-03-2006 15:21 kiwimave wrote:
..........dit was een serieuze vraag van een ouder iemand Emoticon: Shiny

Ja maar wat voor een vraag, er staan maar twee letters in die het geheel on topic maken, vervang je de B door een H en de de L door AI dan staat er dit:

onze 2 zoons van 19 en 23jaar zijn op dit moment in australie aan het backpacken
nu hebben ze zo maar opeens besloten om over te hoppen naar Hawai!!

ze willen daar graag duiken en chillen dat ..... ..hebben ze gehoord....
goedkoper en mooier zijn dan austr ik hou mn hart vast is het daar wel safe voor backpackers? kunnen ze daar ook zo maar tentje opzetten ? hebben ze geen malaria en andere injecties e.d nodig?? kortom ik zit er mee ... weet iemand een antwoord

......en hoort het bericht hier niet thuis, een dusdanig bericht kan met zeer geringe aanpassing op ieder toeristisch forum geplaatst worden

Gruces

eva111
User
spacer line

was bedoeld als een serieuse vraag door mij gesteld aan dacht ik ..kenners van bali tjonge ik ben diep onder de indruk van jullie kennis
zo te lezen lopen de meeste hier hun hormonen achterna

sterkte met dit forum Emoticon: Bye bye

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Moederce, er komt altijd een tijd dan 'de jongen uitvliegen' daar zitten we allemaal mee; maar je kunt k niet altijd hun hand vasthouden ...... dat weet je k !!!
Maar ..... ik leef met je mee meid, mijn zoon zit k ongeveer op die leeftijd; jij hebt er twee ... ik alleen n, dus ..... maar er is altijd IEMAND die over zij schouder meekijkt, dat weet ik zeker !!!

'Ahu kura ahia, mansia nia'

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 15-03-2006 12:45 eva111 wrote:
was bedoeld als een serieuse vraag door mij gesteld aan dacht ik ..kenners van bali tjonge ik ben diep onder de indruk van jullie kennis
zo te lezen lopen de meeste hier hun hormonen achterna

Iiieee, wat een siekreet zeg, staat d'r niet wat ze wil horen, gaat ze katten. Emoticon: Bye bye
Moeten we soms meelij tonen ?

Gruces

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Ze zal toch niet restaurant 'Bali' bedoelen ...... Emoticon: Wink Emoticon: Clown

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Moederke, relax. Ik vind het wel cute dat u zich meldt hier met zorgen. Ik zou het ook doen. Maar de reacties waren toch wel te verwachten toch? Emoticon: Wink Ik denk dat je zoons hetzelfde zouden reageren! Emoticon: Smile Gelukkig zijn mijn koters pas 4 jaar (dochter) en 19 maanden (jagot).
Groetjes,

Begin de details te vergeten

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 15-03-2006 14:33 JohanN wrote:
Moederke, relax. Ik vind het wel cute dat u zich meldt hier met zorgen. Ik zou het ook doen. Maar de reacties waren toch wel te verwachten toch? Emoticon: Wink Ik denk dat je zoons hetzelfde zouden reageren! Emoticon: Smile Gelukkig zijn mijn koters pas 4 jaar (dochter) en 19 maanden (jagot).
Groetjes,

Krijgen ze ook de huissleutels ........ ??? Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Clown Emoticon: Clown

spacer line  

Dag Eva,

Het klinkt misschien allemaal vervelend wat hierboven staat....maar het komt best goed.... Emoticon: Wink

Live life to the max.......

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Hoi Eva,

Vraagje: Had je er geen problemen mee dat ze met zijn 2en naar Aussie gingen?

Zo nee, dan denk ik dat het jongens zijn die zelf wel verstandige beslissingen kunnen nemen.
Zo erg is het nu op Bali ook weer niet, als ze maar niet aan de drugs gaan.
In Kuta Beach en Poppies Lane heb ik vaak genoeg jongelui van hun leeftijd gezien. Overdag met een surfplank en 's avonds in een barretje of discotheek.

Alleen een tentje opzetten is er niet bij, er zijn geen campings, wel heel veel goedkope guesthouses of logements of budgethotels, vooral in de omgeving van Poppies Lane I en II en met goedkoop bedoel ik voor een paar euro per nacht. Ook zijn daar genoeg eethuisje waar je voor een habbekrats kunt eten.

Kop op, ze lopen heus niet in zeven sloten tegelijk als je ze ook naar Aussie hebt laten gaan.

Ik ben ook een moeder en Oma en heb het allemaal al eens meegemaakt.
Groet Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

70,665,787 topic views - 231,720 posts - 13,666 topics - 21,375 members - last post @ 23-04-2019 22:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

117,011,001 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com