|
|
|
|
|
Ja Om Ziel dat is de ellende, ik weet niet waar Omni zit, voorheen er ook al over gehad decoupeer zaag e.d., overal in Jakarta of Bandung te koop, maar in provincie steden nog steeds moeilijk.
|
|
|
|
Ik zit in Jakarta. De merken waaruit ik wil kiezen zijn: HP, Toshiba, DELL, Apple (MacBook), ASUS en IBM-Lenovo.
|
|
|
|
Ik ga zes keer per jaar naar Indonesie en sleep altijd mijn laptop(je) mee. Heb er daar al eentje achtergelaten om te kunnen msn en met mijn vriendin.
Nog nooit iemand vragen gesteld of zelfs maar naar gekeken. Ik zou in Nederland kopen en gewoon meenemen.
|
Het is een WONDERBAARLIJK land.....
|
|
|
|
On 18-11-2005 14:17 sidia wrote: ...
Dus je moet invoer rechten betalen en niet via de groene uitgang naar buiten lopen.En je ben extra zuur als je "gepakt " wordt. omdat je niet van te voren heb aangegeven.Dezelfde systeem zoals in Nld.
|
Hebben ze wel een rode uitgang in JKT?? Ik heb er geen gezien hoor...
|
Gracias. Sama sama
|
|
|
|
Ok, ... Too bad, I guess ...
 Thanx
|
|
|
|
HO HO dames en heren ,ik heb een maand geleden een laptop in Indonesie gekocht daar mijn eigen zg merk gecrash was, supersnel en gewoon lekker draadloos mailen op de airport prachtding,gekocht bij axioo service center .
Vestigingen in jakarta en surabaya tel021-62303714-6288957 en voor surabaya 031-5478684.
En nu maar snel kijken op hhun site www.axioo.com er is nog hoop onder diegene en gewoon tawarren ya,gewoon twee jaartjes gebruiken ,en een nieuwe kopen,want je weet wat je nu koopt is morgen al weer achterhaald
|
sing ken ken bli....
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
89,041,368 topic views - 240,859 posts - 13,736 topics - 34,569 members - last post @ 05-03-2021 17:41 CET
|
145,044,343 pageviews |
|
|