indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Mas Rob
User
User icon of Mas Rob
spacer line

Iedereen een geweldig 2006 toegewenst,

Salam dari Rob

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Sama-sama cucu saya selamat Tahun Baru
dari fam Belanda Heusden
zieleffe

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Na elkaar de beste wensen te hebben gewenst,en weer voor miljoenen aan vuurwerk de lucht in hebben zien gaan,de gebruikelijke telefoontjes over-en weer naar vrienden en familie,ongeveer 2 vuilniscontainers papier en rommel bijelkaar te hebben geveegd met de buurman,ben ik toch wel blij dat morgen alles weer normaal wordt.Hier in Hellevoetsluis,bij Rotterdam,was het weer ouderwets gezellig in de straat en ik hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad zonder al teveel problemen.Selamat tahun baru allemaal Emoticon: Bye bye

Gerrit
User
spacer line

Vanuit Nijverdal wens ik iedereen de allerbeste wensen en een gezond 2006

Indonesia my lovely country

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Vanuit de Zeeuwse Riviera wens ik u een Zalig Nieuwjaar in goede gezondheid voorspoed en geluk toe.Dat al jullie lieve wensen mogen uitkomen.Graag ook de "organisatie"van de Kumpulan. Emoticon: Very funny Martin S.nu bij jou Emoticon: Devil Sambal Goreng Asperges Emoticon: Red face
Umberto

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Nog net niet te laat:

Semoga di tahun baru ini tambah sukses & banyak rejekinya

Ed Vos

Sweet young thing

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,202,192 topic views - 233,618 posts - 13,687 topics - 24,399 members - last post @ 16-09-2019 15:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,276,029 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com