indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ja dat was nog effe wakker blijven Emoticon: Clown
Johan, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Emoticon: Red face
Maak er een gezellige dag van Emoticon: Wink
Met Debbie en de Kids Emoticon: Blush Emoticon: Very funny
Ennne je mag de sat kambing wel bewaren hoor als je het niet alleen op kan. Emoticon: Nice
Umberto : Emoticon: Stupid

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Umberto,

Zo lijkt het net of we een crimineel feliciteren. Emoticon: Wink

Maar van harte Johan!

Yerun

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Laten we Martin-Solo de afwas doen op de Grote Markt Emoticon: Very funny Emoticon: Very funny
Umberto

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Ook namens ons van harte natuurlijk Emoticon: Bye bye

spacer line  

Van harte gefeliciteerd ! Emoticon: Bye bye

spacer line  

Proficiat Johan,

Groetjes M-Solo.

Laten we Martin-Solo de afwas doen op de Grote Markt
Umberto

Hebben we geen vaatwasser Emoticon: Blush

Live life to the max.......

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Nog vele jaren Johan en groetjes aan Debbie.

On 25-10-2005 12:54 Martin-Solo. wrote:

Hebben we geen vaatwasser Emoticon: Blush

Jij wast en ik droog. (dat was nou nt de druppel die het afwasteiltje deed overlopen, je nieuwe avatar)

Groetjes, Jan. Emoticon: Bye bye

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Gefeliciteerd Jochie. Emoticon: Wink

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Johan van Harte ...... 'niet vergeten spekkoek eten' ..... !!!

'Ahu kura ahia, mansia nia'

nona
User
spacer line

lieve JohaN en Debbie, Larisa en Christian,

gefeliciteerd JohaN met je verjaardag , veel jaren en gelukkig samen met Debbie en the kids.

Wim, Pipiet, ayu and adam

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Hallo lieve Pipiet zou jij mij willen terugmailen Emoticon: Very funny op mijn priv.
Ik was je kwijt. Emoticon: Cooool
Veel liefs en kusjes ook van mijn Ibu Nancy en Yayah
Umberto Emoticon: Shiny

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Johan, alias JohanN zegt: dank u allemaal. Jongens, afwasmachine is aanwezig, dus schroom niet om langs te komen, je hoeft niet af te wassen. Nona, groetjes terug, ayu nog hier? Christian=Alexander, maar geeft niet Ibu Emoticon: Wink
Gisteravond was leuk. Vanavond nog een keer.
Groet, Johan

Begin de details te vergeten

spacer line  

afwasmachine is aanwezig, dus schroom niet om langs te komen, je hoeft niet af te wassen

Sjee dan word het eens tijd om te komen buurten Johan ! want het is me een lange tijd bijgebleven dat ik bij de Kumpulan the Son stond te afdrogen enz.. Emoticon: Puh! ( zie foto's Kumpulan is Son ) en nooit geen weet heb gehad van een apparaat die dat uit zijn eigen effe zou kunnen doen tezijne tijd Emoticon: Wink

Groetjes Eduard.

P.s. En ik kom nog eens aan tesamen met jeroen...achter op zijn brommer Emoticon:

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Hoe denk je dat ik moet komen uit dit Missiegebied om jou te helpen de borden te stapelen, messen,vorken,lepels,glazen,asbakken,kopjes te sorteren. Emoticon: Cry Ik heb wel gezien Emoticon: Very funny dat jij stiekum een BA_BIR_VA_TANG_RIA stond te drinken tijdens de afwas.Martin-Solo. Emoticon: Red face uit de fles Emoticon: Confused FOEI toch Emoticon: Yeah right! waren de Plastic bekers dan op bij de HEMA Emoticon: Devil Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Jammer dat ik zo ver woon,anders stond ik gelijk op de stoep. Emoticon:

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Hoe denk je dat ik moet komen uit dit Missiegebied om jou te helpen de borden te stapelen, messen,vorken,lepels,glazen,asbakken,kopjes te sorteren. Emoticon: Cry Ik heb wel gezien Emoticon: Very funny dat jij stiekum een BA_BIR_VA_TANG_RIA stond te drinken tijdens de afwas.Martin-Solo. Emoticon: Red face uit de fles Emoticon: Confused FOEI toch Emoticon: Yeah right! waren de Plastic bekers dan op bij de HEMA Emoticon: Devil Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Jammer dat ik zo ver woon,anders stond ik gelijk op de stoep. Emoticon:

eveline
User
spacer line

wah als buntut sluit ik me aan, wel een beetje laat....sorry..
Alsnog van Harte Gefeliciteerd Johan.
Als ik naar mijn dochter die in Geldrop en Veldhoven wonen dan kom ik graag bij jullie langs hoor....als jullie in Den Haag zijn, zijn jullie uiteraard van harte welcome bij mij, gezellig met Deb bij kletsen...
warme groetsels, Eve

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

spacer line  

BA_BIR_VA_TANG_RIA stond te drinken tijdens de afwas.Martin-Solo. uit de fles FOEI toch

Hoi Umberto,

Ik heb geen hekel aan mezelf Emoticon: Puh! en ter motivatie van de goede handelingen die ik daar verrichte Emoticon: Worship dacht ik laat ik maar een slokje nemen...zonder glas (zit al glas omheen trouwens) om de afwas niet te vergroten Emoticon: Yeah right!

