indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (0 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

rvgdr
User
spacer line

wie is er recentelijk in dit hotel geweest en kan mij er wat over vertellen en
is het werkelijk zo stil in Sanur?

spacer line  

Ron of Rob van Geene hoe je ook heten mag,ik ken Sanur Beach vrij redelijk,
het behoort tot de Garuda groep,
De crew gebruikt dit hotel als ze op Bali zijn, vrij groot ongeveer 400 kamers als ik me niet vergist,redelijk ok,......persoonlijk hou ik niet van dit soort,maar wie ben ik.
Andere hotels die in hun groep ztten zijn op lombok Sengigi beach heel goed en wat beter is Pool villa club ook op Lombok.
Verder in Bandung Grand Preanger groot en vergelijk baar met Savoy Homan en in Surabaya Widodaren.
Wat betreft Sanur in het algemeen is het vrij rustig,misschien dat het wat te maken heeft met de recente aanslagen,
Misschien dat anderen net terug zijn en je wat meer kunnen vertellen...

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 09-11-2005 22:23 tukad ganga wrote:
De crew gebruikt dit hotel als ze op Bali zijn...

Hmmm klinkt erg interessant Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! .. Bali is trouwens een hub voor GIA (AUS en JPN).... dus er zal altijd wel crew zitten...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Robert-333
User
spacer line

Het is er stil en je bent er snel uitgekeken
Kuta ,Legian en Seminyak zijn gezellig en druk Emoticon: Yes!

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Sanur is een plaats voor de 'belegen' toerist, Kuta en Legian meer voor de wat jongere Emoticon:

spacer line  

Wat interessant Rich je hebt toch al een stess,sorry er zijn tegenwoordig ook vrouwelijke capt............vandaar dus

spacer line  

Ik ben dus een belegen "tourist". Verblijf zelf erg graag in Sanur. Bijvoorkeur niet in Sanure beach maar bij de buren Puri santrian. Het is inderdaad redelijk rustig in Sanur maar voor drukte zit ik in 10 taxi minuutjes in Kuta.

Oud worden op bali? www.whitedolphins.nl or www.whitedolphins.net

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Of jonge mensen met kleine kinderen.
Was ook jong en mijn zoon ook klein geweest.
Nu zal ik Sanur gaan kiezen , en soms zijn de prijzen goedkoper.
Je moet ook op de kleintjes letten.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 10-11-2005 14:47 tukad ganga wrote:
...sorry er zijn tegenwoordig ook vrouwelijke capt............vandaar dus

Lijkt mij sterk bij GIA... en trouwens in heel Indonesie... vrouwen in de galley en de mannen achter de knuppel...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

het schijnt te kloppen.
Ida Fiqriah en Isma Kania Devi

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

te zien bij www.angkasa-online.com/10/01/profil/profil l.htm

daarnaast heb je ook vrouwelijke piloten bij het leger/luchtmacht etc.

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

nah ja vrouwen Emoticon: Wink ...maar goed... weer een desillusie rijker... ik zal er verder maar niets over zeggen heb hier nl een bepaalde mening over Emoticon: Wink

oh ja het hele linkje: http://www.angkasa-online.com/(...)1/profil/profil1.htm

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Sinds Mei is er weer die Scandinavische GM, die voor de Indonesische GM er ook al zat, ben even zijn naam kwijt. Het schijnt weer wat drukker te zijn omdat deze man Sanur Beach daarvoor aardig op de kaart had gezet. Echter, nog steeds is Sanur Beach een verouderde property, en hun service is niet te vergelijken met hun concurrent op Sanur namelijk Bali Hyatt, wat voor mij persoonlijk het beste hotel is in Sanur, en dit zeg ik niet omdat ik een hyatt verleden heb..

Heb er vaak geluncht, en vond het aanzicht van de indonesische stewardessen de moeite waard, meer dan het eten eigenlijk maar goed...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

spacer line  

Nou Rich als jij een bepaalde mening heb zit je hier goed op dit forum,wat is er verkeerd aan vrouwelijke piloten,jij als luchtvaart deskundige...of loop je achter met je informatie ????????

