indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 20-01-2008 15:02 zieleffe wrote:

...

Ha ha dit even ter herrinering bijna 65 en nog stevig overeind,geen last van dementie... maar dit hier onder nog steeds in de actualiteit Emoticon: Yummie! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny

http://www.kompas.com/read.php(...)annel=1&mn=10&idx=87

Click to see original image

...

Waar niet Om Ziel?
In ons landje waar we het allemaal zo goed weten mogen ze zelfs in een etalage staan Emoticon: Angry

Pamelabak
User
spacer line

Hi Anis,
Ik ben weliswaar nog geen 65 maar zit wel dicht in de buurt. En gelukkig bij lange na niet dement. En ik durf te zeggen dat ik veel actiever leef dan menig jong mens. Als je menig jongere vertelt wat je nu nog doet en onderneemt, kijken ze je aan of je je verstand hebt verloren.

Maar alle gekheid op een stokje ik vind dat in de pedofilie hard ingegrepen moet worden, of het nu in Nederland is of ergens anders in de wereld. Het maakt niet uit of je de jongeren goed opvoedt of dat je ze voor hen bang maakt. Ze brengen deze kinderen erge schade toe voor hun hele leven. De Nederlandse Staat doet er niet veel aan. Als je ze aangeeft, wordt er gezegd dat ze ziek zijn en onder behandeling zijn. Dat is het dan! Ik ben weliswaar een vrouw, maar ik zou ze castreren, dan kunnen ze ook geen kwaad meer doen. Dit is misschien hard maar je wilt niet weten hoe zo'n kind eruit komt.
Pamela

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Dit was wel een hele oude posting van Anis hoor Pamela(niettemin terecht) waar Om Ziel op terug kwam, ik mis Anis al een lange tijd.
Overigens moeten we denk ik de straffen van de heren die niet met hun poten van minderjarige kinderen af kunnen blijven niet te licht inschatten.
Ik heb begrepen dat dit soort ziekelijke figuren in onze strafinstellingen onderaan de pikorde staan en geen stap kunnen doen zonder achterom te kijken.
Helaas ook dit helpt niet bij dit soort ziekelijke figuren, zoals de praktijk uitwijst.
Groet Malam

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 04-02-2006 18:29 londoh wrote:
Ook Indonesiers vergrijpen zich aan kinderen, misschien niet met de achterliggende gedachten waarop de Westerlingen dat doen, hier heerst het bijgeloof dat je daar jonger van wordt. ...... Dan zijn er families die de maagdelijkheid van hun kinderen verpunteren en een gigantische vrouwenhandel. ......., doch Indonesia moet ook schoonmaak in eigen huis houden.

Zie hier: een waarheid als een koe. Denk bij Indonesia niet zo gauw aan de westerse toerist maar denk eens aan de Indonesier zelf. Het ingewortelde idee dat je een "perawan muda" (jonge maagd) moet hebben om de zoveel tijd want dan blijf je "awet muda" (jong). Of de "tante girang" (geile oude dames) die met hun auto's bij de middelbare scholen staan te wachten om een "jejaka" (knaap) van nog geen 15 jaar op te pikken. Blijft ze ook "awet muda" van. Er wordt hier op veel grotere schaal schade aangericht door de Indonesische pedofiel dan de westerse pedofiel (ook al is dit laatste zeker niet goed te keuren).

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 20-01-2008 17:37 Malam wrote:
Overigens moeten we denk ik de straffen van de heren die niet met hun poten van minderjarige kinderen af kunnen blijven niet te licht inschatten.
Ik heb begrepen dat dit soort ziekelijke figuren in onze strafinstellingen onderaan de pikorde staan en geen stap kunnen doen zonder achterom te kijken.

Ook hier in RI staan ze in de gevangenis in lage orde maar toch altijd nog minder slecht c.q. gevaarlijk dan in NL. Waar dit door komt? Zie bovenstaande reactie mijnerzijds. De pot kan nou eenmaal de ketel niet verwijten wat ze zelf doet.
Het is een ingebakken opvatting m.b.t. die "perawans/jejaka's" en "awet muda" gedoe. Weet niet waar het uit stamt.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 20-01-2008 17:37 Malam wrote:

Ook hier in RI staan ze in de gevangenis in lage orde maar toch altijd nog minder slecht c.q. gevaarlijk dan in NL. Waar dit door komt? Zie bovenstaande reactie mijnerzijds. De pot kan nou eenmaal de ketel niet verwijten wat ze zelf is.
Het is een ingebakken opvatting m.b.t. die "perawans/jejaka's" en "awet muda" gedoe. Weet niet waar het uit stamt.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 21-01-2008 07:25 Yogya-Bali wrote:

...

Of de "tante girang" (geile oude dames) die met hun autos bij de middelbare scholen staan te wachten om een "jejaka" (knaap) van nog geen 15 jaar op te pikken. Blijft ze ook "awet muda" van. .

