indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Jawel, de MSN Group. Af en toe wordt ik getipt eens te kijken hoe er omgegaan wordt met de bezoekers daar. Vaak ben ik al te laat, berichten verwijderd en users geblokkeerd en zo. Het kan incidenteel wel eens gebeuren, maar de laatste keer dat hier een bericht verwijderd is, is inmiddels alweer weken geleden.

Echter, Kaat is bang dat de gebruikers weglopen geloof ik. Onderstaande vond ik in de "huisregels".

Het is niet toegestaan het e-mailadres zichtbaar te hebben, deze optie bij e-mailinstellingen dus uitvinken en en wijzigingen opslaan, om annulering van je lidmaatschap te voorkomen. Berichten met e-mailadressen erin worden verwijderd.

Nu ben ik er ook geen voorstander van als mensen gaan roepen "Mail me maar", echter zal ik toch zeker niet users gaan blokkeren die deze regel niet in acht nemen. Sterker nog, als ik zou willen dat er geen emailadressen weergegeven worden kost dit me een paar minuten. Emoticon: Cooool Nee, dat doe ik maar niet.

Ooit heb ik nog mail gestuurd naar haar, om diverse redenen. Echter nooit antwoord gekregen. Toch jammer, iemand zie zich zo eenkennig opsteld tegenover niet-gebruikers of conculega's. Het is maar waar je goed in bent.

Ik ben er normaal niet 1 die loopt te klagen in het openbaar, maar na zoveel klachten in mijn mail (ja, mij kun je wel gewoon mailen) van diverse mensen, moest ik toch maar eens reageren.

Anderen nog vreemde/achterlijke/leuke dingen over vrienden van Bali? Het plaatsen van een link naar dit topic op de VvB mag wellicht niet, wie durft dit wel te doen? Ik heb geen lidmaatschap Emoticon: Puh!

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Jeroen,
Die Kaat is ook mijn speciale vriendin, ik heb mij al meerdere keren onder een andere naam aangemeld, stel ik echter een vraag over Neil en Yogry heeft zij door dat ik het ben en word ik zonder meer verwijderd.
Die Neil en Yogry heb ik heel veel informatie gegeven over wonen in Bali, van info over medicijnen tot de prijs van een kilo aardappelen.
Toen de aanvraag van hun Visa Lansia mis dreigde te lopen heb ik de goede documenten toegestuurd en was de aanvraag bij de Australische Ambassade binnen een week klaar.
Ik heb van hen nooit een Rupia willen ontvangen voor wat dan ook en wil dat nog steeds niet.
Die Yogry en Neil hebben in het begin dat ze in Bali woonde de wind flink tegen gehad, wat er echter precies is voorgevallen komt niemand te weten, ook niet bij De Vrienden van Bali.
Stuur ik Neil en Yogry een mail krijg ik geen antwoord, na de vele contacten in het voorjaar van 2004 weet ik dat het onmogelijk is dat Yogry mail niet beantwoord en is het mij overduidelijk dat iemand anders de mail onderschept.

Er worden bij Vrienden van Bali dagelijks topics verwijderd, er word ook nogal veel reclame gemaakt voor een groepje Nederlanders die een bedrijf (vaak hotel) hebben in Bali.
Dit mag van mij allemaal maar schrijf dan niet dat je van Bali en de Balinezen houd, het is een rare liefde om het dagelijkse bordje rijst uit de mond te nemen van mensen waar je van houd, want dat is in feite hetgene wat je doet als je een zaak begint met iets wat de wat de Balinees of IndonesiŰr heel goed zelf kan.
Als je echt van die mensen houd ben ook mans genoeg om de eigenaar van zo`n zaak eens wat tips te geven en te helpen waar nodig.
Voor het inkomen hoeven veel van die buitenlandse zakenlui het zeker niet te doen met hun vet pensioen of dikke bankrekening.
Jan

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 30-01-2006 07:19 Jeroen wrote: Anderen nog vreemde/achterlijke/leuke dingen over vrienden van Bali? Het plaatsen van een link naar dit topic op de VvB mag wellicht niet, wie durft dit wel te doen? Ik heb geen lidmaatschap Emoticon: Puh!

Zojuist een bericht geplaatst (mijn naam: pasuruan)
groetjes,

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Kinderachtig gedoe van die Jeroen.
Zeurt dat hij nauwelijks berichten verwijderd. Waarom heeft Jeroen dan het prikbord van indonesie.pagina.nl gesloten? Omdat er berichten instonden die hij niet leuk vond (waar was toen je vrijheid van meningsuiting Jeroen??).