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Hehehe... achterlopen... no way... Emoticon: Wink

KLM vliegt al geruime tijd met een "all female flight/cabin crew"... en ja persoonlijk moet ik hier gewoon niet aan denken om er aan boord van te zitten... maar ja dat is een beetje mijn conservatieve houding... het is nl bewezen dat vrouwen in bepaalde situaties gewoon beter presteren met een knuppel Emoticon: Wink Vrouwen zijn tevens beter bestand tegen G-krachten en dus in principe betere jachtvliegers(ters)... toch ben ik van mening dat er er bepaalde kritische situaties zijn waarin ze het afleggen tegen hun mannelijke collega's... hiervan zijn ook voorbeelden van bekend.
Het verbaasde mij echter wel dat Indonesie hierin zo meeliep... het artikel stamt nl al uit '99...

spacer line  

Rich dat die vrouwen beter met een of ......die knuppel beter omgaan is wel bewezen hoor,vloog een tijdje geleden met een van die dames,en bij de landing merkte ik niet eens dat wel al aan het wheelen waren,dus geen stuitertje ,zolas bij de vele euopeese mannelijke vliegers.
Geloofde eerst ook niet nadat ik uitstapte en zag dat wel een vrouwelijke gezagvoeder hadden.
Goed zo zie je maar,emancipatie is dichterbij dan je denkt in Indo....

ron broens
User
spacer line

Wel wij zijn net terug van bali en zaten in het Puri Santrian naast sanur beach, het was inderdaad rustig daar vergeleken met afgelopen januari, in kuta was het ook erg rustig vergeleken met januari, sommige straatjes waren alleen maar verkopers te zien. maar er valt overal genoeg te beleven en je bent met taxi overal zo, ook al zijn die iets duurder als in januari.
Ik zou zeggen veel plezier ik zou zo weer willen maar even paar maandjes hier en dan maar weer 18 dagen daar

Ditske
User
spacer line

Ik lees overal dat de zee en het strand bij hotel Puri Santrian niet
prettig is. Klein en vies. Weet iemand van jullie of dit zo is? Wij willen daar ook graag snorkelen.
Dank ,
Ditske.

Ditske
User
spacer line

Ik lees overal dat de zee en het strand bij hotel Puri Santrian niet
prettig is. Klein en vies. Weet iemand van jullie of dit zo is? Wij willen daar ook graag snorkelen.
Dank ,
Ditske.

robbert
User
spacer line

Beste Ditske,
Wat is overal,waar haal je jouw info vandaan? Dat het strand klein is, is gewoon onzin.Er loopt een aflopend zandstrand ergens ver voor het Grand Bali hotel doorlopend tot de Mangrovebossen voorbij Sanur Beach ! En vies, ja inderdaad afhankelijk v.d. windrichting kan het strand soms behoorlijk vies zijn,maar wordt op vele plekken regelmatig schoongemaakt. En snorkelen, tja Sanur is niet bekend om zijn snorkelmogelijkheden, je zal tenminste een eind moeten zwemmen tot voorbij een rif.
Snorkelen schijnt wel aardig te zijn in de omgeving van Amed, Padangbai en op bep. plekken in Lovina.Zeker voor Amed en Pb. kan je lokaal in Sanur transport regelen.
Zoek je echt helder blauw water met mooie vissen,dan kan je beter een reis boeken naar bijv. Manado.
Suk6 Rob

eveline
User
spacer line

Joh..tis hier inderdaad vrij rustig maar wel lekker hooor....en bij puri santrian strand heb ik nergens een vuil gezien...eerlijk is eerlijk......en slapen bij puri santrian club is ook super......kortom niets te klagen vind ik....vorige week vaak regen gehad maar sinds afgelopen disndag is dagelijks zon en lekker warm.....
Heb vanmiddag bij restaurant Cianjur vis gegeten..het was super.....voor degene die nog niet weet; die zit schuin tegenover TVRI, vlankbij jlan renon(immigratie kantoor)....

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Emoticon: Cry

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Ik ben in April weer in Bali, en heb deze keer Bali Niksoma geboekt. Een boutique hotel in Kuta.

Ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd. De website zag er aardig uit, maar dat kan ook een verkeerd beeld geven...

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 11-03-2006 13:36 eveline wrote:
Joh..tis hier inderdaad vrij rustig maar wel lekker hooor....en bij puri santrian strand heb ik nergens een vuil gezien...eerlijk is eerlijk......en slapen bij puri santrian club is ook super......kortom niets te klagen vind ik....

Vinnik ook schat, je ben tenslotte op vakansi, klagen ken wel weer als je terug ben in het lage landje met al zijn slechte weer. Dus geniet er maar lekker van hoor en neem nog een vissie.

Selamat makan

Lon

eveline
User
spacer line

On 11-03-2006 14:36 londoh wrote:

...

Vinnik ook schat, je ben tenslotte op vakansi, klagen ken wel weer als je terug ben in het lage landje met al zijn slechte weer. Dus geniet er maar lekker van hoor en neem nog een vissie.

Selamat makan

Lon

Precies pak Lon,

Alsof het strand in Scheveningen waar ik jaren tot vorige heb gewoon zo schoon is, niet dus....hi hi hi....over klagen gesproken dan he...
Dank je wel, het eten van gurame bakar was super!

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

46,230,731 topic views - 220,396 posts - 13,423 topics - 15,624 members - last post @ 26-04-2017 12:48 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

84,584,157 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com