indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Duidelijk verhaal Jeroen... ik kan dus concluderen dat "oneliners" getuigen van weinig diepgang ? Emoticon: Smile Emoticon: Laugh out loud

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Hoooooy Jeroen,

Misschien een domme vraag, je weet ik ben een digibeet.
Ik zit ook op het havenforum.nl, als ik daar in een bepaalde topic meedoe, dan is het mogelijk om mij zelf aan te melden op zo`n topic, dat als er antwoord is, wordt er een email gestuurd.
Misschien dat gebruikers dan wat gerichter op een bepaalde topic ingaan, omdat zij gelijk kunnen zien dat er antwoorden zijn in de topic waar zij aan deelnemen.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Er zit geen mail-functie hier, dat zou voor redelijk wat gebruikers al snel veel email zijn. Wat een alternatief is, is even klikken op 'Profile' als je ingelogged bent, je krijgt dan de topics waar je in gereageerd hebt, daar zie je ook wie er als laatste gereageerd heeft.

Tevens is het mogelijk om op 'track' te klikken, het topic wordt dan in een lijstje gezet die je ook via je profiel kunt terugzien. Je hoeft dan geen bericht geplaatst te hebben in het topic.

Mocht je dergelijke technische vragen in de toekomst hebben, dan kun je deze trouwens het beste stellen in het subforum 'User Feedback'.

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Dus in pakweg 2009 zien we nog steeds dat er in 2005 problemen met Phuket Air waren? Mooi topic voor Londoh om direct op te reageren dan!

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Beetje jammer zo'n reactie Jeroen. Jij bent de uitbater van je eigen forum en wijst nu op deze manier je stamgasten 1 voor 1 de deur? Ik begrijp zelf niet waarom jij dit op zo'n harde manier wilt spelen. Er zullen wel weer nieuwe gasten aankeren die een ander gezicht aan je forum gaan geven.

Wat moet hij dan doen? Hetgeen Arie schreef was pure chantage: Londoh weg, ik ook weg.
Ik ben nog actief op andere fora - die niets met IndonesiŽ te maken hebben- en ik moet zeggen dat nergens de sfeer zo grimmig is als hier. Bij onderwerpen die al tig maal aan bod zijn geweest wordt dan op een beleefde manier verwezen naar de zoekfunctie. Hier wordt vaak de nieuwkomer zo afgeblaft dat hij voortaan wegblijft.
Ik vind trouwens dat de topics van de laatste twee dagen aangenamer zijn om te lezen. Er wordt opvallend minder off-topic gegaan.
Londoh is een wandelende encyclopedie wat betreft IndonesiŽ, en het is jammer dat we in de toekomst geen gebruik meer kunnen maken van die kennis. Maar al die wijsheid rechtvaardigen niet de arrogantie die hij vaak in zijn posts stak.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Erwin,

Of we het chantage moeten noemen dat durf ik niet te zeggen. Wellicht in een opwelling van emotie geschreven wie zal het zeggen. De kern van jouw verhaal ik mij duidelijk en daar kan ik mij zeker iets bij indenken. Al mis ik toch de diepgang...

Sudah loh... er zijn wel grotere problemen in het leven...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 24-06-2006 00:18 erwin wrote:

...

Wat moet hij dan doen? Hetgeen Arie schreef was pure chantage: Londoh weg, ik ook weg.
Ik ben nog actief op andere fora - die niets met IndonesiŽ te maken hebben- en ik moet zeggen dat nergens de sfeer zo grimmig is als hier. Bij onderwerpen die al tig maal aan bod zijn geweest wordt dan op een beleefde manier verwezen naar de zoekfunctie. Hier wordt vaak de nieuwkomer zo afgeblaft dat hij voortaan wegblijft.
Ik vind trouwens dat de topics van de laatste twee dagen aangenamer zijn om te lezen. Er wordt opvallend minder off-topic gegaan.
Londoh is een wandelende encyclopedie wat betreft IndonesiŽ, en het is jammer dat we in de toekomst geen gebruik meer kunnen maken van die kennis. Maar al die wijsheid rechtvaardigen niet de arrogantie die hij vaak in zijn posts stak.

Hmmm beetje mosterd na de maaltijd, een ieder durft nu commentaar te leveren op bepaalde forumbezoekers die weg zijn
Likken van de moderator noem ik dat, op het moment dat de forumbezoekers waar we het hier over hebben, durfden jullie de kop niet boven het maaiveld uit te steken en nu wel.
Eerlijk is eerlijk, soms werd ik op mijn ziel getrapt maar ik vind het nog steeds zonde dat er een aantal kritische geesten verbannen zijn(al is het op eigen verzoek).
Ik ben het dus niet eens met de moderator.
Een hoop labberkakken vinden het nu ineens terecht, waar ze vroeger hun mond niet open durfden te doen, bah

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Eerlijk is eerlijk, soms werd ik op mijn ziel getrapt maar ik vind het nog steeds zonde dat er een aantal kritische geesten verbannen zijn(al is het op eigen verzoek).

Als ik het zo fundamenteel oneens ben met de moderator, dan hou ik de eer aan mezelf.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

spacer line  

On 24-06-2006 23:51 erwin wrote:

...

