indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Bruno
User
spacer line

Wij gaan in April a.s op vakantie naar Bali,en zouden daar graag met mensen van 65+in kontakt willen komen,die ons willen informeren over de mogelijkheden en onmogelijkheden wat betreft het continu verblijf op Bali.
We zitten vol met vragen,en willen graag ons voordeel doen met de ervaringen
van die mensen.
Bruno

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Titel aangepast naar iets wat duidelijker is dan alleen '65+'

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Waar gaat u dan precies naar toe?
Is het een ge-organiseerde reis?
Gaat u invidueel?
Hoe lang gaat u?
Is Uw gezondheid nog redelijk goed?Er wonen mensen ( Nederlanders in Bali) die als ze Uw bericht lezen U degelijk advies kunnen geven.

Te veel vragen? Hopelijk niet!

Umberto Emoticon: Yawn

Bruno
User
spacer line

No it dont hurt at all,it just tickle!

Inderdaad zelf heb ik wel wel heel erg weinig informatie gegeven .(ouderdom denk ik).
We verbijven in Sanur.(homestay).
We gaan individeel.
We verblijven daar 6 weken.
En de gezond heid is tot nu toe Perfect.

Agung
User
User icon of Agung
spacer line

www.expat.or.id/info/retirement.html
Hier zijn eisen te vinden om als 55+ te kunnen verblijven in Indonesie.

De eisen zijn oveigens meer dan pittig.

Een paar punten:
statement from Pension Fund Foundation or Bank from the country of origin (or Indonesia) of funds available, minimum of US$1,500 per month, to provide the applicant living expenses during the proposed stay in Indonesia (Total US$18,000 per year)

Statement of living accommodation in Indonesia. Minimum cost of US$35,000 if purchased house/apartment or, a minimum rental cost of US$500/month in Jakarta, Bandung, and Bali;

Pak Wongso
User
spacer line

Hallo Bruno,

Ik heb een KITAS (visa lansia) en dit heb ik laten regelen door dit bureau.
http://www.bali-expat-business.com
Ik heb betaald Rp.6.000.000 + 100 Euro met bemiddeling van een Nederlandse man Willy Roemersma.
Maar de eisen zijn niet misselijk zoals al eerder vermeld.
Groet,
Pak Wongso

Bastiana
User
spacer line

Hallo Bruno,

Overgestapt naar deze site?? Ben je al terug van Bali?? En is jullie huis doorgegaan. Had je een e-mail gezonden, maar hoor niets van je. Emoticon: Frustrated
Ben erg benieuwd hoe het met jullie is gegaan in Sanur en jullie huis. Heb nog andere info voor je betreffende ziektekosten als je gaat wonen op Bali.

Groet, Bastiana Emoticon: Laugh out loud

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,918 posts - 13,695 topics - 25,649 members - last post @ 14-11-2019 11:03 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,632,965 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com