indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

En de volgende (deze keer jammer niet in de spambox beland):

Anonymous Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.bigapple.yi.org>

hé yogwaya,

zo noemen we hier in de buurt mensen die slijmen.
apa kabar ?
ik snap niet wat mensen als jij en die hollandse vriend,
alias orang gila, londoh nog eigenlijk hier te zoeken hebben
blijf maar in je eigen belanda.de mensen hier
hoor je toch ook niet afzeiken over belanda.
Interesseert ze NIKS,en vergeet niet ya.mensen als jullie
zijn gasten van ons land dus let op wat je zegt.
Reel

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Haha... email van Londoh? Nou nou, dat zou schokkend zijn! Ik denk dat ik dan op zijn minst van mijn stoel af zou vallen, al mijn andere emails zou verwijderen en in paniek zou raken.

Zou Londoh inderdaad een alias zijn joh? Iemand is echt niet bij zijn volle verstand. Ik zal je wat vertellen, Yerun staat ook niet in mijn paspoort... oeh.. schokkend!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 10-12-2005 16:48 londoh wrote:

...

Hi Eric,

Is allemaal niet nodig, iemand met een beetje speurzin weet al snel wie van degenen die ook berichten hiero neerzet deze spam heeft verzorgd. Hij/zij houdt zich al lang met dit soort zaken bezig. is een tijdje uit de roulatie geweest, waarschijnlijk voor behandeling, maar weer helemaal terug. Zo iemand hoort er ook bij. Emoticon: Stupid

Gruces

Ben waarschijnlijk nog te kort op dit forum om te kunnen ontdekken wie deze gefrustreerde held-op-sokken is.

bassi
User
spacer line

nobodyRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.dizum.com
Ik heb betreffende persoon even gepingd, deze persoon en/of het bericht is verzonden en staat op de server van xs4all

Ook een klachtenadres:staat hieronder vermeldt, zij kunnen direct met naam en toenaam erachter komen wie deze persoon is en waar hij woont.

remarks: Please send email to abuseRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.xs4all.nl for complaints
remarks: regarding portscans, DoS attacks and spam.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Bassi,

De emails worden anoniem verzonden vanaf diverse websites. Het adres van xs4all is dan ook wellicht niet van de afzender, maar van de server die de anonieme mail gestuurd heeft. Deze heeft wel de gegevens van de gebruiker, echter zullen deze zonder aangifte/bevel niet zomaar vrijgegeven worden, dat mag namelijk niet.

Yerun

bassi
User
spacer line

Ik heb verschillende gepingd, maar deze gaf dus als eindproduct xs4all aan, bij het pingen krijg ik ook een plattegrond, waar de laatste ping plaats is, dit is dus de plek waar het bericht op gezet is op de server (dit adres geeft hij niet weer maar mogelijk aan de plattegrond te zien is dit in de buurt van amstelveen(niet van xs4all maar mogelijk een priveadres, of een internetcafe.) ( om een e-mail adres aan te maken, en te zenden naar bijvoorbeeld xs4all zal die of deze computer dus een ip adres vragen, elk adres of de plek waar een bericht geplaatst is voor de eerste keer traceerbaar.

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Jeetje Bassi misschien is het een goed idee om bij de AIVD of Mossad te gaan werken Emoticon: Wink

Gracias. Sama sama

bassi
User
spacer line

On 11-12-2005 19:18 kiwimave wrote:
Jeetje Bassi misschien is het een goed idee om bij de AIVD of Mossad te gaan werken Emoticon: Wink

Sorry, die jongens beschikken al over deze (meer) geavanceerde software en passen die in de praktijk ook toe.
Zelfs gestolen computers kunnen indien ze na diefstal een orig. IP gebruiken, op deze wijze traceerbaar en opgespeurd worden.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Maar ja, als ik via WIFI bij de buren (of ik ga een dagje naar Amsterdam) emails wil versturen... dan staan ze bij die mensen aan de deur, terwijl ik hun verbinding even misbruikte. Tja.. Emoticon: Puh!

