indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

shuider
User
spacer line

Keurig hotel, gelegen in Tuban (tussen het vliegveld en Kuta in), op nog geen 150 m van Tuban Beach. Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Eenvoudige, maar schone kamers met douche/bad, toilet en airco (en de charme dat die het niet altijd even goed doet) en elke dag schone handdoeken/beddengoed. Alle kamers (balkon of op de b.g. terrasje) hebben uitzicht op de prachtige tuin. Lekker zwembadje met poolbar en een klein restaurant waar ze eenvoudige, maar heerlijke gerechten serveren. Andere eetlocaties op loopafstand. De ideale plek als je buiten de drukte van Kuta wilt verblijven, maar op loopafstand van het uitgaansleven en de winkeltjes wilt zitten!

O.a. via OAD te boeken (tip: vraag naar aanbiedingen via je reisbureau of kijk op internet, bv. www.elmarreizen.nl).

Groetjes,
MARKO & SUSAN

gerald
User
spacer line

en hoveel kost het ?

shuider
User
spacer line

OAD heeft soms leuke aanbiedingen en wij zijn vorig jaar september voor slechts 739,00 euro 17 dagen naar Bali geweest. Voor de meest actuele prijzen moet je even in de gids van OAD kijken (geloof dat de normale prijs voor 10 dagen zo rond de 800 euro ligt). Het is de goedkoopste accommodatie van OAD en wij waren er erg van gecharmeerd (lekker zwembadje, schone kamers, mooie tuin, lekker eten, etc.). Je zou even bij je reisbureau kunnen informeren naar de meest recente prijzen c.q. aanbiedingen. Volgens mij heeft Smaragd Reizen of Selamat Jalan dit hotel ook in het accommodatiepakket zitten.

Groetjes,
SUSAN

dickenelly
User
spacer line

Wij gaan 26 augustus naar dit hotel.
Ben er erg benieuwd naar, maar als ik het bovenstaande lees is het allemaal erg goed.
Wij reizen met OAD en hebben voor 24 dagen( 21 nachten op Bali) 1126 euro betaald.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

hallo lui ,
ik ben 4 dagen geweest, 10 juli t/m 14 juli , heb 350.000 rph betaald voor
3 pers kamer (ongveer 30 euro).
een redelijke hotel voor die prijs inclusief ontbijt, op loopafstand van de Kuta Square en De nieuwe Discovery Plaza .
met de taxi ongevver 6000 rp (0.50 euri)
grt

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Anbrie
User
spacer line

www.bakungsbeach.com

Selamat Jalan heeft de beste (voor zover ik weet) aanbiedingen voor dit hotel.

Ik zit er 13 tot 16 september.........
Daarna snel naar Sanur (maar dat is off topic)

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,523,977 topic views - 239,388 posts - 13,721 topics - 31,434 members - last post @ 04-06-2020 10:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,538,661 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com