indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Volgens velen zijn er goede middelen tegen kaalheid te verkrijgen in Indonesie.Wie heeft hier ervaring mee............................... Emoticon: Angry

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ik dacht de Lidah ( Lidiah) Buwaya(h) olie. Emoticon: Cooool
Maar zou ook kunnen zijn dat je haren te lang zijn en dan zouden ze ook
uitvallen. Emoticon: Ach ik ben omgekeerd 25 en ik merk het ook. Emoticon: Shut up! Maar nooit een verfje doen!! Emoticon: Yawn
Umberto.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Door een drachtige koe laten likken.(ivm hormonen).
Ochtend urine van een zwangere vrouw (ook hormonen ?) insmeren .

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

bassi
User
spacer line

Wat een vieze dingen hier, rozewater heeft men lang van beweerd, kan ook helpen, volgens mij kan je beter haar van wat je onder heb, transplanteren naar je hoofdhuid.(Of een pruik kopen) Emoticon: Yes!

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Zal geen porum zijn een kop vol krullend schaamhaar dat alle kanten opspringt en niet te kammen valt, voor lul lopen dus. Emoticon: Shiny

Gruces

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Voor mensen die al (lang) kaal zijn werken de natuurmiddeltjes ook niet meer cespleng(probaat).
Men zegt dat de haarzakjes al zwak zijn of dood zijn.Geen of weinig bloedtoevoer.Daarom is het nodig om voor een gezonde bloedtoevoer te zorgen.

Maar voor de beginnende professoren (kalende) is urang aring olie (de echte) heel erg goed, vooral voor vrouwen.Mijn mrs moet vaak meenemen voor kollega's .Of de zuivere minyak kemirie, special voor haar , het is wel moeilijk te krijgen , moet gekocht worden bij een traditionele pasar.
Voor jongere mannen die begin kalend te worden heb ik special advies , elke avond(als het kan , een gebruiktre) onderbroek op je kop zetten.
Waarom , omdat het bewijs is geleverd dat je aan de "onderkant" nooit kaal wordt.
Waarom ? omdat je een onderbroek draagt.Dit laatste is natuurlijk een volksmythe . Is te proberen.Nadeel is dat je een krullende kapsel krijgt .

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Ik heb zelf weinig meer op mijn kop,maar vind het wel prettig zo...makkelijk met douchen en volgens mij is kaal in toch??? Emoticon: Shiny

spacer line  

Veere een verkeerde inschatting kaal beneden ja,maar niet op je bolletje,of je moet helemaal niks hebben a la Kojak en Sid hoe moet ik dat nou voorstellen,elke ochtend de koeienstal ingaan met mijn hoofd naar voren,nee dat zie ik niet zitten.
Ik heb in Indonesie nog geen haar transplantatie kilnieken kunnen ontdekken,wel van die Botox Clinics waar je lekker kan volspuiten tegen rimpels en andere ongemakken in je lichaam.
Van die minyak kemiri heb ik eerder gehoord,maar waar wordt het anders voor gebruikt dan alleen op je knar.????????????

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Van minyak kemirie en urang aring is echt goed.
Althans als het nog niet te laat is.Dus bij beginnende kaalheid.
Ook minyak kelapa , vooral de moderne versie ,V.C.O.
(Virgin Coconut Oil )
Dat zie je toch van die kampong vrouwen met lange haren tot aan hun billen .
Het is wel vettig , daarom niet meer populair bij de jeugd.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Minyak Kelapah schijnt ook zo goed te wezen. Emoticon: I love it

spacer line  

Idereen bedankt voor de tips,maar even een gebruiksvraagje,als ik die minyak kelapa of kemiri insmeert moet je dan de heledag ermee rondlopen ????
Heb ooit minyak tawon gebruikt voor andere doeleinden,maar dat rook je al op kilometer afstand,dus vond dat niet zo geslaagd.!!!!!!!!!!!!! Emoticon: Nooo

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Nee , je gaat 1 of 2 keren per week insmeren (hoe vaker hoe beter) voordat je gaat tiduren en de volgende ochtend je vette haar wassen , als het kan ook met een milde urang aring schampoo.Dus niet van die moderne chemische schampoo.Een natuurprodukt nemen.

Insya allah als het niet (al) te laat is is er nog hoop dat er weer gras op je kop gaat groeien.

Bijna vergeten , een oud tante van mij vertelde ook dat je sla olie (hoe zuiverder hoe beter) met een beetje kayuputih olie(drupje of zo) mengen en insmeren en een nachtje laten staan , en daarna wassen.
(noot die kayuputih olie is om de doorbloeding te bevorderen)
Dat receptje heb ik ooit gekregen.
Heb ergens ook gelezen dat je Casterolie (?) of castorolie ook kan insmeren .

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

ik gebruik hair-tonic van Rudi Hadisuwarno,ik weet echter niet of ik er meer haar van krijg maar wel dat het uitval tegengaat.

vr gr rob

like to live in ID,but it takes a while to get there

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 14-12-2005 14:03 sidia wrote:

Heb ergens ook gelezen dat je Casterolie (?) of castorolie ook kan insmeren .

Bedoel je geen Castrol? Emoticon: Smile Emoticon: Wink

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

spacer line  

Nee Rich dit gebruikten ze in die oude Dakota die nog op het oude schiphol stond ,maar nu helaas is neergestort bij de waddeneilanden. Emoticon: Nice

Agung
User
User icon of Agung
spacer line

urang aring olie is echt het beste. Mijn vacht ziet er na al die jaren nog geweldig uit. Zie hierlinks op het icoontje. Emoticon: Smile

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Kaal of kammen???Doe mij toch maar lekker kaal...boven dan he...onder betje koud. Emoticon: Stupid

spacer line  

Valt best mee hoor gewoon kayu putih olie gebruiken blijft op temperatuur maar niet op temprament,aan jou waar je voor kiest Emoticon: Blush Emoticon: Shut up!

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Een ander beproefd recept is veel bruine bonen eten en daarna met het hoofd onder de lakens slapen. Krijg je nog krullen van ook Emoticon: Laugh out loud

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,373,049 topic views - 223,823 posts - 13,518 topics - 16,733 members - last post @ 21-11-2017 11:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,381,307 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com