indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

steffie
User
spacer line

Hai,ik ben hier nieuw.
Ik ga met mijn moeder eind april naar bali,gewoon gezellig met z'n tweeen.
Het wordt vooral rust en verwen vakantie,maar we willen ook wat zien van de omgeving natuurlijk.
Nu hadden we zelf twee hotels op het oog,namelijk Hotel Le Meridien Nirwana,in Tanah Lot.
Of anders Melia Bali in Nusa Dua.
Maar welke omgeving is mooier?Of maakt dat niet veel uit.
En kunnen we daar leuke excursies boeken? Emoticon: Confused Emoticon: Smile

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Hebben jullie al een Hotel geboekt? Emoticon: Confused
Ik weet anders nog wat,maar je mag me altijd op onze e-mailadres mailen hoor.Het is in Candi Dasa.
Ik wacht even rustig af hoor Emoticon: Worship
Umberto

steffie
User
spacer line

We hebben nog niks geboekt,alleen gekeken Emoticon: Yes!

mleeuwen
User
User icon of mleeuwen
spacer line

De omgeving van Tuban is vooral 'savonds ook rustig; je kan in ieder geval heerlijk van je nachtrust genieten. Als je moeder van winkelen houdt is Tuban 10 minuten lopen van Kuta square en "De Mall Discovery Winkelcentrum".
Logeer zelf in Santika Beach Hotel (via OAD); wel luxe (4 Emoticon: Shiny ; maar uitstekende service. Nusa Dua is ook een prima idee hoor.
Veel plezier alvast
Mar van Leeuwen Emoticon: Bye bye

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Ik zeg niets want ik weet niets, maar ik ben benieuwd wat maurits zegt.

Begin de details te vergeten

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ik eigenlijk ook. Emoticon: Devil
je bent wel bescheiden JohanN. Emoticon: Red face
ik kon namelijk Pondok Bambu adviseren in Candi Dasa. Emoticon: Shiny
ja hoe en wat Emoticon: Stupid is mij bekend. Emoticon: Wink
Indahnesia bezoeken.
umberto

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Melia Bali in Nusa Dua ligt in een omgeving die prima is om te relaxen, gaan jullie eens een wandeling maken word je daar niet zo lastig gevallen door allerlei mensen die transport, massage en meer van die zaken aanbieden.
Hebben jullie behoefte aan winkelen is vervoer gewenst, een taxi (Blue Bird) naar Kuta zal ongeveer Rup.80.000 (7Euro) zijn.
Leuke excursies worden overal aangeboden, ook in de duurdere hotels tegen fikse tarieven.
In elke straat wachten echter mannen met een mobiel die erg blij zij met elke ritje, klikt het met zo'n chaufeur is dat de manier bij uitstek om wat van Bali te zien, wij horen en lezen overwegend positieve reacties over deze mannen.

Tip: zodra het tarief in US dollar word aangeboden ben dan op je hoede, meestal is het gene wat aangeboden word te duur.
Succes en veel plezier in Bali
Tuti & Jan

steffie
User
spacer line

Bedankt voor de reacties!! Emoticon: Wink
Maar hoe zit het met tanah lot?Iemand daar ervaring mee? Emoticon: Smile

muffy
User
spacer line

beste steffie als je twijfeld tussen melia bali of le meredien kan ik alleen mijn ervaring me het meridien met je delen,ben er samen met mijn vrouw afgelopn jaar geweest en ik moet je zeggen ongeloofelijk , fantasties ,kamer bediening etc.
Ik heb al heel wat hotels van binnen en buiten gezien maar dit sloeg alles!!!
Ik vindt het beter als bali hilton wat zeker niet "slecht"is Het zwembad is gigantisch en prachtig gelegen, uitzicht/ zons ondergang prachtig, zozeer dat wij injuli de kids meenemen tijdens de vakantie en voor 3 weken
groetjes
muffy

steffie
User
spacer line

Dat klinkt goed muffy Emoticon: Yes!

