indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

mr.henky
User
spacer line

Vorig jaar ben ik met Garuda naar Bali geweest.
De gewone stoel kostte toen retour 800,-
Ik heb echter omdat ik behoorlijk last heb van engtevrees
( claustrofobie ) ,toen een klasse hoger geboekt, namelijk de premium economy klasse. Dat was wel 400,- duurder, maar mij wel 4000,- waard.
Was echt de uitkomst voor mijn angst.
Echter Garuda vliegt niet meer vanuit Amsterdam en nu kan ik geen enkele andere maatschappy vinden die mij voor een redelijk bedrag en dus niet een ver vier voudigd bedrag, naar Bali vliegt.
Wie weet raad?
NB. Pilletjes helpen niet.
Groet
Mr.Henky

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Probeer Singapore Airlines en vraag aan: Dewi Sri Travel in Vught.
Mw.Irene Daamen.
www.dewisritravel.nl.Telefoon 073-6573924
En doe mijn groeten
Umberto

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

probeer 'ns acupunctuur........
Emoticon: Wink

spacer line  

Hoi Mr. henky,

Heb je ook vrede met een stoel op de economy-class waarbij er voor je geen stoelen meer staan...zoals de eerste rijen per deel ? Dan zou je deze via je reisburo misschien kunnen reserveren of anders optijd inchekken dat doet soms ook wonderen Emoticon: Wink

Martin-S

Live life to the max.......

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

EVA-airlines heeft iets vergelijksbaars als de Premium-class van Garuda: Evergreen de Luxe. Nadeel van EVA is een overnachting in Taipei op de heenreis.
Kijk op http://www.bmair.nl/Vliegticke(...)donesie-Denpasar.htm voor ptijzen

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

mr.henky
User
spacer line

Heel leuk Sayang, maar ook dat heb ik geprobeerd.
Ook het idee van Martin-Solo met vr mij geen stoelen ( op europese vluchten ) heb ik geprobeerd net als zitten meteen achter de nooduitgang. Echter zonder het gewenste resultaat.
Ik weet dat het tussen de oren zit, maar vooralsnog is het wel erg vervelend.

De site van Flipse vind ik wel interessant. Staat alleen helaas niet bij wat er dan behalve de prijs anders is. wellicht bredere stoel, of maar 2 naast elkaar of wellicht alleen in the plane...
In ieder geval geeft die site de burger weer wat moed om door te zoeken en om toch weer naar Bali te kunnen zonder bergen stress ( voor mij althans )

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 02-11-2005 12:25 mr.henky wrote:

Ik weet dat het tussen de oren zit, maar vooralsnog is het wel erg vervelend.

Wellicht kan Stichting Valk je verder helpen... voor dit soort klachten... http://www.valk.org/

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

bassi
User
spacer line

Je kunt een stoel vragen naast een gezin met een baby, in het midden van het vliegtuig tegen de muur waar de bediening in een vliegtuig bevindt is de beenruimte veel groter, deze ruimte is altijd veel groter waar je je benen kan strekken. (ervaring mee opgedaan bij Singapore Airlines, mogelijk bij alle vliegmaatschappijen is de ruimte op deze zitplekken groter)

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 02-11-2005 23:47 bassi wrote:
...in het midden van het vliegtuig tegen de muur...

... de persoon in kwestie heeft engtevrees... 15 uur lang tegen een schot aankijken zal niet echt bevorderend zijn... Emoticon: Smile

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

bassi
User
spacer line

Gelukkig niet, maar het valt wel mee maar nu ik erover terugdenk, achteraf echt veel beter dan een normale stoel.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,198,145 topic views - 240,782 posts - 13,734 topics - 34,298 members - last post @ 27-01-2021 13:39 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,719,001 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com