indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > User feedback > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Beste moderator,

Ik zie opeens dat mijn bijdrage in de topic sakit cinta, is verdwenen. Heeft dat een speciale reden? Of is dit een ongelukje?

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Er zijn twee van die topics, een Nederlandse en Engelse. Verder heb ik niets verwijderd.

Emoticon: Smile

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Klik op je naam en je kan je topics terugvinden. Emoticon: Puh!

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Beste Jeroen,
Ik zie het al, je hebt de topic afgesloten. Misschien wel het beste, hij werd wel erg geemotioneerd. Nu ga ik natuurlijk achter die P.A. aan. Ik kan 't niet helpen.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik sluit wel meer hier, het gaat allemaal over Shuisheng, terwijl IndonesiŽ veel meer is dan een knulletje natuurlijk Emoticon: Wink

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Daar heb je groot gelijk in. Maar dan is het m'n bescheiden mening, dat wel meer onderwerpen afgesloten kunnen worden, vooral als het een-tweetjes worden, als je begrijpt wat ik bedoel.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 10-04-2004 20:19 diederick wrote:
Daar heb je groot gelijk in. Maar dan is het mn bescheiden mening, dat wel meer onderwerpen afgesloten kunnen worden, vooral als het een-tweetjes worden, als je begrijpt wat ik bedoel.

Daar probeer ik een beetje voor te waken, maar als ze 'doodbloeden' is het voor mij ook goed. Niet alles moet dicht natuurlijk Emoticon: Wink

kleinsmann
User
User icon of kleinsmann
spacer line

Ik snap het niet, wat is er tegen 1-2tjes, off-topic talk etc etc?
Laat mekaar gewoon lekker vrij en grijp alleen in bij racistische taal en persoonlijke beledigingen/bedreigingen.Dat gemodereer maakt het niet leuker.... Emoticon: Puh! Emoticon: Puh! Emoticon: Puh!

Just because you're paranoid don't mean there're not after you...

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Zie mijn reactie in je andere topic. Deze kan trouwens dicht, want de vraag is beantwoord. Emoticon: Shiny

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

79,858,696 topic views - 236,818 posts - 13,712 topics - 28,671 members - last post @ 28-02-2020 18:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,314,584 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com