mleeuwen
User
User icon of mleeuwen
spacer line

Steffie,
als je excursies wilt maken dan heb ik een uitstekende chauffeur voor je; hij heeft een eigen auto Toyota en wordt gesponsord vanuit Nederland.
Hij is absoluut niet duur, rijdt rustig en brengt je overal naar toe waar je maar wilt
Naam: Yono Rekesan
Hij spreekt Engels en ook het Nederlands beheerst hij al behoorlijk.
Zijn mobielenummer is : +62 81 797 13790
E-mail : yono_rekesanRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com
Zelf ga ik begin mei ook met hem excursies maken op Bali.
met vr. groeten
Mar van Leeuwen

steffie
User
spacer line

Hey mar,geweldig zeg,ik neem zeker zijn nummer mee.Zelf gaan we eind april. Emoticon: Smile Emoticon: Smile

muffy
User
spacer line

dear steffie, kijk eens op www.vakantiereiswijzer.nl ,heel leerzaam en kijk ook bij lemeridien tahan lot
succes
muffy

steffie
User
spacer line

We hebben inmiddels geboekt,het hotel in nusa dua.
We vertrekken 19 april,maar kan niet wachten,wat heb ik er zin in zeg!!
Bedankt voor de tips Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

chirpy
User
spacer line

Wanneer je er bent, zul je ervaren dat vooraf boeken helemaal niet nodig was geweest. Mag ik je toch aanraden naar Ubud te gaan en daar te verblijven in welk hotel dan ook voor een prikprijs in verhouding met de prijs die je nu betaalt. Je komt dan in een weldadige omgeving van kunst en cultuur en wanneer de dagjestoeristen weer weg zijn 'savonds, heb je het stadje voor je alleen. Misschien ontmoeten we elkaar, want eind april ben ik er ook. Heel veel plezier en tel de dagen vast af. Is je paspoort nog geldig en heb je een visum enz...?
Joep

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 17-01-2006 19:35 JohanN wrote:
Ik zeg niets want ik weet niets, maar ik ben benieuwd wat maurits zegt.

Johan yth.,

Is Maurits jouw 'alter ego' ??? Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Devil Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

'Ahu kura ahia, mansia nia'

steffie
User
spacer line

On 20-01-2006 12:38 chirpy wrote:
Wanneer je er bent, zul je ervaren dat vooraf boeken helemaal niet nodig was geweest. Mag ik je toch aanraden naar Ubud te gaan en daar te verblijven in welk hotel dan ook voor een prikprijs in verhouding met de prijs die je nu betaalt. Je komt dan in een weldadige omgeving van kunst en cultuur en wanneer de dagjestoeristen weer weg zijn savonds, heb je het stadje voor je alleen. Misschien ontmoeten we elkaar, want eind april ben ik er ook. Heel veel plezier en tel de dagen vast af. Is je paspoort nog geldig en heb je een visum enz...?
Joep

Paspoort is nog geldig,visum wordt aan gewerkt Emoticon: Wink
We gaan zeker Ubud bezoeken,heb er veelgoeds en moois over gehoord Emoticon: Yes!

suwouw
User
spacer line

Hi Steffie,

Ik heb tijdens mijn huwelijksreis in het Melia Nusa Dua gelogeerd. Het is echt een geweldig hotel met mooie kamers en hele vriendelijke medewerkers. Het is ideaal voor een relaxte vakantie en als je de drukte wilt opzoeken kan je dat ook tussendoor doen. Ik heb gehoord dat het Galeria winkelcentrum/restaurants wat op 5 minuten loopafstand ligt weer open is, maar misschien dat er mensen recent geweest zijn die dat precies weten? Ik ga zelf weer in september en kijk er nu al naar uit!
Goede reis!

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Anis, nee hoor, maar ik mag die gast wel omdat ie altijd duidelijk is in zijn postings, concreet iets doet in Azie en niet zo veel emoticons gebruikt...... Emoticon: Wink
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

steffie
User
spacer line

On 20-01-2006 21:31 suwouw wrote:
Hi Steffie,

Ik heb tijdens mijn huwelijksreis in het Melia Nusa Dua gelogeerd. Het is echt een geweldig hotel met mooie kamers en hele vriendelijke medewerkers. Het is ideaal voor een relaxte vakantie en als je de drukte wilt opzoeken kan je dat ook tussendoor doen. Ik heb gehoord dat het Galeria winkelcentrum/restaurants wat op 5 minuten loopafstand ligt weer open is, maar misschien dat er mensen recent geweest zijn die dat precies weten? Ik ga zelf weer in september en kijk er nu al naar uit!
Goede reis!