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Guys, het internet is een aaneenschakeling van stukken netwerk. Via hubs/hops ga je van het ene naar het andere stuk. In Amstelveen staat het computertje dat ons naar andere delen brengt. Als je een tracert doet van een website die ergens in de wereld wordt gehost, zie je altijd dat je via de hub in Amstelveen (ik dacht trouwens ergens op Zuid Oost maar dat terzijde) Europ uitgaat. Blaas een van deze doosjes (inclusief mirrors) op en je kunt dus niet meer bij een gedeelte van het almachtige internet. Gelukkig woon ik in Nederland en wordt Indahnesia.com ook in Nederland gehost. Stel je voor zeg! Emoticon: Wink
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik kan de website overhuizen naar een server op Fiji.. Emoticon: So funny

bassi
User
spacer line

Jeroen, inderdaad om 20.10 heb ik een e-mail ontvangen, daarna nog eentje ik heb de inhoud niet gelezen, het blijkt dus dat de man online is, ik heb geen huisadres betreffende de co-server, wel een naam en een internetadres.
Ik probeer nog het ip adres te achterhalen, kun je schecken mogelijk met een naam en adres en pingen op jouw site,
Grucos

En aan de hacker, ik heb contact gehad met wat ex-collega's, een goede kans dat ze morgen voor je deur staan!

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Eindelijk heb ik er ook 1tje gehad!!!

Het bericht luidt als volgt;

meneertje maurits wat ben jij toch een sukkel !!!!!!!!!
een minkukel.
tip : kijk eens in de wc pot dan zie je maurits

en het was verstuurd door anonymousRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.remailer.hastio.org

Ik wil de sender bedanken voor zijn vriendelijkheid (meneertje) en hun tijd en moeite die ze aan mij besteed hebben. Verder, apprecieer ik dit bericht enorm om zijn hoogstaande taalgebruik en analyserend vermogen.
Ik keek vandaag nog in de wc-pot en zag een parel.... again, bedankt!!! haha... Ik wil meer van dit berichten!!! come on... this is a challenge!!

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik keek vandaag nog in de wc-pot en zag een parel....

Emoticon: Very funny

Maurits, ik ga altijd naar de WC om naar mijn eigen gezeik te luisteren, zodat ik dat van die domme emails niet hoef aan te horen. Emoticon: Laugh out loud

Verder blijft het jammer dat iemand meent alles anoniem moet doen. Vast bang dat er weerwoord komt tegen zijn/haar ondermaatse gedrag.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Het gefrustreerde stuk indo-nageboorte sloeg weer toe, doet ie wel vaker, maar deze is echt leuk

g r i e z e l

walgelijk stuk ongedierte !!!!!!!!!!!

Return-Path: Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.bananasplit.info>
Received: from fleegle.bananasplit.info (fleegle.bananasplit.info [82.133.6.118])
by andre.eatserver.nl (8.12.10/8.12.10/SuSE Linux 0.7) with ESMTP id jBLI0Hhi000456
for Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.londoh.com>; Wed, 21 Dec 2005 19:00:19 +0100
Received: by fleegle.bananasplit.info (Postfix, from userid 1002)
id 24BD7AB011; Wed, 21 Dec 2005 18:00:11 +0000 (GMT)
From: Anonymous Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.invalid.org>
Comments: This message did not originate from the Sender address above.
It was remailed automatically by anonymizing remailer software.
Please report problems or inappropriate use to the
remailer administrator at Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.bananasplit.info>.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Lon, iemand dus die spaties tussen de letters zet. Je moet eens een paar woorden intikken waarbij je spaties tussen de letters moet zetten. Duurt dan echt lang om dat te tikken. Kortom, iemand met veel tijd dus.
Oja, de machines via wie de rare email van jullie binnenkomt, komt via de servers van Steve Crook. Meer info: http://fleegle.bananasplit.info/aboutme.html
Maar die gast heeft hier dus niets mee te maken, voor de duidelijkheid.
Groet, Johan

Begin de details te vergeten

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Schilder maak je maar weer moe,
want de schijthuisdichter sloeg weer toe......

