indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Lieve mensen Emoticon: Bye bye

Ik zal proberen om met eerlijkheid te verwoorden,dat ik donderdagmiddag 19 januari héél erg ondeugend ben geweest en stiekem heb meegekeken in een ander Digitale Website.Er werd toen een chauffeur genoemd die zowel Engels als Nederlands kon spreken. Emoticon: Very funny Ik had dan waar ik mee zat tekijken gelijk gereageerd,maar mijn bericht werd niet lang daarna verwijderd.Met alle negatieve gevolgen daarna. Emoticon: Cry ik was dus echt niet van plan om me daar te melden,maar het berichtje van degene die werd aanbevolen sprak mij aan.Elders heb ik samen met de zoon van mijn webmaster( waar ik nog steeds Haaientanden voor zoek) een Hot-Mail account opgezet.Dan hoef ik dat niet te doen. Emoticon: Cooool Maar waar het om gaat is het feit dat er iemand zich heeft aangemeld na mijn oproepje in het Bali Forum van Indahnesia, die eind Januari naar Tuka Dalung gaat en daar navraag gaat doen.Het geeft me weer hoop. Emoticon: I love it Enkele Forumleden die ik tijdens de gehouden Mini -Kumpulan vorig jaar heb ontmoet kennen deze MSN-site dus heb ik besloten om geen namen te noemen van diegene die dat in haar beheer 'tracht' te doen. Emoticon: Shiny Inmiddels kennen velen Jeroen de webmaste persoonlijk en ja ik dus ook.Dus zo doende zou een ieder die zich negatief uitspreekt over dit Forum Emoticon: Angry zich moeten schamen. Emoticon: Clown Emoticon: Clown Ik blijf echter wel zoeken naar Martin.Hij schijnt ook een zus te hebben in Nederland.
Emoticon: Talk to the hand Selamat Emoticon: Talk to the hand

Umberto

klarina
User
User icon of klarina
spacer line

sorry mijnheer hagen, wat is nu de vraag / boodschap van deze posting? ik kan het niet zo goed volgen, of komt dat omdat het al laat op de avond is?
misschien is enige verduidelijking mogelijk?
Emoticon: Yeah right!

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Hier is het vroeg in de ochtend en ik vraag me inderdaad ook af wat de boodschap is.
Tuti & Jan

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Hij is erg ondeugend geweest .
Als je vreemd gegaan ben moet je natuurlijk gaan opbiechten.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Verwarring alom. Umberto, help ons! Emoticon: Wink
Jan, het is bij jullie we zeer vroeg zeg. Wat ben je aan het doen nu? (maak me jaloers). Hier -3 graad....

Begin de details te vergeten

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Johan,
Ik ben een ochtendmens en heb nu net koude douche genomen en wij gaan zo dadelijk nasi kuning kopen voor het ontbijt.
Een andere reden om er vroeg bij te zijn is internet wat vroeg in de morgen soepel draait, straks rond een uur of tien is dat vele malen slechter.
Groetjes,
Jan

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Ah, lekker zo'n douche (mandi?) in de ochtend. Toen ik een half jaar terug in Jakarta was, had ik ook altijd een lekkere mandi, waarna ik weer terugging naar de slaapkamer met AC om me in mijn pak te hijsen. IJskoud op zo'n kamer dan!! Emoticon: Smile Maarja, kom je de slaapkamer uit en loop je naar beneden, dan zweet je al weer....beetje.
Over dat internet heb je gelijk. In de ochtend is het sneller. Zelfs MS Messenger (chat) is dan nog redelijk stabiel, dus zonder de connectie de hele tijd te verbreken.
Nasi kuning voor ontbijt. ik heb daar nu ook wel zin in eigenlijk maar dat is niet in huis en verder zijn de winkels gesloten hier op 23.30 pm.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Jan, eet smakelijk, ik ga slapen... Emoticon: Smile Gekke wereld.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Dat ik zocht naar Martinus.....de chauffeur die werd aangeboden op een ander Forum.Daar heb ik op gekeken en gereageerd.Die dame die dat poogt te beheren heeft verschillende mensen niet netjes behandeld en mijn bericht op haar Forum berwijderd.Ook mensen van dit Forum.Ik noem geen namen.Enne ik heb een uur geleden al Nasi Kuning gegeten met sambal goreng peteh boontjes en saté ayam.Helaas was de Kopi Bali op dus maar geblust met Kopi D.E. raar maar dat smaakt anders als Kopi Tubruk.Ik heb in de schuur maar gewoon een Menthol sigaretje gerookt.Maar voor mij géén MSN-........... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Mijn verontschuldigingen dat het niet al te duidelijk is.
Maar over die haaientanden wel hoor!!
Jeroen. Eveline Eduard. en de anderen weten over wie ik het heb
En nou niet meer over eten praten.
Jan -JohanN -Klarina- Sidhia - toch bedankt om te reageren.En ik ga nu even Krupuk eten met een beetje sambal er op.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Er is nog Nasi Kuning over zal ik die even naar je doormailen
JohanN. ? Emoticon: Very funny Die krupuk is overigens nog van jou die ik zo lekker vond.
Zo voor straks welterusten. Emoticon: Red face Emoticon: Red face Emoticon: Red face Emoticon: Red face Emoticon: Red face En Tuti en Jan Selamat Serapan.( !)

Umberto.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,850,218 topic views - 238,251 posts - 13,717 topics - 29,516 members - last post @ 04-04-2020 04:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,861,952 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com