Emoticon: Laugh out loud klinkt goed!!
Nog 12,5 week wachten Emoticon: Puh!

mleeuwen
User
User icon of mleeuwen
spacer line

On 18-01-2006 16:43 mleeuwen wrote:
Steffie,
als je excursies wilt maken dan heb ik een uitstekende chauffeur voor je; hij heeft een eigen auto Toyota en wordt gesponsord vanuit Nederland.
Hij is absoluut niet duur, rijdt rustig en brengt je overal naar toe waar je maar wilt
E-mail : yono_rekesanRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com; email is gewijzigd in :
met vr. groeten
Mar van Leeuwen

Steffie, emailadres Yono is gewijzigd in: yono1rekesanRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com
groetjes Mar van Leeuwen
ps al wat meer te weten gekomen waar je kan logeren?
Ik denk dat je met je moeder beter in de omgeving van Zuid Bali kunt gaan logeren; wat rustiger dan Kuta; Tanalot etc. En je kan de overige plaatsen dan als een soort excursie gaan bezichtigen. In ieder geval heel veel plezier! Emoticon: Bye bye

steffie
User
spacer line

On 22-01-2006 16:27 mleeuwen wrote:

...

Steffie, emailadres Yono is gewijzigd in: yono1rekesanRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com
groetjes Mar van Leeuwen
ps al wat meer te weten gekomen waar je kan logeren?
Ik denk dat je met je moeder beter in de omgeving van Zuid Bali kunt gaan logeren; wat rustiger dan Kuta; Tanalot etc. En je kan de overige plaatsen dan als een soort excursie gaan bezichtigen. In ieder geval heel veel plezier! Emoticon: Bye bye

Hai Mar Emoticon: Bye bye

We logeren in Nusa Dua,melia bali hotel.
Dan maken we van daaruit uitstapjes.
Bedankt voor het e mail adres,ik had hem al een mailtje gestuurd en nog niks gehoord,maar was het verkeerder adres natuurlijk Emoticon: Wink
Bedankt hoor Emoticon: Yes!

spacer line  

Nu Maurits nog niet op de proppen is gekomen onze Hotel expert ,geef ik wat info"s over deze Hotels die ik beiden bezocht heb.
Om eerlijk te zijn als ik mocht kiezen ,dan zou ik het Meridien nemen ,ligging en uitzicht een topper.( een van de mooiste Golfbanen van het eiland)
Nadeel het ligt wat ver weg weg van het uitgaans gebeuren ,maar als je daar niets omgeeft ,dan zit je goed.
Melia Nusa Dua is natuurlijk ook niet slecht ,maar eerlijk gezegd zijn beste tijd gehad,doet wat sleets aan,kamers zijn wat aan de kleine kant.
Voordeel ,dicht aan het strand en je zit wat dichterbij het uitgaans leven ,naar Kuta per taxi toch wel 20 minuutjes schat ik zo.......en Jan en Tuti zijn op een steen worp afstand bereikbaar mocht je ze werkelijk nodig hebben.
Maar voor een beginnend reisje geen slechte keuze hoor !!!!!!

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

en Jan en Tuti zijn op een steen worp afstand bereikbaar mocht je ze werkelijk nodig hebben
Iemand in een noodsituatie kan altijd een beroep doen op ons, echter niet voor het zoeken van een chaufeur, hotel etc.,
Voor veel zaken weten wij ondertussen een beetje de weg.
Wij zijn echter vaak op reis.
Groetjes,
Tuti & Jan

** @d **
User
User icon of ** @d **
spacer line

On 18-01-2006 16:43 mleeuwen wrote:
Steffie,
E-mail : yono_rekesanRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com
met vr. groeten
Mar van Leeuwen

Wij (mijn vrouw en ik) komen 26 mei aan in Bali voor 3 weken.
Hopelijk is jullie chauffeur dan weer vrij zodat wij hem over kunnen nemen.
2 overnachtingen hebben wij al in legian, de rest regelen wij daar wel.
Onze ervaring met vorig jaar is dat je het beste daar alles kan regelen.
Is ook veel goedkoper.
Vorig jaar hebben wij een reis gemaakt van Singapore, Sumatra, Java en de laatste week Bali.
Die laatste week hadden wij geen zin meer om na 3 weken constant reizen Bali nog te gaan zien. Dus dat was alleen in de omgeving Legian/Kuta. Daarom nu 3 weken Bali.
De bedoeling nu is eerst een paar dagen Legian en dan via de oostkust naar Lovina en daarna via de vulka(a)n(en) en Ubud weer naar Legian.
Als er nog iemand tips heeft hoor ik dat natuurlijk graag.

Groeten Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.d

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,338,756 topic views - 229,479 posts - 13,648 topics - 19,984 members - last post @ 19-12-2018 15:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,250,786 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com