indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > User feedback > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Zoals het nu is, schijnt het mogelijk te zijn om in te loggen, vervolgens ingelogd te zijn, maar niet de mogelijkheid hebben te reageren, met de melding dat je ingelogd moet zijn.

Dit kan eraan liggen dat als je twee vensters open hebt met forum.indahnesia.com, en je logt bij het ene uit en je wil in het andere nog reageren. Dat gaat niet, omdat het uitloggen geldt voor alle vensters die op jouw computer in gebruik zijn van toepassing is.

Mogelijk kan dit ook een ongewenste bijwerking zijn van iets anders. Hier probeer ik een vinger achter te krijgen, maar dat is me nog niet gelukt. Het kan zijn dat er verlies van sessie-gegevens optreedt, waardoor de inlog-procedure corrupt wordt.

Met behulp van een plaatje (van Londoh) is het wellicht beter te illusteren

De status (rechtsonder) staat op ingelogd - je kunt gaan uitloggen - maar de tekst in het wit geeft aan dat je niet bent ingelogd.

Graag zou ik van mensen horen of ze dit ook (wel eens) krijgen en hoe ze daaraan zijn gekomen. Het liefst ook met vermelding vanuit waar je de website bezocht (welk land, internet cafe e.d.).

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Yerun,

Ik heb bijna nooit 2 vensters open, want ik weet dat zoiets problemen kan geven. Behalve nu omdat ik op een link klikte. Ik heb je al eens eerder verteld dat mijn "username" ook niet onthouden wordt, die verdwijnt. Ik heb daar alleen met dit forum last mee, ligt ook niet aan de computers. In Amsterdam had ik er met deze geen last van. Op mijn desktop hiero gebeurd hetzelfde, vaak opnieuw inloggen. Ik hoop dat je e.e.a. begrijp, althans mijn uitleg

Gruces

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,314 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,691,334 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com