indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hey hey!

Heeft iemand ervaring met dit Hotel? Jeroen? (zag zoiets in de foto's)

Groetjes..

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

In 2002 ben ik er geweest ja.

Hier had ik nog een klein commentaar neergezet
http://forum.indahnesia.com/to(...)re_accommodaties.php

Het Pelangi Bali Hotel was in Juni 2002 fijn vertoeven, lekker rustig, niet alle kamers waren vol. Lol gehad met het personeel en zwembad en strand vlakbij. De omgeving was toen nog redelijk rustig. Het strand was schoon van verkopers, diegenen die er kwamen mochten niet het terrein van het hotel op, dus af en toe naaide ik er 1 een oor aan.

spacer line  

Dankjewel Jeroen. Ik was even nieuwsgierig, omdat mijn vader er 1ste kerstdag naartoe gaat. En als het goed bevalt willen we in augustus ook in dat hotel. Ik ben benieuwd!

patatje
User
User icon of patatje
spacer line

Heb je het over het Pelangi-hotel in Seminyak? Wij zijn er toevallig twee weken geleden gaan kijken omdat ons andere hotel (Puri Cendana)-om het vriendelijk te stellen - niet aan onze verwachtingen voldeed. Uiteindelijk hebben we gekozen voor het hotel daarnaast nl het Bali Holiday Resort. Kregen wij meer waar voor ons geld, maar dat is natuurlijk subjectief. Wij waren er met twee kleine kindjes.
Alleszins veel plezier.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Patatje, waarom was het dan niet naar jullie verwachting? Dat hoor ik graag. Ik heb dan wel geen kinderen, maar misschien was niet de reden. Ik kan me nog herinneren dat het hotel toch zeker niet kind-onvriendelijk was.

spacer line  

On 25-12-2005 13:51 patatje wrote:
Heb je het over het Pelangi-hotel in Seminyak? Wij zijn er toevallig twee weken geleden gaan kijken omdat ons andere hotel (Puri Cendana)-om het vriendelijk te stellen - niet aan onze verwachtingen voldeed. Uiteindelijk hebben we gekozen voor het hotel daarnaast nl het Bali Holiday Resort. Kregen wij meer waar voor ons geld, maar dat is natuurlijk subjectief. Wij waren er met twee kleine kindjes.
Alleszins veel plezier.

Ik bedoel inderdaad het hotel in Seminyak.
Ik ben nu zo'n 10x in bali holiday resort geweest en helaas wordt het steeds slechter. Vandaar dat ik op zoek ben naar een ander hotel. Ik ben er aardig wat keren geweest en hoe goed ze je daar ook kennen over de prijs blijven ze moeilijk doen. Met Pelangi ben ik via de mail aan het onderhandelen geweest en dat ging een stuk makkelijker als Bali Holiday... Het zou mij erg verbazen als bali holiday er nog lang is..

spacer line  

Mijn vorige bericht is blijkbaar bij iemand in het verkeerde keelgat geschoten en totaal verkeerd begrepen met als gevolg dat er allerlei roddels over mij rond gaan dat ik het hotel slecht vind ?
Even een uitleg over mijn vorige bericht. (zie hierboven)

Mijn vader is op dit moment in Bali en ik kreeg allerlei smsjes van hem. Er schijnt een vrouw naar hun toegekomen te zijn dat ik ?? Allerlei negatieve info over Bali holiday resort op internet plaats. Het enige wat ik mij kon bedenken was dit bericht en daarom wil ik dit even extra uitleg geven, omdat dit absoluut niet negatief bedoeld was.

* ik ben er 10x geweest, waarom zou ik het hotel dan zwart maken?

* Ik zie in de tekst hierboven niet staan dat het vies is en dat het eten niet goed was. Of heb ik een brilletje nodig? Als het echt zo slecht was dan had ik er niet elke avond gegeten en al helemaal niet in het hotel verbleven als het zo vies was! Het is alleen goed opletten omdat de sate e.d niet altijd even goed gaar was. Maar mijn hart is zelfs dan nog te goed om het terug te laten gaan naar de keuken!

*Dat het mij verbaasd als het hotel nog lang bestaat heeft totaal niks te maken met de service o.i.d. van het hotel. Dit heeft te maken met de verhalen over contracten e.d. die ik hier en daar hoor.

* En even over de prijs. Jullie kunnen wel zeggen dat we altijd minder willen, maar we doen er nooit moeilijk over. We halen niet het vel over hun neus. We komen regelmatig en huren dan regelmatig 3 kamers voor 3 weken. Dan zouden we het op prijs stellen als er normaal over de prijs onderhandeld kan worden zonder gezeur.

* Ik zie geen andere namen als mijn nickname staan. Jullie? Er werd namelijk gezegd dat de namen van mijn vader en zijn vrouw onder dit ''slechte'' bericht stonden

Hopelijk leest diegene dit bericht ook en kan dan zien dat ik er geen slechte bedoelingen mee had. Het zou fijn zijn als diegene volgende keer zelf z'n mond tegen mij open trekt en niet achterbaks achter m'n rug om gaat lopen roddelen.

Ik zou een excuses voor dit gezeik naar mij, mijn vader en zijn vrouw erg op prijs stellen. Jullie hebben mooi de laatste dag van hun vakantie hierdoor verziekt.

Terug keren naar dit hotel zal ik altijd. Zegt genoeg toch?

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Jeroen! Sorry voor de overlast, maar ik hoop dat ik op deze manier het probleem uit de wereld kan helpen. Je mag het dus laten staan!

Groetjes, Marianne

spacer line  

Ik blijf het trouwens erg jammer vinden dat je geen eigen mening mag hebben.

spacer line  

Het zou mij erg verbazen als bali holiday er nog lang is..

Het jaarcontract van Bali holiday resort verloopt over een tijdje en volgens de strandverkopers gaan deze eigenaren niet meer verder met het hotel.

Verder is Pelangi een top hotel en daar zul je je goed vermaken marianne ! ik kom er trouwens zojuist vanaf....na een duik is hun zwembad te hebben genomen Emoticon: Nice

Groetjes en tot over een tijdje Emoticon: Wink

M-Solo.

Live life to the max.......

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Heb je wel een Bir Bintang gedronken? Emoticon: Angry
Vergeet je mijn e-mail op je privé te lezen?

Umberto. Emoticon: Red face

spacer line  

On 17-01-2006 07:50 Martin-Solo. wrote:

...

Het jaarcontract van Bali holiday resort verloopt over een tijdje en volgens de strandverkopers gaan deze eigenaren niet meer verder met het hotel.

Verder is Pelangi een top hotel en daar zul je je goed vermaken marianne ! ik kom er trouwens zojuist vanaf....na een duik is hun zwembad te hebben genomen Emoticon: Nice

Groetjes en tot over een tijdje Emoticon: Wink

M-Solo.

Ben blij dat jij dit ook zegt van het hotel en dat betekend dus dat ik het niet uit m'n duim zuig.. We gaan waarschijnlijk toch naar Bhr van de zomer. Pelangi is niet zo geschikt ivm met zoontje van mijn vader's vrouw. Veel stenen randen zeiden ze. Maar goed er is nog niks zeker. Mijn vader gaat liever helemaal niet meer naar bhr volgens mij, maar goed meeste stemmen gelden. haha Emoticon: Smile

Wanneer ben je weer terug in nl ? En heb je al plannen voor de zomer?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,914,656 topic views - 240,529 posts - 13,734 topics - 34,037 members - last post @ 03-12-2020 17:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

141,677,459 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com