indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Zou die er komen...word het dadelijk nog drukker als in Jakarta / Java / Jogya/ Surabaya enz.

www.balidiscovery.com/messages/message.asp?Id=3021

Live life to the max.......

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Typisch een vorm van grootheidswaan van de Balinese lokale regering. Ze zullen toch eerst alle Javanen/Moslims het eiland af moeten schoppen voordat de toeristen weer durven terug te komen. Tot die tijd vind ik dit echt een vreselijk onzinnig idee.

Gracias. Sama sama

kadir
User
spacer line

wat een stomme opmerking van je KIWI!!!!!

spacer line  

Misschien wel handig om vanaf Bali met een vol getankte 747 rechtstreeks naar europa te vliegen !

spacer line  

Kadir ik ben helemaal eens met je mening,waarom zou dit niet kunnen,vergeet niet dat Bali het enige eiland in Indonesie is die naar mijn mening op zijn eigen benen zou kunnen staan.
Ze worden al jaren lang door de javaanse regering in Jakarta voor klein gehouden.
In Suharto "s tijd werd er zelfs geroepen dat het beter zou zijn voor alle balinezen niet meer dan twee kinderen te nemen,dit om de de bevolkings toename kunstmatig instant te houden.
Het is inderdaad een onzinnig idee om de moslims en javanen van het eiland te schoppen,weer een typisch hypocritisch voorbeeld..............je icoontje misstaat je niet .............

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 18-02-2006 14:33 tukad ganga wrote:

In Suharto "s tijd werd er zelfs geroepen dat het beter zou zijn voor alle balinezen niet meer dan twee kinderen te nemen,dit om de de bevolkings toename kunstmatig instant te houden.

Alle Balinezen ?????

Ben je niet abuis ? , je bedoelt alle indonesiers .
Het is in het kader van KB(Keluarga Berencana)=Gezinsplanning.
Zoals je weet kennen ze vroeger een andere K.B
(Keluarga Besar = groot familie , die eigenlijk alleen maar een letterlijke betekenis hebben).

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

spacer line  

Ja OM Sid natuurlijk Balinezen zijn ook Indonesiers !!!!!!!!!!!!!

spacer line  

Airport Ngurah rai bali 1970....long time ago en volgens mij nog gedeeltelijk in aanleg, het ziet er maar verlaten uit ......! toen dan.

M-Solo.

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 19-02-2006 20:44 Martin-Solo. wrote:
Airport Ngurah rai bali 1970....long time ago en volgens mij nog gedeeltelijk in aanleg, het ziet er maar verlaten uit ......! toen dan.

Zeker nog in aanleg... baan is net verleng (met zo ongeveer de helft)... en de taxibaan is nog niet eens gereed. Het grote verkeer, wat nu dagelijks komt, kon hier nog niet eens terecht.

Ziet er nu toch iets beter uit (foto van 2003)...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

spacer line  

Inderdaad richy,

En in een keer bestaat Jimbaran en kuta/legian op die foto Emoticon: Wink

Agung
User
User icon of Agung
spacer line

Een tweede (internationale) luchthaven??? Ik zou niet weten waarvoor. Zelfs als alles weer goed komt met 't toerisme, de bommengooiers, cartoonfans, de visum vragers van Java en al die anderen die 't toerisme op Bali de nek om draaien zich koest houden, zelfs dan zal Ngurah Rai tot in lengte van tijd voldoende capaciteit bieden.

Tel maar uit. Als elke 5 minuten een jumbo of ander groot toestel aankomt met 400 mensen en de luchthaven is open van 8:00 tot 24:00 dan kunnen er 76.800 mensen aankomen op 1 dag.....

De landingsbaan zal dat wel aankunnen, maar de logistiek natuurlijk op dit moment voor geen meter. Momenteel heeft men een uur werk om de inhoud van 1 groot toestel weg te werken met paspoort en bagage afhandeling.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

68,537,155 topic views - 230,541 posts - 13,656 topics - 20,445 members - last post @ 22-02-2019 19:15 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

113,947,360 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com