Ik blijf lekker trouw aan VvB, daar staan tenminste praktische tips in en is niet commercieel.
En ach, Jeroen maakt nu onbewust reklame voor VvB
Niet commercieel?
Kijk eens bij Hotels/huisjes

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Jan,

Waar zie jij die tekst? Ik zou graag willen reageren op

Waarom heeft Jeroen dan het prikbord van indonesie.pagina.nl gesloten?

Reclame maken? Nah, ik heb nu de tekst "Vrienden van Bali" (nu nog een keer) op mijn website staan, over een paar dagen zullen mensen die zoeken in Google dan op mijn website uitkomen. Emoticon: Cooool Maar goed, dat is bijzaak in deze discussie.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

divodurum
User
User icon of divodurum
spacer line

Ik ben er ook een tegenstander van, dat de e-mailadressen niet geplaatst mogen worden. Ondanks dat blijf ik de sfeer tussen de 'vaste' leden van de VVB erg waarderen en neem ik dat niet mogen plaatsen maar op de koop toe. Inmiddels hebben we (een aantal 'vaste leden') zeer regelmatig persoonlijk contact met elkaar zowel in Nederland als in Bali. Dit niet mogen plaatsen van de e-mailadressen heeft een achtergrond..... Het liep werkelijk de spuigaten uit; mensen kwamen 1x (en dan weer en dan weer enz) langs om hun 'product / zeg maar business en onroerend goed' aan te bieden en daarna hoorde je niets meer van deze 'vrienden'. Deze site werd dus commercieel gebruikt door een aantal lieden. Het onderhouden van een MSN-group kost enorm veel tijd en levert NIETS op behalve leuke vriendschappen. Om die reden heeft de beheerder(ster) gezegd: "willen jullie een e-mailadres hebben van iemand, dan is dat via de wekelijkse chat te krijgen". Vaste tijd dus.....
Jeroen sterkte met de club.... dit is toch een .com site?

(Je moest eens weten wat er de afgelopen 4 jaar allemaal langs is gekomen.)

Wayang Golek: Petruk

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ach, je moest eens weten hoeveel mensen hier komen om reclame te maken voor dit en dat. Echter is het een kwestie van verwijderen en permanent verbannen. Kost me enkele minuten per week. Lijkt me sterk dat dat bij andere forums niet kan.

dit is toch een .com site?

Correct, waar doel je op?

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 30-01-2006 08:57 Tuti & Jan wrote:
http://groups.msn.com/Vrienden(...)nBali/_whatsnew.msnw de rest wijst zich zelf.

dank je Emoticon: Smile

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.numbay (Vrienden van Bali)

Gesloten? Het prikbord is inderdaad gesloten. Wil je de mails zien die ik ontving? Ik heb nooit aangifte gedaan, maar dat had een prima optie geweest voor de vele bedreigingen die ik dagelijks ontving. Sinds de sluiting is dat hoofdstuk afgesloten. Tot op de dag van vandaag voel ik me daar prima bij.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Je moest eens weten wat er de afgelopen 4 jaar allemaal langs is gekomen
Ik verschillende keren maar net zo veel keren weer verwijderd, sorry jullie mogen dan een clubje vrienden zijn (geworden), hetgene wat met dat sympathieke ouder echtpaar Neil en Yogry is gebeurt geeft mij geen rust tot ik weet wat er nu echt is voor gevallen.
Een antwoord van mijn grote vriendin Kaat is niet voldoende, ook niet van iemand die huizen verkoopt met een vanaf prijs van 80.000 Euro.

Een heel simpele oplossing is mogelijk, laat Yogry mij een mailje sturen en ik heb mijn rust en gaan jullie verder je gang op Vrienden van Bali zonder iemand die jullie constant in de gaten houd, want dat doe ik zeer zeker.
Er is ook een dame geweest die mij op VVB uit kon maken voor oplichter zonder ook maar met een feit te (kunnen)komen, een ander persoon word met naam genoemd, dat was de redder in nood.
Kaat vond dat al lang prima en greep niet in, op die manier was onze Kaat van een lastpost verlost.
De tijd heeft ondertussen uitgewezen wie in zijn gelijk stond.

Bij dit forum zitten we ook vaak met elkaar in discussie maar iemand voor oplichter uit laten maken laat Jeroen zeer zeker niet toe.
Jan

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Het is mij tot op heden om onduistere redenen nog nooit gelukt om lid te kunnen worden van deze club.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Heb ik iets gemist? Waar gaat dit over?