Jan...
Jij wast en ik droog. (dat was nou nt de druppel die het afwasteiltje deed overlopen, je nieuwe avatar)

Dan was inderdaad net dat druppeltje teveel Emoticon: Wink maar bedankt voor je assistentie Emoticon: Shiny kun jij trouwens de volgende keer Umberto niet meenemen op de halve maraton richting de kumpulan achter in dat karretje op de fiets Emoticon: Puh!

Grt. Eduard.

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Hi Eduard,

Ik heb een veel beter idee. Umberto in mijn fietskarretje zou te zwaar beladen zijn, daar ik immers ook mijn kampeerspullen bij me heb. Een veel beter optie voor de heer Hagen zou dit hulpstuk zijn:

Eenvoudig en snel aan te koppelen en bovendien beter voor zijn conditie. Het roken van een enkele sigaar in de rustpauzes van de halve maraton zal nog gedoogd worden, maar beter is natuurlijk in het geheel niet te roken.

Mazzel, Jan

spacer line  

Dag Jan,

Tis toch een fiets die ergens aan vast gekoppelt moet gaan worden toch !? waar je eventueel iets mee vooruit kan trappen( bakkie eraan) of gewoon gaan hangen achter een voorwerp Emoticon: Yeah right!

Grt... Eduard.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ik wacht nog steeds op een Becak,dan kunnen jullie meetoeren. Emoticon: Shut up!
Dat noem je pas Emoticon: Devil positief meedenken Emoticon: Cry Martin-Solo en Jan Paluka Ajam Emoticon: Puh! Tja maar inhaleren doe ik dus niet Emoticon: Red face Moet ik hoesten. Emoticon: Laugh out loud
Umberto________De Beste Vrienden vind je nog steeds bij www.indahnesia.com
Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry ERG H? Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry
Umberto

spacer line  

Als ik naar mijn dochter die in Geldrop en Veldhoven wonen dan kom ik graag bij jullie langs hoor....als jullie in Den Haag zijn, zijn jullie uiteraard van harte welcome bij mij, gezellig met Deb bij kletsen...
warme groetsels, Eve

Soo... we hebben weer bijna een Mini-tje (kumpulan) bij elkaar Emoticon: I love it Nog effe en dan gaan we Johan zijn verjaardag nog effies na-vieren te Son Emoticon: Puh! .

Umberto...

Tja maar inhaleren doe ik dus niet

Er word niet ingehaalt Um ...!!! er word al genoeg gehaast hier...en laat die jagers maar gewoon voorbij gaan Emoticon: Yes!

M-Solo.

spacer line  

Tja maar inhaleren

Hoi Umberto...ik had er weer eens iets te snel overheen gelezen !! Maar goed dat je tijdens het roken het niet over de longen doet Emoticon: Wink En kwa hoesten halen de echte rokers je zeker in....zoals ik Emoticon: Blush

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Nou zal ik je even laten watertanden. Emoticon: Puh! Emoticon: Nice
Zo net hebben we Emoticon: Shiny Pisang Goreng gekregen Emoticon: Shiny
Van Pisang Tanduk Emoticon: Devil
Als ik nu de trein pak van 23.12 uit Goes vanavond dan zijn ze nog wel warm Emoticon: Very funny Vrijdag bij aankomst Emoticon: Shut up!
Tjonge wat is dat lekker zeg Emoticon: Laugh out loud Ok beter zal ik het maar via de mail doen naar Johan.Dan is het goedkoper voor het zenden Emoticon: Wink dan hoef ik niet te lopen naar de trein
Umberto

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 27-10-2005 20:37 Martin-Solo. wrote:

Tis toch een fiets die ergens aan vast gekoppelt moet gaan worden toch !?

Ja, bijvoorbeeld achter mijn fiets.

Ik wacht nog steeds op een Becak,dan kunnen jullie meetoeren

Vergis je niet Umberto, zo'n ding trapt nog aardig zwaar. Vergelijkbaar met een bakfiets. Als je wilt stoppen draaien de trappers gewoon door. Ik heb eens mijn tukang becak in Cirebon rondgefiets, tot groot vermaak van de plaatselijke bevolking. Maar het was zeer zwaar; ik had na afloop geen droge draad meer aan mijn lijf.

spacer line  

Ik heb eens mijn tukang becak in Cirebon rondgefiets

Hoi Jan,

Wat kost eigenlijk zo'n Becak ? ik mag graag fietsen en het eens uitproberen daarop...en zeker met iemand voor in het bakje Emoticon: Yeah right! Na tevredenheid zal hij een mooi rustplaatsje krijgen in de woonkamer op Bali Emoticon: Wink

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,606,903 topic views - 228,766 posts - 13,635 topics - 19,582 members - last post @ 20-10-2018 08:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,881,386 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com