indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Herah
User
spacer line

Wij gaan over 2 weken naar Bali en ik wil heel graag weten hoe het weer
momenteel daar is.
Op de weersites wordt allemaal regen vermeld.
Moet ik dit geloven of valt het wel een beetje mee?

spacer line  

Op dit moment inderdaad veel regen,en zelfs van de week een kleine Wilma die over het eiland raasde, wat nog nooit voorgekomen was ,maar wees gerust over twee weekjes is alles weer in zijn oude doen.Een storing depressie vanuit Australie was hier de oorzaak van !!!!!!!!
Onze weerman Jan en Tuti weten hier alles van..........

Herah
User
spacer line

Hopelijk heb je gelijk en zien we ook nog eens de zon!
Ik moet er niet aan denken om hele dagen regen te hebben.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Een hele dag regen, zoals het troosteloze Nederlandse weer soms kan zijn, heb ik tot op heden nog nimmer gehad in alle jaren vakanties. Slechts 1 ochtend was het zo'n weer, dat was echter in Tana Toraja, Sulawesi, en niet op Bali.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Onze weerman Jan en Tuti weten hier alles van..........
We hebben de laatste weken inderdaad flink storm en regen gehad, die storm is eigelijk ongewoon.
De regen is normaal voor de tijd van het jaar maar het zal niet net als in Nederland de hele dag regenen.
Dit weer hoeft de vakantie echter niet te verpesten, er zijn uren genoeg zonder regen om dingen te ondernemen of om gewoon aan het strand te liggen.
Veel plezier in Bali
Tuti & Jan

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ik weet niet hoe het weer op Bali momenteel is, maar op Midden Java is het al 6 weken zeer slecht. Zo een nat regenseizoen heb ik in 16 jaar nog nooit meegemaakt.Het regent vaak uren achtereen, ik bedoel van 's middags 13-14.00 tot 's ochtends vroeg. Het is geen harde regen, maar van dat Nederlandse hemelwater. Ik was het afgelopen weekend in Semarang en daar heeft het 48 uur onafebroken geregend. Op de terugweg bij Ungaran reed ik om 9 uur 's morgens door de mist. Zon zie je ook nauwelijks.

Dit was het weeroverzicht voor Midden Java.

Gruces

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Dat laatste had ik natuurlijk niet moeten schrijven, vandaag hebben we een tot nu toe een dag die sterk doet denken aan November in NL met alleen wat hogere temparaturen.
Jan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

68,537,155 topic views - 230,541 posts - 13,656 topics - 20,445 members - last post @ 22-02-2019 19:15 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

113,947,421 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com