indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

richard010
User
spacer line

Hallo luitjes Emoticon: Bye bye ,

A.s. dinsdag ga ik voor een maand naar indonesie.

Mijn vraag is of het uit maakt om mijn travel cheques in dollars of in euries mee te nemen. Iemand die mij hierover kan informeren?

Groetjes Richard

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Traveller cheques? Bestaan die nog?? En dan ga je zeker bij een bank een uur in de rij staan? Emoticon: Wink Als je ze meeneemt, doe maar in dollars, maar neem gewoon je pinpas mee, daarmee kom je overal het verste en het snelste.
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Precies Johan, op iedere hoek in Indo kan je wel pinnen met je Maestro-pasje als je wilt. Als je een girorekening bij de Postbank hebt en een "pin-abbonnement" van 20 euro per jaar neemt kan je kosteloos geld opnemen in het buitenland. En de koersen zijn echt goed (wisselkoersverlies 0,2%, vergelijk dat maar eens met je gelikte creditcard of travellers cheques). Kortom, je bent gek als je nog met cheques aankomt.

Gracias. Sama sama

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

trav.cheques? huhm ik heb 'ns gehoord dat die dingen inwisselen niet meevalt;vooral zodra je ze in euro's hebt
ik zou 't niet doen
zoals al eerder gezegd;op elke hoek staat een atm
en pinnen heeft de meest gunstige koers
Emoticon: Wink

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik heb ze in 2000 nog gehad. 10% provisi Emoticon: Laugh out loud Daar trap ik dus niet in, plus dat je je paspoort mee moet zeulen naar de bank. Die laat ik altijd thuis als ik ga pinnen, veel sneller en inderdaad een betere koers.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

94,636,337 topic views - 242,021 posts - 13,760 topics - 35,453 members - last post @ 17-10-2021 12:49 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

154,304,629 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com