Nou seh , geile oude dames ?
Ben je dan oud als je +/- 30 ben of desnoods 40.?
Dat is leeftijdsdiscriminatie Emoticon: Wink . Dat doen we niet hierO. Emoticon: Nice
Hoewel de laatste groep is al een beetje half belegen.
Voor de opgepikte jongens zijn ze al natuurlijk te oud .
Maar hoe ouder hoe gekker , en ze zijn ook echt royaal.

Zonder gekheid ,
Het verschijnsel TG (tante girang) is al bekend toen ik op SMA zat , dus iets meer dan 40 jr geleden .
Het woord zegt het al , Tante , niet ibu (girang).
Dat kwam omdat sommige hooggeplaatsen, rijke mannen soms jonge simpanan hebben. Er is een franse woord voor die groep jonge minnaressen. (matrassjes of zoiets).
Je denkt toch niet dat de matrassjes oude vrouwen zijn(40 plussers).
De rijke Oms willen natuurlijk jongere meiden hebben , vandaar dat die meiden(simpanan) tante girang genoemd werden.
Ze worden girang (blij-gelukkig) gemaakt door hun jonge (re) vriendjes.
Vandaar dat ik zegt dat het meestal in de buurt van 25-30 jaar zijn.
Bron: volgens zeggen.

Tegenwoordig hebben de oude(re) dametjes ,de 40 plussers ook recht op pleziertjes , en zo doende worden ze ook tot de T.G groep genoemd.
Van oorsprong was TG vroeger de naam van tot maximaal 30 jarigen.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Op straat pik je een dame op, in een winkelcentrum, in de club, of gewoon op bestelling. Kan afgeleverd worden thuis, in een hotel of je kunt zelf langskomen voor een wipje. Klinkt Nederlands? Ja, klopt, maar het is net zo zeker ook gewoon hoe 'het' in Indonesie werkt. Dat het hier illegaal is en in Nederland niet doet daar niets aan af.

Is trouwens niet eens sekstoerisme, dat is de gewone Indonesische man die ook aan zijn trekken moet komen. Sekstoerisme zie ik op Bali; oudere westerse dames met een Bali beach boy en jonge knullen met een 'sletje' aan zijn zijde (want ze zijn zo gelukkig met elkaar voor de duur van de vakantie en de gevuldheid van zijn portemonnee)

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Naar ik begreep is een massage ook wel eens aanleiding voor een "date".
En zoals elders op het forum is iedereen wel bekent met een straatbeeld op Bali in de toeristen gebieden in de avond uren. Het is gelukkig voor zover ik kan zien niet in de proporties als in Thailand en de Phillipijnen.

Mijn vrouw wist me te vertellen dat de dames doorgaans van Java komen en het daarom de Balinees doorgaans niet echt stoort.

It's only kinky the first time.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 21-01-2008 12:34 oyibo wrote:
Mijn vrouw wist me te vertellen dat de dames doorgaans van Java komen en het daarom de Balinees doorgaans niet echt stoort.

Ja die kennen we al lang. Klopt dat de meeste prostituees van Java komen (Java heeft ook 35x zoveel bewoners) maar vlak Oost- en Noord-Bali ook niet uit. Die vindt je net zo goed en als het niet op Bali is dan wel buiten Bali.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 21-01-2008 11:26 Yerun wrote:
Sekstoerisme zie ik op Bali; oudere westerse dames met een Bali beach boy en jonge knullen met een sletje aan zijn zijde (want ze zijn zo gelukkig met elkaar voor de duur van de vakantie en de gevuldheid van zijn portemonnee)

Bali staat internationaal bekend als het gigolo-eiland; meer nog dan Ghana. Met name Australische en Japanse dames maken graag gebruik van de diensten van de zgn. Kuta-cowboys of beachboys.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Inderdaad YB, ook dat wist ze mij te vertellen, maar ook dat er inderdaad wel Balinese dames zijn. Ach ik verbaas me niet. In elk derde wereld land kom ik steeds op dezelfde manier tegen. Zuid Amerika, Azie, Afrika. Het gaat allemaal zo'n beetje op dezelfde wijze en met dezelfde leeftijden. Erger nog, of je wil of niet ze lopen nog achter je aan ook.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

De ergste types die ik ben tegengekomen zijn of first timer in het buitenland en denken dat ze opeens James Bond zijn, en het type "doorgewinterde expat" die zich echt in een subcultuur begeeft van jongedames en niet anders doet elke avond.

De eerst bedoelde groep is onnozel.
De tweede groep laakbaar m.i. maarja wie ben ik.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

60,605,764 topic views - 227,673 posts - 13,619 topics - 19,316 members - last post @ 21-08-2018 15:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

104,172,659 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com