----- Original Message -----
From: "Anonymous via the Cypherpunks Tonga Remailer" Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.cypherpunks.to>
To: Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.londoh.com>
Sent: Thursday, December 22, 2005 8:54 PM
Subject: nageboorte van een parasiet

> gewoon wegklikken zei de parasiet !!!!!!!!!!!
>
> zielig loosertje
>

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Dit mailtje kreeg ik gisteren. heb gevraagd wat dit moest betekenen, maar geen antwoord gekregen:

hey dang,

terimah kasih.

krijg jij ook mail van londoh ?

over de forum van jeroen ?

sekian
ed vos

Return-path: Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.pseudo.borked.net>
Received: from psmtp04.wxs.nl ([10.94.77.13])
by po07.wxs.nl (iPlanet Messaging Server 5.2 HotFix 2.02 (built Oct 21 2004))
with ESMTP id <0IRU005KEY26X2Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.po07.wxs.nl> for j.kasteelenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.planet.nl; Wed,
21 Dec 2005 18:03:56 +0100 (MET)
Received: from pseudo.borked.net ([71.33.249.113])
by psmtp04.wxs.nl (iPlanet Messaging Server 5.2 HotFix 2.07 (built Jun 24
2005)) with ESMTP id <0IRU004B7Y2I1NRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.psmtp04.wxs.nl> for
j.kasteelenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.planet.nl; Wed, 21 Dec 2005 18:03:55 +0100 (MET)
Received: by pseudo.borked.net (Postfix, from userid 1010) id 263729BB65; Wed,
21 Dec 2005 10:03:52 -0700 (MST)
Date: Wed, 21 Dec 2005 10:03:52 -0700 (MST)
From: Borked Pseudo Mailed Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.pseudo.borked.net>
Subject: forum indahnesia
To: j.kasteelenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.planet.nl
Message-id: <226c4be030774d1bd5a013c75490eb66Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.pseudo.borked.net>
Comments: This message did not originate from the Sender address above. It was
remailed automatically by anonymizing remailer software. Please report
problems or inappropriate use to the remailer administrator at
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.pseudo.borked.net>.
Original-recipient: rfc822;j.kasteelenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.planet.nl

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Dang,

Het betreft een oude bekende die dit al een paar jaar volhoud. Leuk toch, brengt wat leven in de brouwerij.

Profiel: Indo, met gigantisch minderwaardigheidscomplex dat zich uit in een haat tegen de Belanda's. Ongetrouwd, contactgestoord.
Hobbies: nietsdoen, rukken en internet, dat laatste vooral om anoniem de "Grote" jongen uit te hangen.
Zou te malu zijn als men wist wie hij was.

Behoorlijk intelligent, maar gebruikt zijn inteligentie verkeerd, zou deze persoon in Indonesia achtergebleven zijn een potentiele zelfmoordbommer.
Doch in Belanda hoort hij nergens bij, dat maakt hem potentieel gevaarlijk, doch zijn activiteiten op het internet zijn onschuldig.

Hoog Sammy kijk omhoog Sammy, want.......

Lach en vergeet

Lon

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

hey dang,

terimah kasih.

krijg jij ook mail van londoh ?

over de forum van jeroen ?

sekian
ed vos

Deze mail is dus niet van mij..
"dang" wordt gebruikt voor hoogeplaatste vrouwen
dus de persoon moet maar eens goed deze pagina - onderaan - lezen

http://www.edvos.demon.nl/baha(...)ia/INTRO/bahasa1.htm

Overigens: leuke topic, vooral wanneer die Londoh aan het woord is.

Zijn aanwezigheid maakt elk forum levendig zie ik, in tegenstelling tot dat IIP, Onze Plek, Indonesie, (ngantuk loh) die sterven door oubolligheid en quasi-indo gedoe.
Misschien mensen met een late 'indo-roeping'?

Ed Vos

Sweet young thing

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Onze "minderwaardigheidscomplex-indo" (Groene Boekje versie 2010) stuurt wel vaker email uit naam van anderen. Wellicht wil hij zich graag meten aan die personen, ik heb al namen gezien van Londoh, Ed Vos en mezelf.. en verder trouwens ook van het "Anti Rascisme Buro" in Jakarta Emoticon: Laugh out loud en ja, racisme met een extra s... hoe geloofwaardig, een mega-fout in je tekst en vervolgens een Nederlandstalige email die verstuurd zou zijn van een anti racisme buro uit Jakarta..

Doch in Belanda hoort hij nergens bij, dat maakt hem potentieel gevaarlijk, doch zijn activiteiten op het internet zijn onschuldig.

Een soort Mohammed Bouyeri of Samir Azzouz dus?

