indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Laura74
User
spacer line

Net voordat ik mijn optie AMS-DPS wilde bevestigen kwam ik via een ander forum op www.tbooker.de. Echte superdeals vind je daar maar ik vraag me af: is het betrouwbaar? Zo zie ik een retourtje DPS met Eva voor 627 euro. Iemand ervaring met deze organisatie? En als je met creditcard betaalt en het blijkt toch een malafide zaakje te zijn, ben je dan verzekerd of gewoon je geld kwijt?

Groetjes, Laura

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Ze gebruiken dezelfde boekingsengine als www.statravel.de. Ikzelf gebruik altijd www.travelchannel.de of www.travel-overland.de als ik vanaf Duitsland vlieg. Staan ook goedkope jongeren/studententickets bij. Als je meer dan 700 euro betaalt voor een retourtje Jakarta incl tax (vanaf DUS/FRA) ben je een dief van je eigen dompet!

Gracias. Sama sama

Laura74
User
spacer line

Hoi Kiwi,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb zojuist EVA Air gesproken over het zeer voordelige tarief van Tbooker van € 627 van Amsterdam naar Denpsar en men zegt dat je als Nederlander deze tickets helemaal niet mag boeken omdat ze voor de Duitse markt bestemd zijn. In Duitsland willen ze me ze echter gewoon verkopen hetgeen strafbaar is volgens EVA Air. In NL betaal je zo ongeveer € 1000! Bijna € 400,- meer! Dat is toch belachelijk? Zou zeggen haast pure discriminatie. Ik ga eens kijken op de door jou genoemde sites...

Groetjes, Laura

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Ach die flauwekul van niet mogen verkopen... Ik koop al jaren tickets op Duitse en Belgische sites en nog nooit problemen mee gehad. EVA kan het gewoon niet hebben dat de Hollander over de grens shopt Emoticon: Smile Succes!

Gracias. Sama sama

Laura74
User
spacer line

Haha, dat zal het zijn. Die man (overigens heel vriendelijk) zei: weet je wat? Koop maar in Duitsland dan. Hij wilde me overigens niet zeggen of ze contacten hadden met Tbooker, hetgeen waar ik eigenlijk voor belde om wat zekerder te zijn. Hier in NL hebben we ANVR en SGR. Weet jij soms of ze in Duitsland ook zo'n soort "keurmerk" hebben waar ik op kan letten bij het boeken?

Groetjes, Laura

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Ja in Duitsland hebben ze de DRV oftwel de "Deutsche Reise Verband". Net zo'n club als de ANVR hier, als je boekt bij zo'n reisbureau zit je goed. Overigens als ik op de site van www.tbooker.de kijk zie ik dat ze dat logo ook voeren op hun website, dus het zal wel goed zitten!

Als je trouwens linksonder bij "T-booker" links op IMPRESSUM klikt krijg je alle gegevens over het bedrijf achter T-booker

Gracias. Sama sama

Laura74
User
spacer line

Hé bedankt, zeg! Ik heb zojuist gekeken hoeveel de tickets van EVA Air bij de door jouw genoemde sites kosten maar Tbokker is het voordeligst + je vertrekt vanuit A´dam (handig als je in Zuid-Holland woont).

Groetjes, Laura

spacer line  

hello Laura 74,

Yes.had eerst deze vlucht naar Surabaya bij een andere ticket verkoper gevonden maar op het moment dat mijn vrouw en ik besloten om te boeken was die aanbieding er niet meer,heb vijf optie van vertrek data's waar ik mee weg kon, en alle 5 weg en heb ze gebelt maar had daarbij mijn vraagtekens,toen bij Eb00kers het zelfde gevonden en geboekt,nadeel is dat je binnen 5 dagen je geld moet storten,voor sommigen kan dat een probleem opleveren,maar had de Tickets 5 dagen later binnen.(had ook nog eerst Bij MH. air en bij mijn reisburo ge-informeerd.
Alles OKE .
Via Belgie (Brussel)kan je ook goedkopere tickets kopen.en in Amsetrdam instappen.Het nadeel met EVA air is dat je maar 1 vlucht per week heb ,dacht ik teminste,dus als puntje bij Eva komt kan deze al weg zijn en moet je een week wachten met alle sorés van dien.

gr,succes

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 03-02-2006 17:05 Laura74 wrote:
......en men zegt dat je als Nederlander deze tickets helemaal niet mag boeken omdat ze voor de Duitse markt bestemd zijn. In Duitsland willen ze me ze echter gewoon verkopen hetgeen strafbaar is volgens EVA Air.

Dat verhaal is niet houdbaar, pure bluf als Europeaan mag je overal in landen van de EEG kopen, vrij verkeer van diensten en goederen toch. Zou Eva Air trouwens familie van Adam Air wezen ?

Gruces

Laura74
User
spacer line

Tja, da's helemaal waar maar hoe komen ze daar dan bij bij Eva Air? Tbooker zou het verschil (zo'n € 400 per ticket) zelf bij moeten betalen aldus Eva Air (en ze zouden strafbaar zijn).

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Het is toch gebruikelijk dat instanties en bedrijven zich met de consument onderhouden als waren deze kleine onmondige kinderen, in zo een verhaal past bang maken en straf krijgen heel goed Emoticon: Shiny

Gruces

Laura74
User
spacer line

Is dat zo, Londoh? Is dat gebruikelijk?

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ayam sori Laura, ik sprak even na 16 jaar instanties en bedrijven in Indonesia.
Hoewel in NL kunnen ze er ook wat van. Doch meestal slimmer, met van die telefoons bijv. die uit zichzelf allerlei dingen zeggen die nergens anders toe leiden dan een hogere telefoonrekening.

Gruces

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,291,474 topic views - 240,165 posts - 13,729 topics - 33,261 members - last post @ 25-09-2020 14:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,019,908 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com