Begin de details te vergeten

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Bij gebrek aan onderwerpen cq fantasie gaat men over een ander forum sijken, roddelen. Heeft niets met Indonesia te maken, er staat toevallig Bali in de titel is het het weer daaro of zo. Ik ben geen vriend van Bali, mag bekend zijn hiero.

Gruces

spacer line  

Hi Jan,
ben in januari o.a. bij jogry en neil op bezoek geweest. Heb de verhalen van hun belevenissen vrij uitgebreid mogen horen. Ben echter van mening dat het niet aan mij is om alles hier uit de doeken te doen. Heb nu wel de overtuiging dat de villa''s vanaf 80.000 waar je het over had niet "mijn" villa's zouden zijn.
Als je wilt kan ik het het mobiele nummer van j&n wel mailen. Dan kan je het een en ander zelf navragen. Als je dit wilt laat het mij dan even weten

Oud worden op bali? www.whitedolphins.nl or www.whitedolphins.net

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Dankzij dit u n i e k e Forum heb ik degene gevonden. Emoticon: Bye bye
Martin H. Dank aan degene die dit gemeld heeft.
----------------------------------------------------------------------------------

spacer line  

Baliforums,
Zelf lees ik graag alle forums dus ook Vrienden van Bali en het expatforum op bali-information. Het enthausiastme om een bericht te plaatsen neemt wel evenredig toe en af met de mogelijkheid om te schrijven wat je denkt en er voor uit te komen wie je bent. Het verstoppen van emailadressen, het toestaan van eenzijdige informatie, maar bijvoorbeeld ook onbeschoft taalgebruik richting anderen moedigt niet aan. Helaas is op iedere site wel iets van het genoemde te bespeuren. Ik zal wel leren er mee te leven en nog incidenteel,als ik denk dat er echt wat te te voegen valt, plaats ik nog een reactie.

Oud worden op bali? www.whitedolphins.nl or www.whitedolphins.net

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Rien,
Ik ben blij voor jou dat je met die twee hebt mogen praten en je zal dezelfde mening over hen hebben als ik, gewoon een erg sympathiek stel, wat met een leeftijd van boven de 70 toch de stap heeft durven te nemen om in Bali te gaan wonen.

Het mobiele nummer van Yogry en Neil hoef je mij echt niet toe te sturen, ik heb geleerd te wachten, zij weet mijn emailadres heel goed te vinden en ik ben er van overtuigd dat dit topic zorgt voor de rest.
Jan

baliblues
User
spacer line

heb je de relatie met Ton uit Lovina ook al ontdekt ? Property meeting point Emoticon: Shiny als commerciele aktiviteit die wel is toegestaan omdat ze vriendjes van Noord Bali zijn.
Ton is in werkelijkheid een familielid van Jeroen Franken en die is weer de eigenaar van Bali beach dreamgarden en zo word je vriendelijk uitgenodigd om eens een keer een biertje te komen drinken terwijl je dan naar de kwekels kan luisteren tijdens het bezichtigen van de ondergaande zon. in de door de oliegestookte powerplant opgewarmde zee Ton heeft bintangetjes in de oogjes en zo heeft het property meeting point weer iemand zonder commercieel belang Emoticon: Stupid een property in zijn maag gesplitst. In het dode noorden zijn ze blij met iedere bule en dat is het domein van het property meeting point. Zou Kaat daar commissie voor krijgen en nu in de tang zitten van het property meeting point Emoticon: Frustrated

kupukupu
User
spacer line

Tja, al zou Kaat commisie krijgen dan is dat toch haar keus? Raar hoor, om het daar op een ander forum over te hebben.
"t is duidelijk dat VVb een commitment is aangegaan met Ton, en zijn property meeting point. Snap ook niet waarom (extra ticketje bali?), maar om me daarover nu druk te maken. Neen.

Enne, Jeroen. Jij bepaalt als webmaster toch ook het beleid hier. Beetje naar hoor Emoticon: Angry , om over de rug van een ander jezelf op de borst te kloppen.
Raar ook van de mensen die jou mailen over een het beleid van een MSN-groep waar jij part noch deel van uitmaakt. Emoticon: Frustrated Doe toch eens normaal!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Kupukupu;

Dat anderen me mailen is niet zo raar hoor. Ik ken een aantal mensen ervan gewoon. Maar dat mag ook vast niet.

Mijn intentie was niet om het te hebben over de 'bijverdiensten' van Kaat, maar prima dat dat hier toch kan? Waar anders? Op het Vrienden van Bali gebeuren kan het vast niet lang blijven staan. Dan moet het wel ergens anders.

