indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hoi,

Wij gaan volgend jaar voor derde keer naar Bali. Eerder verbleven wij in het Balihai en het Ramada Bintang in Tuban en Kuta.

Volgend jaar willen wij naar het Hilton gaan, kan iemand vertellen of dit een goede keuze is?
Hoe is Nusa Dua.... ???? dat het geen Kuta is dat begrijp ik, maar zijn daar ook winkeltjes en restaurantjes.

Hoe ver is het hotel gelegen van de restaurants, zou je kunnen lopen of moet je een taxi nemen.

Alvast bedankt,

Peter en Amanda

robbert
User
spacer line

Van iemand die voor de eerste keer naar Bali gaat begrijp ik de vraag maar van iemand die al 2x daar geweest is !! Ben dan benieuwd wat jullie vorige keren gedaan hebben.
Oh ja hoe Nusa Dua is ; hotels-hotels-hotels.
Rob

suwouw
User
spacer line

laatste keer dat wij er waren (2 jaar geleden) was er nog Bali Galeria, winkels en restaurants. Of deze winkels nog bestaan weet ik niet. De omgeving is in ieder geval wel heerlijk en je zult er vast wel restaurants vinden!

spacer line  

Peter en Amanda,Het Hilton Hotel op Nusa Dua is beslist heen slechte keuze ,het strand is geweldig schoon en lekker rustig,niet te hectisch en geen venters aan het strand.
Wat betreft Bali Galeria is deels afgebroken tenminste het voor paviljoen,stond vorig jaar nog in de steigers.
Het ligt met de taxi een half uurtje van Kuta,het uitgaanslevens is vrij rustig daar,om buiten de deur Restaurantjes bezoeken ,volop bij het naast gelegen dorpje.Gewoon fietsje of bromsnorretje huren !!!!!!!!!
Robbert je geeft een reactie die ergens op slaat Emoticon: Frustrated

spacer line  

Helemaal mee eens!

Wij hebben veel van Bali gezien, alleen zijn wij nog niet in Nusa Dua geweest.

Ik kan de reactie van Robbert dan ook niet begrijpen.
Misschien kan hij dan het ÚÚn en ander hierover vertellen omdat hij er wel bekend is.

Peter

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik denk dat Robbert 'eerste keer' las, i.p.v. 'derde keer'. Lijkt me een logische verklaring. Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,918 posts - 13,695 topics - 25,649 members - last post @ 14-11-2019 11:03 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,632,611 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com