indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

jgm.wacki
User
spacer line

Ik ga eind oktober voor de zevende maal op vakantie naar indonesie en wel voor zeven weken.In mijn relaxperiode op bali ben ik op zoek naar een winkel waar ik tweedehands boeken met een brede keus kan kopen of lenen tegen een redelijk tarief.
Kan mij iemand daar informatie over geven.

b.v.d. jos

jos

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Jos,
In Poppie1 Kuta in een zijstraatje iets verder als AP-Inn, zelfde kant van de weg ligt een bookshop met tweede hands boeken of de tarieven redelijk zijn weet ik niet.
Succes,
Jan

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Koop gewoon "The collected short stories" van W.Somerset Maugham, dat zijn 4 delen in pockets en je hebt voor je hele vakantie genoeg entertainment. Beste korte verhalen die ooit zijn geschreven. De helft speelt zich af in Z.O. Azie.

Gruces

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

IN Nederland gewoon heel goedkoop bij de Slechte. Alle soorten en maten in overvloed.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Hi Jos,

Er zijn veel van die tweedehands boekenzaken op Bali. Ik heb ze gezien in Ubud, Candidasa en ook Kuta. Het is juist handig als je niet met al dat extra gewicht wilt sjouwen, je koopt of leen er je boeken en als je ze uit hebt wissel je ze weer in tegen andere. Adressen weet ik niet, maar als je een beetje oplet vind je ze wel.
Mazzel, Jan.

ron broens
User
spacer line

ik neem er meestal 6 of 7 mee die ik achterlaat in de lounge van hotel voor anderen, dat doen er veel en ze liggen er ook in alle talen

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 07-10-2005 15:00 Albert wrote:
IN Nederland gewoon heel goedkoop bij de Slechte. Alle soorten en maten in overvloed.

De website is:www

Veel succes !!!

Anis.

'Ahu kura ahia, mansia nia'

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

50,551,837 topic views - 222,904 posts - 13,503 topics - 16,518 members - last post @ 18-10-2017 05:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,975,702 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com