indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Ik weet niet hoe jullie over de uitslag denken., maar dit was een signaal naar het kabinet .
Dat gedoe over onveiligheid veroorzakende moslims en moslimterrorisme en gesol met asielzoekers, begon velen nu al zo een beetje de keel uit te hangen.

Uiteindelijk toch bezorgen een lege beurs, een negatief saldo op je girorekening, of een brief van de deurwaarder - ik kan het weten want de medewerkers van de schuldhulpverlening draaien overuren - de burgers het meest onveilige gevoel .

Het kabinet heeft - ondanks enkele miljardenmeevallers van Zalm - nog weinig zoet gebracht voor de burgers.

Tot slot, met modder gooien zoals door gedaan door het VVD, helpt ook niet in Nederland. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. En zo'n kat vertrouw je het bestuur over stad en land niet toe.
Dat blijkt dan ook uit de uitslag.

Ed

Sweet young thing

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Tja wat zal ik zeggen... Pvda, SP en Groenlinks gaat helemaal het einde van dit land betekenen. Heeft onze huidige regering de moeite genomen om puin te ruimen wat paars heeft achtergelaten krijgen ze nu weer de kans... Azie is booming qua economie en wij zakken mede door onze zorgstaat steeds verder weg... Emoticon: Nooo

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 08-03-2006 18:47 maseddi wrote:
Ik weet niet hoe jullie over de uitslag denken., maar dit was een signaal naar het kabinet .
Dat gedoe over onveiligheid veroorzakende moslims en moslimterrorisme en gesol met asielzoekers, begon velen nu al zo een beetje de keel uit te hangen.

Zijn het dan brave Christenen die bushokjes slopen en oude vrouwtjes lastig vallen?? Emoticon: Wink

Nee ik ben blij dat die LPF onzin hopelijk voor altijd voorbij is. Nederland is nog steeds het op 15 na rijkste land ter wereld, dus iedereen die nog praat over hoe slecht we het hier hebben neem ik niet meer serieus. In Indonesie gaan nog steeds mensen dood doordat ze van minder dan 20 eurocent/dag moeten leven.

Wat betreft de buitenlanders: iedere weldenkende Nederlanders vindt dat we paal en perk moeten stellen aan de import van buitenlanders anders gaat deze hele samenleving naar de knoppen. Ik begrijp dat de meesten van jullie liever 10 Indische popjes dan 1 woestijnbewoner willen invoeren. Helaas is er nog altijd artikel 1 van de grondwet die verbiedt te discrimineren op basis van ras, dus als we de Sahara-bewoners buiten houden, mogen de popjes het land ook niet in. Rita doet haar werk nog niet zo slecht!

Gracias. Sama sama

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Het volk heeft gekozen, Pvd A heeft veel stemmen gekregen o.a dankzij de Allochtonen.Vooral in Rotterdam en Amsterdam.
De roden komen weer terug .Ik hou mijn hart vast .

En de mooie beloften en sinterklaas spelen gaat weer beginnen.
Nu wordt PvdA naast Partij vd arbeid(ers) ook Partij vd Allochtonen.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Om Sid voor President Emoticon: I love it

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Sorry Rich ,
ik kan hoogstens burgemeester worden .(ben vreemdeling)
De kans is klein , maar wie weet heb je wel ergens een kleine stad of dorp waar V.V.D voor het zeggen heeft.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Ik ben het met Richy en Sid eens.