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Profiel: Indo, met gigantisch minderwaardigheidscomplex dat zich uit in een haat tegen de Belanda's. Ongetrouwd, contactgestoord.
Hobbies: nietsdoen, rukken en internet, dat laatste vooral om anoniem de "Grote" jongen uit te hangen.
Zou te malu zijn als men wist wie hij was

Waarom hij?
kan ook een "zij" zijn, veel fora worden door vrouwen van over de vijftig beheerd (welke?) en het zijn dan ook zulke vrouwen die daar het hoogste woord hebbenen malheur bijelkaar pennen.
Manlief is zeker de hort op, berselingkuh..

maar uiteraard kunnen die mails en schrijverijen afkomstig zijn van dolende indo-jongeren (POLDERINDO'S) met een identiteitscrisis en veel shit in de hersens en pilletjes in het lijf : wat wil je wanneer in de polder bent geboren en opa je enige bron van kennis over indie is.
Ooit gehoord van plaatsvervangend leed?

Moet je veel tijd hebben, de hele dag op internet, chatten...
Zou beter zijn wanneer zij een vriendinnetje zoeken

Ed Vos

Sweet young thing

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 23-12-2005 09:22 maseddi wrote:
Overigens: leuke topic, vooral wanneer die Londoh aan het woord is.

Zijn aanwezigheid maakt elk forum levendig zie ik, in tegenstelling tot dat IIP, Onze Plek, Indonesie, (ngantuk loh) die sterven door oubolligheid en quasi-indo gedoe.
Misschien mensen met een late indo-roeping?

Ed Vos

Hi Mas,

Ik denk dat ik me hier in een soort gedoog-zone voor hangouderen bevindt, ondanks wat kleine bannetjes (mot kenne) hou ik het hier aardig vol. Ik denk dat er hier te weinig Indo's komen, of teveel serieuze mensen die zo iemand as mijn, die graag uit ze nek lult, wel grappig vinden. Ach die indoforums, dat is een zielige vertoning geworden, toen er nog volop subsidie kwam van "Het Gebaar" was het Indocultuur dit en Indocultuur dat, nu de subsidie is opgedroogd is de Indocultuur ook verdwenen, maar ja dat is zo met veel culturele uitingen in Blanda, cultuur daar kan je subsidie mee vangen. Op al die Indofora kom ik niet meer, want gebanned, ik ben dus uitgeindood. Op het IIP mocht ik niet over Tempo Doeloe spreken, want ik begon over het vakantiekamp Boven Digoel, bij Kaat mocht ik niet terugschelden op Dhr. In de War en Op Onze Plek mocht ik mijn stuk over het verwaarloosde Indische Cultuurgoed in Indonesia niet verdedigen, met ze allen aanvallen. In groepsverband zijn ze sterk, dat is een cultuuruiting die ze uit Indie hebben overgehouden. Toch zijn 75% van de Indo's gewoon toffe mensen, maar die resterende 25%, van dat tuig, vooral die zich op internet bezighouden is te erreh.

We hebben er dus hiero eentje die ons er aan herinnert dat ze nog bestaan, maar zoals hun, nu ongesubsidieerde, cultuur gebiedt, aanvallen van achteren, bijl in de rug huppakee.

Gruces

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Hey Lionel,

Wanneer je voortdurend zo off-topic blijft, geen wonder dat men je dan banned.

Maar OK, wanneer een totok, zoals jij bijvoorbeeld - zich ook indisch gaat noemen en voelen, ja dan zijn de ketella's gaar, vooral wanneer je niet in het indisch straatje praat.
Gewoon meelullen joh dat was toch die tijd VOOR het gebaar?
Want anders kreeg je geen subsidie en de indische cultuur moest toch geformuleerd worden - verzonnen zoals jij schreef?

Zie, wie nu die subsidies ontvangen, personen en instanties waarbij ik het indisch root-gevoel niet heb.

Dit gevoel zou ik bijvoorbeeld hebben wanneer ene Londoh een gesubsidieerde cd zou opnemen met indische liedjes zoals sarina, kind uit de dessa, of daar bij die molen in het bahasa indonesia of petjok.

Maar discussies over onterechte subsidie-toekenningen, ho maar!

Ed

Sweet young thing

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Ook ontvangen per e-mail, in de spambox
Anonymous Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.bigapple.yi.org>

londoh...?laki-laki yg sok pamer !!!!

dia termasuk tipe pembohong yg paling gawat !!!

kritiknya mengatakan lebih tentang dia sendiri daripada

orang anonim itu.

maseddi dan londoh,mereka seia sekata !!!!!

muak sekali

forum jeroen (hujan keras)

Sweet young thing

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,425 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,816,090 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com