indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

frans
User
spacer line

Beste Indonesie experts.
Ik kom op 15 feb 2006 s,morgens om 10.10 uur aan in Jakarta en wil dan ,
eigenlijk meteen door naar Surabaya.
Maar ik heb op air asia hele lage prijzen gezien,moet ik die via Internet boeken.
Of zeggen jullie koop ze maar ter plaatse.
Zodat je s,middags nog een vlucht kunt pakken.
BVD Frans

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Gewoon online boeken, bespaart je een hoop ellende op Cengkareng Airport.

Ik kwam laatst nog op Jakarta aan en moest doorvliegen naar Semarang. Toen moest ik met 30 kilo bagage eerst naar Terminal 1, en daar nog gaan uitzoeken welke maatschappij als eerste naar Semarang zou vliegen, vervolgens moest ik al die loketjes af met bagage (bij terminal A, B en C) om voor een ticket te bedelen. Uiteindelijk heb ik 450.000 moeten betalen bij Sriwijaya (Sjappie) Air, een belachelijk hoog bedrag voor 45 minuten vliegen, terwijl ik werd uitgelachen door al die groundstewardessen daar (hadden ze weer een bule te pakken). En grote anticlimax

Gracias. Sama sama

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Lachen, je gaat natuurlijk in Indonesia jezelf nooit in een positie wringen waaruit blijkt dat je iets nodig hebt, dat is vragen om moeilijkheden, en die krijg je gegarandeerd. 40 euro voor 45 minuten vliegen belachelijk hoog ?
Je wilde toch zelf en nu achteraf legge te sijken, zo werkt het niet, moet je maar relaxed doen. Ik betaalde 2 weken geleden met Sriwijaya SOC - CGK 248.000 Rp, zelfde afstand. Dus heb je 200.000 Rp voor je opgefokte gedrag betaald, valt mee toh. Kost een taksi PP naar het centrum van Jkt ook.

Gruces

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 23-11-2005 06:24 londoh wrote:
Lachen, je gaat natuurlijk in Indonesia jezelf nooit in een positie wringen waaruit blijkt dat je iets nodig hebt, dat is vragen om moeilijkheden,

Het is niet uitlachen (onbeleefd) .
Het is toelachen , de mensen zijn daar echt vriendelijk.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

jihane71
User
spacer line

wie kan mij vertellen hoe duur een goedkope ticket kost naar jakarta en van daar uit naar madura jatim...ik ben 34 jaar niet naar indonesie geweest en ben op zoek naar mijn vader die ik al 15 jaar niet heb gezien..en ik verlang er erg naar om weer herenigd te worden met mijn vader...plz wie wil mij helpen of advies geven..ik ben diegene zeer dankbaar...salam!!! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,216,173 topic views - 234,382 posts - 13,692 topics - 25,236 members - last post @ 21-10-2019 15:24 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,675,810 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com