Begin de details te vergeten

zieleffe
User
spacer line

Emoticon: Nooo Politiek is mythe die door enkelingen begrepen word.
Het is een spel, spelen met als ik dit doe dan moet jij dat doen.
Op het ogenblik is het duidelijk, dat door de intriges van mensen de leefbaren niet meer populer zijn.
Er was eens een man die met zijn charisma, anderen op de schop kon nemen, omdat ze elke keer, de andere kant opkeken, als het betrof om maatregelingen te verrichten die zo heel brood nodig was.
In ieder mens schuilt iets wat ze noemen, het knuffel gevoel, een overgevoeligheid van mensen die altijd vinden dat anderen geholpen moet worden.
Zij stellen zich eigen in het bijzonder op om te helpen, anders denkende die het (zogenaamd) slecht hebben te beÔnvloeden), als een leugen nog zo snel de waarheid achter haalt het wel.
Er zijn zo veel verschillende mensen, en probeer met dat gegeven, maar eens een gulle midden weg te gaan.
U ziet zelfs de leiders hebben het moeilijk om dit volk te overtuigen van hun gelijk.
Ik ben geen doem denker maar iemand die het aanvoelt wat de bedoeling van mensen zijn, als ze willen helpen, en of mee willen denken, met wat ze aan invloeden ons bij willen brengen.
Het volk kiest naar ratio niet met verstand maar met gevoel.
En protesteren daarmee aan hen die de macht hebben.
Maar laat ik eerlijk zijn ik heb geen hoge pet op aan die ouderen die de jaren 60 overhoop gehaald hadden.
Daarvan is weer een generatie opgekomen die het nog slechter deden, dan die garde, intellectuelen.
Zie het begrotingís te korten van de afgelopen 25 jaren.
De economie wordt nog steeds gedragen door het geluk van die gasbel, bij Slochteren.
En de haven van Rotterdam staan vol met containers Made China dus het gaat nog steeds goed met Nederland.
Alleen mensen die niet met geld om kan gaan, gaat het niet zo goed, gezien de opkomende voedselbanken.
Maar ook die de scholen niet hebben afgemaakt, gaat het minder mee.
Een vergaar bak van allerlei soorten problemen die een oplossing vragen.
Zij die het weten mogen het zeggen!!!!
En zij die zich geroepen voelen om dat op te knappen, ze gaan hun best maar doen!
Vergeleken met IndonesiŽ ( wij zitten toch op een site, waar het over, en voor IndonesiŽ zou moeten gaan) is het nog goed in Holland want er staan bij de verkeerslichten nog steeds geen slampampers die schooieren, om geld..
Niet denigrerend bedoelt, want er zijn best alternatieven te vinden, om je geld op een redelijke mannier te verdienen.
Om een discussie op gang te brengen over dat deze maand onze president Balkenelende naar IndonesiŽ gaat.
Ik hou mijn voorbehouden dat wat hij gaat zeggen daar.
Zal hij zijn excuses namens de gehele Nederlandse volk aan IndonesiŽ gaan uitspreken?.
Zou dat de IndonesiŽrs dat geloven, en zal hen dat brengen, naar een mensenrechte democratie, of zal men de hulp verlening weer terug brengen op het niveau van voor Pronk?
U ziet allemaal vragen waar maar afgewacht moet worden hoe dat zal uitpakken.
Daar wij zelf door onze democratie steeds meer in het nauw gedreven worden door hebzuchtige mensen die denken dat je alles daarmee ook mag zeggen.
De grondwed van vrij meningsuitingen? Is een oog oplopende cultuur schok voor anders denkende.
U zal zeker nu weten dat Mark Rutte zich allemaal voorstelt als lijsttrekker van de VVD.
Zich binden aan de gewone vrouw /man een partij voor mensen die van hun leven iets wilt maken. Goede bedoelingen maar werkt dat ook zo?
Als je nu ziet dat hoe de sommige werknemers omgaan met hun personeel.
Vele doen het wel goed maar zins Kok president was is er een klad ingekomen.
Men vond dat je geen vast contract kon claimen er moest flexibel gewerkt worden.
Een vast contract is er niet meer bij, hoe kan je dan de mensen motiveren het werk goed te doen. Globalisering noemen ze dat? Emoticon: I love it
Je merkt het overal, als je met mensen om moet gaan, wegens dat je iets gedaan moet hebben. Is de laatste jaren erg achteruit gegaan, men neemt het niet meer zo nauw.
Mannelijke seks driften moet ook maar aan voldaan worden daarom zo veel actuele gebeurtenissen aan het licht komen waar meisjes traumaís opliepen.
Het altijd,er beter van worden is de slogan van enkelen waar de massa veel last van hebben.
Zo daarmee heb ik van mij afgezeikt het woord is aan u!!!! Emoticon: Yes!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 09-03-2006 13:40 zieleffe wrote:

Om een discussie op gang te brengen over dat deze maand onze president Balkenelende naar IndonesiŽ gaat.
Ik hou mijn voorbehouden dat wat hij gaat zeggen daar.
Zal hij zijn excuses namens de gehele Nederlandse volk aan IndonesiŽ gaan uitspreken?.

Door de stof moet hij gaan , voor al die ellende dat zijn vorige collegas de indonesiers hebben aangedaan.
Vooral omdat hij de oude erfenis van zijn oude KVP glad moeten strijken Emoticon: Yes!

zieleffe
User
spacer line

Ja maar hij (Balkenlende) komt niet van de KVP maar CHU denk ik
Dat is het eerste, dan het volgende, is dat nu wel zinvol om dat het nu lijkt of het met bakken geld het vergoed zou moeten worden, wat toen gebeurd is, en daar zit denk ik wel een knelpunt? Emoticon: Cooool

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

CDA is de erfgenaam van oa de oude KVP.
De oude KVP heeft meegewerkt aan De Politionele Akties.

zieleffe
User
spacer line

Oke ja dat weet ik (Fusi,KVP,CHU,AR)maar alles op zijn kontekst van die tijd.
Het is nu makkelijker praten om je eigenwijsheid nu pas te erkenen.
Het is door Amerika, en door de Engelsen afgedwongen, om het land op tegeven.
Maar stel je eens een andere optie voor een verbeelding.
Als de Hollanders daar wel hadden kunnen blijven hoe had u dan gedacht hoe het er nu was.
Zou het net als Suriname ook onaffhankelijkheid geworden zijn?
Ja het is nu niet gebeurd maar waar twee vechten hebben twee schuld.
Hadden ze maar met elkaar overleg moeten plegen!
Zou toch ook een optie kunnen zijn nou dat is dan niet gebeurd.
Jammer maar wat nu?, als de Jappan nu eens al zijn oorlog zuchtig heid eens zou moeten vergoeden?, doen ze toch ook nooit.
Waarom Nederland dan wel! Emoticon: Blush

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,341,468 topic views - 240,165 posts - 13,729 topics - 33,261 members - last post @ 25-09-2020 14:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,100,254 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com