indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Gerrit
User
spacer line

Heeft er iemand nog meer nare ervaring met de IND dat de uitreis visum voor een persoon uit Indonesie geweigerd is,met als reden terugkeer garantie.Ik had voor mijn schoonzus uit Jakarta alle stukken opgestuurd die men nodig is voor het aanvragen van een visum, maar de medewerkers van de ambassade heeft toen alles doorgestuurd naar de Visadienst in Nederland.

Indonesia my lovely country

indrapura
User
spacer line

Gerrit het heeft te maken ,dat je schoonzus een terugreis ticket moet hebben ,om zeker te zijn dat ze terug gaat en niet hier blijft hangen.
In sommige gevallen vragen ze een bankekening te overleggen ,en ook een brief van haar werkgever aldaar,dat ze inderdaad naar nederland gaat voor familie bezoek en .......dus weer terug keert !!!
Ze weigeren tegenwoordig heel veel met het nieuwe nederlands beleid,dus denk ik dat je het anders moet aanpakken.
Succes

badut
User
spacer line

Ze doen overal wel moeilijk over. En van service hebben ze ook nog nooit gehoord.

eerste visa: Alles ingeleverd, volgens vrouw aan bali zag het er goed uit. Zou gebeld worden als iets mis was met visa aanvraag. 7 dagen later niet gebeld dus we kunnen visa ophalen (vlogen die avond ook naar nederland). Vriendin gaat naar binnen, en komt pas na 1,5 uur terug met tranen in haar ogen. Geen visa gekregen. Dus ik naar binnen (wilde me eerst niet binnen laten) en vroeg aan de bali hoe dit zat. kreeg ik tehoren dat ze meer bewijs van onze relatie wilde hebben (voor een toeriste visa). Emailtjes naar elkaar zouden voelde zijn. Dus ik vroeg of ik de emails even kon laten zien op de computer daar omdat we die avond moesten vertrekken. Nee dat kon niet ze gingen sluiten. En het raampje wordt voor mn neus dicht gegooit, Ik natuurlijk hardstikke kwaad want we moesten die avond vliegen.
Uiteindelijk konden we vlucht nog net verzetten, en konden we 4 dagen later vertrekken. Dankzij een klachten brief die ik persoonlijk heb afgegeven daar. Waardoor ze opeens een stuk vriendelijk werden. En de visa binnen 10 min klaar hadden.

tweede keer (6 maanden later): Dit keer brieven bij gedaan, foto's, enz.. Ja ja, geleerd van de eerste keer. voor een toeriste visa moet je je persoonlijk liefdesbriefen en foto's afgeven. Emoticon: Frustrated
Dit keer geen probleem Emoticon: Worship (volgens mij herkende ze ons)

Zo zie je maar weer, zelfs een toeriste visa is niet makkelijk aan te vragen. Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,989,892 topic views - 236,319 posts - 13,704 topics - 27,616 members - last post @ 28-01-2020 14:50 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,862,339 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com