indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Iedereen kent ze wel die knappe Hollandse 'meiden' die soms geen 'cent teveul' willen .....

'Ahu kura ahia, mansia nia'

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Gaaf man, echt interessant! Dank je!

Begin de details te vergeten

Robert70
User
spacer line

Hier kunnen we nog uren over l*llen.
Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

En waarom niet ???
Dit is pure discriminatie.
Na mooie 'INDOnesiese vrouwen', natuurlijk mooie Nederlandse 'meiden'; of zijn zij minder 'exotisch ....... '

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 20-01-2006 17:46 AnisJ wrote:
En waarom niet ???
Dit is pure discriminatie.
Na mooie INDOnesiese vrouwen, natuurlijk mooie Nederlandse meiden;

Oks speciaal voor jou dan... Viola Holt Emoticon: Puh!

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Okeh Richy,

Dus voor jou zijn die Nederlandse ''meiden" alleen maar lelijk en INDonesiese "meiden lekker en krokant.........."

Emoticon: Devil Emoticon: Devil Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

spacer line  

He Rich is back in town ,zeg wie is die Holt is dat een familie lid van je of zo Emoticon: Nice dat je die zo in beeld brengt,ja als je het over zulke meiden heb kan ik me dat voorstellen jah.
Trouwens nog van harte met je huwelijk,wanneer komt die stess van je in Holland !!!!!!!!

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 20-01-2006 18:54 tukad ganga wrote:

Trouwens nog van harte met je huwelijk,wanneer komt die stess van je in Holland !!!!!!!!

Tukad,

Bedankt, in maart zal ik haar weer vast kunnen houden... hierbij gelijk dan maar mijn nieuwe avatar... zijn we niet lief samen Emoticon: Wink

P.S. Viola ligt niet in mijn bloedlijn. Althans niet dat ik weet...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 20-01-2006 18:07 AnisJ wrote:
Okeh Richy,

Dus voor jou zijn die Nederlandse meiden" alleen maar lelijk en INDonesiese "meiden lekker en krokant.........."

Emoticon: Devil Emoticon: Devil Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

... nee hoor Anis... er zijn niet alleen maar lelijke meiden... en zoals bij de Indonesische versie geldt... zijn de halfbloedjes het mooist. Maar als het een echte Nederlandse moet zijn... doe mij deze maar als vrouw Antje Emoticon: Wink

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

68,293,850 topic views - 230,457 posts - 13,656 topics - 20,402 members - last post @ 18-02-2019 03:43 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

113,669,007 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com