indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

bomees
User
spacer line

Hallo!

Ik ga volgend jaar voor het eerst van het continent af...yeeeeh! En wel naar Indonesie! Maar nu zou ik graag willen weten wat een goede prijs is om te vliegen naar Denpasar...de heenreis zal in mei zijn en dan in juni weer terug! Kan nl. nu met Cathey pacific voor 750 incl tax maar weet niet of ik nu moet wachten op een betere aanbieding of dat dit al goed is!!

Ik hoor het graag!!

GR!

spacer line  

Hoi Bomees,

Klinkt niet slecht die prijs !! ik zou er voor gaan Emoticon: Wink

M-Solo.

Live life to the max.......

Robert-333
User
spacer line

Hi bomees
Het zou best nog goedkoper maar Cath.Pacif. staat goed aangeschreven ik zou het doen Emoticon: Bye bye

spacer line  

met Cathey pacific voor 750 incl tax

Tax heden bij Cathay is 135,- dan zou het ticket 615,- kosten.....ik denk dat je dat zeker moet vast houden! Er zullen best nog wat aanbiedingjes komen volgend jaar...maar alles daar buiten zal denk ik niet voor dat bedrag wat jij nu betaald weg kunnen Emoticon:

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Beste 'luchtvaart-rotten' yth.,

Ik heb gehoord dat er 'speciale luchttarieven' bestaan voor Britten naar Australia, gelden deze alleen voor 'Britse onderdanen' of k voor mensen, die vanuit Heathrow richting Australia vertrekken ???

'Ahu kura ahia, mansia nia'

bomees
User
spacer line

Bedankt voor jullie reacties!!

Ik heb het geboekt!

Het ticket was 599 euro en dan nog 135 tax + wat reserveringskosten!
Ben helemaal blij!

Bedankt! Emoticon: Smile

spacer line  

Hey Bomees,

Waar heb je het geboekt als ik vragen mag Emoticon: Wink

bomees
User
spacer line

Tuurlijk mag je dat vragen!

Bij B M Air (www.bmair.nl)
vrienden hebben daar ook geboekt en waren erg tevreden. Schijnt relatief goedkoop te zijn..!!

Emoticon: Smile

spacer line  

On 11-11-2005 17:05 bomees wrote:
Tuurlijk mag je dat vragen!

Bij B M Air (www.bmair.nl)
vrienden hebben daar ook geboekt en waren erg tevreden. Schijnt relatief goedkoop te zijn..!!

Emoticon: Smile

Hoi Bomees,

Dat is inderdaad 1 van de goede........., goede reis in 2006 en daar zijn we zo Emoticon: Wink

Ibu Inge
User
spacer line

Hoi Bomees,

Ik zou graag willen weten hoeveel kg. bagage je mag meenemen. Uit ervaring weet ik dat als je bij Cathay Travel boekt je 30 kg. aan bagage mee mag nemen.
Inge

bomees
User
spacer line

Ik zou het eigenlijk niet weten?! We gaan met de 'backpack' dus willen het zoiezo onder de 20 kg houden anders is het een beetje zwaar op je rug! Dus heb er eigenlijk niet echt bij stilgestaan hoeveel kg bagage...

Als het in de papieren staat die ik krijg toegestuurd, laat ik het hier wel weten!

Gr!

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Dat was bij de Garuda ook hoor.
Gewoon vragen.
Umberto

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,523,977 topic views - 239,387 posts - 13,721 topics - 31,433 members - last post @ 04-06-2020 10:15 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,537,326 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com