indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Dit is een topic met een knipoog , dus lees het als een poging tot een grappige bijdrage voor dit forum.

Wat staat hier Emoticon: Confused

S.lm s.mua t.r.m.sih b.ut "feedback",

Deze komt uit dit topic

Emoticon: Bye bye Yerun

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Salam semua terima kasih banyak untuk feedback Emoticon: Shiny

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Da's snel Emoticon: Very funny
1 punt voor Londoh. Emoticon: Puh!

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Gampang Emoticon: Bye bye

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

HÚ webmaster-medi yth.,

'Wel bij de les blijven .....'
'Je wordt ouder papa .....'

S.l.m.t Yerun.

'Ahu kura ahia, mansia nia'

spacer line  

Ik heb het al vaak aan Anis willen vragen wat de begint en eindtitel betekende op haar verslagjes.....ook al verschillende malen zitten puzzelen en halvewegen dacht ik het te weten..maar ben maar weer gestopt..want ik snap die Anis voor ginne meter Emoticon: Yawn , iets wat hijzelf heeft bedacht...kom je al gauw op een woordenpuzzel maar die is makkelijker...Jepp een stukje eigen toch Emoticon: Wink Laat staan als deze kwaad word...dan krijgen we nog meer afkortingen.....

Live life to the max.......

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Martin en Jeroen, meer met de dames daaro sms'en Emoticon: Bye bye Misschien is Anis wel een meisje en heet Manis dus nu een eisje

spacer line  

Tja je zou denken dat Anis kwa naam een meid is! maar kwa profile staat er male...wie weet wat voor een verassing daar uit komt Emoticon: Yeah right! , in iedergeval zal ik niet dat soort smsjes sturen naar Bali/ Manado want dat zal denk ik niet begrepen worden! Verder zal er ook wel een verschil zitten tussen afkortingen van Manado afkomst ( zowiezo orang sulawesi verstaan somigge woorden niet in bali en java....Ach ja...die afkortingen zal me een worstje wezen ( alleen anis heeft me ff aan hetr denken gezet...ff dan ) Emoticon: Wink

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ik heb de neiging om de naam Anis verkeerd te lezen, daarom denk ik maar Manis. Het is inderdaad zo dat er in Oost Indonesia een ander Indonesisch gesproken wordt dan op de Westelijke eilanden. Het Indonesisch in het oosten ligt meer bij het originele Maleis dat door de Nederlanders is geintroduceerd. De Ejaan Baru die onder Suharto werd ingevoerd hield ook een Javanisasi van het bahasa Indonesia in, en daar zijn ze in het Oosten niet zo van gediend.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 06-10-2005 17:13 londoh wrote:
Ik heb de neiging om de naam Anis verkeerd te lezen

Ik ook I=E.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik heb nog een makkelijke gevonden Emoticon: Cooool

S.m.pai d.s.ni dulu .... Anis.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

V.r lop.g tt ir Emoticon: Confused

spacer line  

Misschien word het tijd voor een boek....met dit schrijven kun je in de recente taal!...maar dan omgezet in Anis van vijf a4tjes naar een half a4tje hoef je niet meer zolang te lezen Emoticon: Puh!

spacer line  

Wel moeten we ff op cursus...kantor Bahasa indonesia baru ( singkatnya ) Emoticon: Stupid

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Er zijn in Indonesia voor weinig geld sms boekjes te koop, 10-12.000 of zo bij Gramedia, begrijp je niets van, maar wordt wel nageaapt, leggen heel grote pakken van, aanradertje

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ik zou best een cursus kunnen geven in omongan biasa untuk keseharian. Helaas heb ik grote moeite met het schrijven karena dapat kursus di pinggir jalan dan terutama diatas kasurku Emoticon: Nice

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Emoticon: I love it Zou u beter die ventilator uitzetten want al mijn bladeren waaien weg Emoticon: Talk to the hand

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

een lekker fris windje Emoticon: Nice

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Aduh 'walhalla-boys',

"Biertje ??? ...."

Gruces ..... ze zeggen dat er op de maan lekkere pilsjes ziijn.

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

• Misschien maak ik wel een OMmetje om bij de 'Populieren' in Nederweert een 'Brand-bier' te drinken ..... Emoticon: Clown

Hoie .... Emoticon: Bye bye

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

spacer line  

Misschien maak ik wel een OMmetje om bij de 'Populieren' in Nederweert een 'Brand-bier' te drinken .....

Lekker hoor Emoticon: Puh! ...alleen het weertje past er niet zo bij....maar een kachel doet ook wonderen Emoticon: I love it

S.lm s.mua t.r.m......
    Ik houd het maar op de groetjes....

Houdoe..selamat minum.

zieleffe
    User
    User icon of zieleffe
    spacer line

Emoticon: Yawn Het is voor mij dan even de maas oversteken,en ben dan dicht bij Brand biertje, onder de Populieren van Nederhemert te zijn
    Emoticon: I love it Niet Nederweerd dat is mij te ver van mijn bed
    Emoticon: Stupid niet te veel,en Hati-Hati want dan kan je een hamer op je kop oplopen.
    het zij door het biertje, en of landloper die jou pad doorkruist.
    Jammer van alle andere topic in het bahasa Engris, ik kan er geen moer van lezen omdat mijn voerstaal Bahasa Belanda is.
    En het begin bij mij eens een beetje die stilte te voelen,het waait niet meer zo hiero, niet van die Smaragt, Emoticon: Talk to the hand maar van die ventilator van Londoh Emoticon: Laugh out loud

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

het waait niet meer zo hiero, niet van die Smaragt, maar van die ventilator van Londoh

Tja tis ff wennen....... bij elk topic-je stond voorheen altijd dat ventilatortje Emoticon: met soms wat frisse wind Emoticon: Puh!

AnisJ
    User
    User icon of AnisJ
    spacer line

Mari ngobrol-ngobrolan dulu .....

Maar wel Ól te fris nu B.ng Lon in 'digin-land' is met musim dingin in aantocht ...

Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye AnisJe

Tida 'Sid', Molukkers zijn 'kampioen afkorten" wat korter kan, is voor hun niet kort genoeg .... betul !!!
    Er zijn veel afkorting(en) van afkorting(en) ......

Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye AnisJ.

sidia
    User
    User icon of sidia
    spacer line

Ziel ,

N . . t t . v . . l L . ff .

Anisje :
    ben je soms arabier ? Want ze gebruiken ook geen klinkers .
    Niks dat het mis is . Ik heb ook een arabische naam.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,889,266 topic views - 222,103 posts - 13,484 topics - 16,230 members - last post @ 19-09-2017 20:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,935,928 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com