indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

RienRaket
User
User icon of RienRaket
spacer line

Goedendag mensen,

Voor mijn thesis onderzoek ben ik op zoek naar Indonesische bedrijven welke actief zijn in Nederland of van plan zijn hun activiteiten uit te breiden richting Nederland. Mijn vraag aan jullie is of jullie dit soort bedrijven kennen of nog liever , mensen die voor dit soort bedrijven werkt. Ook alle informatie over indo-nl traders/handelaars is zeer welkom.

ter verduidelijking: mijn onderzoek gaat over de aanpassingen buitenlandse bedrijven op hun producten voor de Nederlandse markt, onderdeel hiervan is een case-study in Indonesie. Ben momenteel al een maandje in Indonesie voornamelijk om enige taalvaardigheid te verkrijgen Emoticon: Smile

alvast bedankt voor jullie evt hulp Emoticon: Worship

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Rien yth.,

Heb je al op www.evd.nl geprobeerd; ik had een link naar hen gemaakt maar, blijkbaar stellen ze niet veel prijs op belangstelling ......
Tussenhaakjes dit is de website van economische zaken, waar veel info beschikbaar is; er is ook een bibliotheek aan verbonden.

'Ahu kura ahia, mansia nia'

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,367,047 topic views - 233,696 posts - 13,689 topics - 24,545 members - last post @ 21-09-2019 15:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,479,146 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com