Als je dergelijke belachelijke huisregels hebt, en je bezoekers bij anderen komen klagen dan durf ik me inderdaad gewoon openlijk op de borst te kloppen, daar schaam ik me zeker niet voor en kom ik eerlijk voor uit. Goed he, al die eerlijkheid en openheid. Je mag het nog gewoon zeggen ook hier. Emoticon: Yeah right!

kupukupu
User
spacer line

On 30-01-2006 17:05 Jeroen wrote:
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Kupukupu;
Mijn intentie was niet om het te hebben over de bijverdiensten van Kaat, maar prima dat dat hier toch kan? Waar anders? Op het Vrienden van Bali gebeuren kan het vast niet lang blijven staan. Dan moet het wel ergens anders.

Waarom moet dat ergens anders. Waarom voel jij je dan precies geroepen om dan wel niet de bijverdiensten, maar wel de huisregels van een andere site aan de kaak te stellen.

Prachtig dat jij zo tevreden bent over je eigen beleid, maar omdat aan te tonen door met modder naar een ander te gooien, daarmee haal je zelf wel erg naar beneden.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Het moet ergens anders omdat het op de Vrienden van Bali niet kan. Ik voel me geroepen omdat anderen bij mij hun beklag komen doen. Ik heb geen verdere affiliatie met Vrienden van Bali, anderen wel en soms is het nodig eens ergens tegenaan te schoppen.

Vanuit de kant van Vrienden van Bali is nooit gereageerd op mijn emails. Dat vind ik allereerst slordig, maar dat gaat uiteindelijk over in slecht, onfatsoenlijk en dergelijke. Dus op die manier heb ik er de P in. Dan maar op deze manier dus.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Oeps Emoticon: Puh!
Ik ken er ook een aantal die hele slechte ervaring hebben bij de VVB. Emoticon: Sadley
Louter heb ik echt uit nieuwsgierigheid bij een goede vriend gekeken,omdat ik er was en men vroeg waarom ik geen Hotmail-adres heb.Dus daar even gekeken op MSN en wat ik eerder bekend heb gemaakt heb ik per toeval een aanbeveel chauffeur gelezen.Ik dacht hÚ : zal daarop reageren en floep even later lag er ik er uit. Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye Ja en wat doe je dan???? Niet zielig zitten te doen achter de computer van een ander.....maar gewoon dit Forum bewandelen en Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Ja hoor in 10 dagen tijd een paar fatsoenlijke antwoorden.Ik heb deze mensen ook bedankt Hiero en Daaro.Zo dat was het. Emoticon: Shut up!
Umberto.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 30-01-2006 18:35 Jeroen wrote:
Het moet ergens anders omdat het op de Vrienden van Bali niet kan. Ik voel me geroepen omdat anderen bij mij hun beklag komen doen. Ik heb geen verdere affiliatie met Vrienden van Bali, anderen wel en soms is het nodig eens ergens tegenaan te schoppen.

Vanuit de kant van Vrienden van Bali is nooit gereageerd op mijn emails. Dat vind ik allereerst slordig, maar dat gaat uiteindelijk over in slecht, onfatsoenlijk en dergelijke. Dus op die manier heb ik er de P in. Dan maar op deze manier dus.

Velen worden geroepen doch weinigen uitverkoren. Belachelijk standpunt. Wat er bij "VvB" gebeurd is jouw Pakian niet en omgekeerd. Het is heel ongezond dat er hier zgn. misstanden op VvB breed worden uitgemeten onder de dekmantel "het moet". Van wie moet dat? hoogstens van jezelf, want algemeen of nationaal belang speelt hier echt niet. Als er laakbare (strafbare?) praktijken daaro plaatsvinden moeten daarvoor de wegen worden bewandeld die daar voor zijn aangelegd. Nu zijn er mensen hier die de detective uit gaan hangen en met zware onbewezen beschuldigingen komen. Ik heb zelf in het verleden door dit soort praktijken grote moeilijkheden ondervonden, tot en met correspondentie en telefoongesprekken met advokaten aan toe. Het bleek dat alle beschuldigingen tegen mij niet voldoende gegrond waren. Maar ik heb daarna vele malen moeten lezen over "mijn veroordeling" zo werkt dat op het internet.

Gruces

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Lionel, zeker van dat den haag forum gedoe? Emoticon: Wink

Begin de details te vergeten

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,421,991 topic views - 223,906 posts - 13,518 topics - 16,742 members - last post @ 23-11-2017 02:40 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,449,195 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com