indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Graag breng ik Villa Wanakerta onder de aandacht. Schoonheid en luxe voor een low budget prijs. De villa"s op Bali Ubud kunt u alvast bekijken op internet.
http://wanakerta.6x.to/

spacer line  

He dutchie ziet er inderdaad geweldig uit,zal er zeker overnadenken als ik in februari die richting opgaat..!!!!!!!!!

spacer line  

Dag Tukad,

Mijn vriend is de manager en ja het is er zo mooi en dan die prijs.
Als men de suite neemt voor 4 nachten is de 5e gratis en er ook nog bij inbegrepen : een tourtocht over Bali en diner op de veranda.
Vandaag in de site geplaatst, ik weet niet hoelang de aanbieding geldt.
Je wordt ook gratis van het vliegveld gehaald...enz.
groetjes emile

spacer line  

Dutcha ik ga het zeker doen ben er waarschijnlijk medio januari,moet daar toch in die omgeving zijn.,de prijs is ok voor mij

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Ik heb ook even die website bekeken, het volgende viel me op;

Ik vind het goed dat je de afmetingen van de Villa erbij hebt vermeld staan. Misschien zou je ook kunnen vermelden in welk jaar de villa's gebouwd zijn, dit geeft meestal een indicatie van de kwaliteit van de gehele accommodatie.

Ben duidelijk over de taal die je wil gebruiken; Nederlands of Engels... of allebei, maar niet door elkaar heen...

Ben duidelijk over de currency; vermeld niet dollars en euro's doorelkaar, dat is alleen maar verwarrend, en vertekenend... Zijn de rates subject to government tax en service? Of is het inclusive...

Ik zie letters door elkaar heenlopen enz... dat lijkt me niet de bedoeling...

Ik vind je foto's vrij aardig, dat zwembad doet me denken aan een zwembad bij menjangan island, waarschijnlijk zelfde bouwer, aannemer...

Wat ik altijd belangrijk vind bij een internet pagina is dat ik wil zien dat ik online kan boeken, dat lijkt me wel aardig als je gewoon dat onder de aandacht brengt op je website... Waar kan ik boeken???

Bij facilities; houdt het gewoon simpel, vermeld niet dat je een business center hebt en dan ook nog eens 2x internet + business services... dat is verwarrend... de core facilities moet je vermelden, wat belangrijk bij villas is; restaurant, spa, pool, private pool, massage etc..

Is coffee in lobby een faciliteit?

Kinderen onder de 12 gratis, in veel villas zijn kinderen onder de 12 'verboden'... dus dat vind ik ook opmerkelijk

Kijk eens naar andere websites voor inspiratie, villa imogiri, begawan giri --> die sites roepen echt een sfeer op...

Verder vind ik je prijzen erg interessant... succes in ieder geval!

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

owh... En ik vind je schilderijen prachtig!!!

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

spacer line  

Dag Maurits dank voor je comentaar en ik zal eraan werken en puntsgewijs verbeteren. Teksten heb ik niet bedacht maar zijn van hun maar je opmerkingen zijn goed.
Dank voor de complimenten over mijn schilderijen en de foto's.
groeten,emile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,240,825 topic views - 233,622 posts - 13,687 topics - 24,410 members - last post @ 16-09-2019 18:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,290,198 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com