indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, airlines and transport > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Rogier
User
spacer line

Hallo allemaal,

In juni van dit jaar ga ik naar Indonesië. Ik wil een aantal binnenlandse vluchten boeken met Dirgantara Air Service (DAS) of Deraya Air Taxi (DAT). Ik kan op internet echter nergens vinden waar ik voor één van die twee maatschappijen online of telefonisch kan booken. Wellicht is dat ook niet mogelijk.

Mijn vraag is of iemand mij kan vertellen of dat mogelijk is en zo ja, waar?

Groeten,
Rogier

kleinsmann
User
User icon of kleinsmann
spacer line

Kort antwoord:Gewoon daar boeken, bv op luchthaven.
Niet via Nederland doen, tenzij je geld teveel hebt! Emoticon: Nice Emoticon: Nice

Just because you're paranoid don't mean there're not after you...

Rogier
User
spacer line

Ja, DAS misschien wel het beste. Alleen het gaat om de eerste vlucht, die ik zo snel mogelijk wil maken. Het zou mooi zijn als ik dat hier al kon rgelen. Bedankt voor de tip.

Groet, Rogier.

kleinsmann
User
User icon of kleinsmann
spacer line

Sorry maar dan denk ik nog steeds hetzelfde?Tenzij het zo nauw aan moet sluiten dat je echt geen tijd meer hebt om ticket te bestellen (half uur hooguit)...Kan je serieus heel wat euro's schelen...
En waar je dan wel die tickets kan bestellen? tickettracker misschien?

Just because you're paranoid don't mean there're not after you...

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Rogier,

Als je op het (een willekeurig) vliegveld staat, kun je na het uitchecken direct doorlopen naar enkele tot tientallen loketten waar je kunt vragen naar prijzen, kunt boeken, reserveren en betalen.

Dat moet je niet hier al willen regelen, je wordt opgelicht door de 'schandalige' prijzen hier. Schandalig omdat er allemaal handling-fees berekend worden, terwijl een ticket een paar tientjes is wellicht. (Tenzij je van Medan naar Merauke wil)

Rogier
User
spacer line

Te gek jongens, bedankt voor de tips. Ik doe het daar wel.

Rogier.

Confy
User
User icon of Confy
spacer line

Ik ga van de zomer weer naar Surabaya.. wederom ticket van a'dam naar sby genomen.. als ik jullie goed begrijp kan ik dus beter een vlucht naar jakarta kopen en dan op lokatie een ticket naar sby..?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,786,263 topic views - 236,742 posts - 13,710 topics - 28,543 members - last post @ 25-02-2020 18:41 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,184,574 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com