indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Schultz
User
spacer line

Morgen,2 februari is Ron Broens één jaartje ouder geworden.Hij is forumlid,dus van harte gefeliciteerd met je verjaardag- de 41ste toch?.Geniet van de dag en hopelijk van de warme belangstelling van familie en vrienden/vriendinnen.
Fijne dag! Emoticon: Bye bye Emoticon: Worship

Schultz
User
spacer line

Ja,inderdaad zijn wij de verjardagen vergeten.Het is ook mogelijk,dat Ron Broens als lid uitgeschreven is.Jammer,want ik vind het een leuk idee om van onbekenden een verjaardagsfecilicitatie te ontvangen.Maar ja,niet iedereen schijnt zo te vinden.En dat mag natuurlijk,kom op zeg! Emoticon: Yawn Emoticon: Yeah right!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik gooi deze oude topic maar even in de strijd.
Ik heb begrepen dat Yoke op de dag dat ik ga vertrekken jarig is.
De wandelgangen zeggen dat ze 65 wordt, ik weet het niet.
Maar mocht het zo zijn Yoke, het is een mijlpaal, mijn Pop mocht deze leeftijd vorig jaar bereiken en daar hebben we we wat mee gedaan.
Ouder worden is niet erg Yoke, alle ongemakken die erbij komen zijn niet zo fijn.
Daar krijgen we mee te maken,of we willen of niet, je heb inmiddels je portie weg en neem maar aan dat Malam met je mee heb geleeft (ik krijg het lazerus van d of t)
Mocht de informatie juist zijn, en wordt je de 18e 65 jaar, dan wens ik jou heel veel gezondheid en nog vele jaren, mocht mijn informatie fout zijn en wordt je 56, dan blijven mijn wensen hetzelfde Emoticon: Wink
Groetjes Malam

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Na mijn bericht loop ik nog effe de topic's na en zie dat de echtgenoot van Yoke jarig was.
Wel Yoke als nog van harte gefeliciteerd.
Jullie gaan wat ik heb begrepen ook binnekort naar Indonesië.
Een fijne tijd en maak er wat van.
Op West Java zit Malam, ben je in de buurt, jullie zijn altijd welkom.
Groet Malam

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Zo, da's een oud topic Emoticon: Red face

Ho Lee Fuk

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Yoke heeft helemaal geen tijd om oud te worden.
Dat heeft natuurlijk zijn voordelen, of ze is meerdere keren per jaar jarig en dan kun je beter naar Bali Emoticon: Party!

Zou dat de reden zijn dat ze zo vaak gaat? Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Nee, heb inderdaad geen tijd om oud te worden.

De reden dat wij dit jaar zo vaak gaan is dat er 2 x geannuleerd moest worden omdat mijn man ernstig ziek geweest is tot 2x toe.

Deze winter is onze normale periode in Indonesie, afgelopen Januari was een reis die een jaar eerder geannuleerd was en in juni en juli met de kinderen was ook een geanuleerde reis van vorig zomer, we hadden dus nog een spaarpotje daarvan. "onze ouwe" is momenteel goed en dus pakken we elke gelegenheid aan om nog te genieten van de dingen die vreugde brengen in het leven. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Maar nogmaals ik ben geboren in 1944 en krijg dus volgend jaar pas mijn "eigen AOW"

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Yoke,

Ik wens jou en je ouwe vele fijne vakanties toe. Emoticon: Party!
van 1944? Daar zijjn geen reserve onderdelen van Emoticon: Wink

Gewoon genieten is het motto.
Je leeft maar 1 keer !

It's only kinky the first time.

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi die 4yoke4, vanharte gefeliciteerd a.s. donderdag met je verjaardag, ook man en kinderen niet te vergeten. Ik ben iets aan de vroege kant, maar ben er donderdag even niet, vandaar die vroege felicitatie.
Ik heb geprobeerd jou e- mail via Jeroen te pakken te krijgen maar dat ging niet had nog iets te verteleen en dat ging derden niet aan, misschien dat jij mij kan mailen en kan ik het even terug mailen, het gaat over de vakantie a.s. november.
Nochmaals een hele prettige dag donderdag geniet er van

Jack. Emoticon: Bye bye

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 16-09-2008 15:12 latex40 wrote:
Hoi die 4yoke4, vanharte gefeliciteerd a.s. donderdag met je verjaardag, ook man en kinderen niet te vergeten. Ik ben iets aan de vroege kant, maar ben er donderdag even niet, vandaar die vroege felicitatie.
Ik heb geprobeerd jou e- mail via Jeroen te pakken te krijgen maar dat ging niet had nog iets te verteleen en dat ging derden niet aan, misschien dat jij mij kan mailen en kan ik het even terug mailen, het gaat over de vakantie a.s. november.
Nochmaals een hele prettige dag donderdag geniet er van

Jack. Emoticon: Bye bye

Heb je een mailtje gestuurd.
gr, Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 16-09-2008 02:36 Malam wrote:
Na mijn bericht loop ik nog effe de topic's na en zie dat de echtgenoot van Yoke jarig was.
Wel Yoke als nog van harte gefeliciteerd.
Jullie gaan wat ik heb begrepen ook binnekort naar Indonesië.
Een fijne tijd en maak er wat van.
Op West Java zit Malam, ben je in de buurt, jullie zijn altijd welkom.
Groet Malam

Malam, we blijven deze winter waarschijnlijk alleen op Bali, lekker uitrusten
Ik wens jou en Poppy een fijne 5 maanden toe en laat af en toe eens wat horen als je internet hebt gekregen.
Groeten Yoke Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye bye, bye, zwaai, zwaai Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,883 posts - 13,715 topics - 29,350 members - last post @ 29-03-2020 08:20 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,567,957 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com