Als ik het zo fundamenteel oneens ben met de moderator, dan hou ik de eer aan mezelf.

Malam probeerd Londoh tedoen acteren...helaas only satu londoh Emoticon:

Live life to the max.......

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 24-06-2006 23:51 erwin wrote:

...

De eer aan mij zelf ?
Het hangt af met welke doel je hier komt.
Gezelligheid (hangplek) , info zoeken (goedkoop adres) ,vrienden maken , je telor verkondigen , kleine bijdrage leveren (info, verduidelijkingen) etc.
Ik vind dat je nog steeds je eigen bijdrage kan leveren ondanks dat je oneens ben met de moderator(zijn moderatie).
Je gaat toch ket kind niet met de badwater weggooien ?
En zolang je aan de huisregel houdt is er niks aan de hand.

In het verleden werd er behoorlijk afgegeven over indonesia en islam.
Vaak door onbekendheid.Ik ben blij dat nu andere muslimbroeders , ook nederlandse muslim die hun mening gaat geven.
En dat is ook te danken aan de vrijheid die geboden wordt in dit forum.
Nu kunnen andere forumbezoekers de mening van "de andere kant" ook lezen.Er is dialoog.Soms gaat het ook pittig aan toe.

Het moet natuurlijk niet te gek worden , en de moderator (jeroen) is ook verantwoordelijk over de inhoud van zijn forum.In principe kan men hem ook aanspreken.("het gelegenheid geven" Emoticon: Wink . Dat moet men ook niet vergeten.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 25-06-2006 09:33 sidia wrote:

...

De eer aan mij zelf ?
Het hangt af met welke doel je hier komt.
Gezelligheid (hangplek) , info zoeken (goedkoop adres) ,vrienden maken , je telor verkondigen , kleine bijdrage leveren (info, verduidelijkingen) etc.
Ik vind dat je nog steeds je eigen bijdrage kan leveren ondanks dat je oneens ben met de moderator(zijn moderatie).
Je gaat toch ket kind niet met de badwater weggooien ?
En zolang je aan de huisregel houdt is er niks aan de hand.

In het verleden werd er behoorlijk afgegeven over indonesia en islam.
Vaak door onbekendheid.Ik ben blij dat nu andere muslimbroeders , ook nederlandse muslim die hun mening gaat geven.
En dat is ook te danken aan de vrijheid die geboden wordt in dit forum.
Nu kunnen andere forumbezoekers de mening van "de andere kant" ook lezen.Er is dialoog.Soms gaat het ook pittig aan toe.

Het moet natuurlijk niet te gek worden , en de moderator (jeroen) is ook verantwoordelijk over de inhoud van zijn forum.In principe kan men hem ook aanspreken.("het gelegenheid geven" Emoticon: Wink . Dat moet men ook niet vergeten.

Ik hoorde dat Londoh opeens pleite is.

Het probleem is niet eens de pittige discussies, maar het (voortdurend) off topic gaan, en het verwijderen van die bijdrage waarin een nieuw onderwerp werd aangekaart.

Voorbeeld:

Ik deed eens mee in het topic gili air, daar werd voortdurend afgeweken van het onderwerp.

Er kwam zelfs ook het eiland taiwan (formosa) ter sprake en haar oorspronkelijke bewoners.

Het was beter geweest om hierover een nieuwe topic te openen zodat de deelnemers elders konden converseren - zodat met het onderwerp taiwan tenminste iets gedaan werd.
De hele bijdrage echter - van Londoh? - werd verwijderd.

Ed

Sweet young thing

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 24-06-2006 18:08 Malam wrote:
[Een hoop labberkakken vinden het nu ineens terecht, waar ze vroeger hun mond niet open durfden te doen, bah

Waar maak je je nog druk om Emoticon: Smile dat is alleen maar slecht voor je jantung. Ik wil Jeroentje feliciteren met zijn forum nieuwe stijl met de diepgang van een rubberboot. Dit topic is toch wel weer de knaller van de dag: "Hoe is het met kerst en oud en nieuw jaar op Bali?" Emoticon: Laugh out loud

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Na 14 gele en 4 rode kaarten plaats ik Jeroen opeens in een ander daglicht

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 25-06-2006 00:02 Martin-Solo. wrote:

...

Malam probeerd Londoh tedoen acteren...helaas only satu londoh Emoticon:

Ach Martin,

Wat Londoh in zijn pink heeft qua kennis van Indonesia heb ik nog voor geen kwart in mijn hele leven bij elkaar kunnen sprokkelen, ik vindt dit dan ook een domme opmerking.
Ik heb op mijn manier en op mijn wijze duidelijk proberen te maken dat ik Londoh ondanks dat ie keihard is kan waarderen en accepteren en dat ik het niet eens ben met de weg van de minste weerstand die Jeroen hanteerd.
Maar ik ben er nu klaar mee.
En dat er onzinnige vragen op dit forum worden gesteld, dat is all in the game, Heb pas nog iemand geholpen met een verjaardagskaartje

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

So What??? er komen mensen nieuw hier binnen met vragen.
Best leuk en als ik ze kan helpen dan zal ik dat zeker doen.
Daarbij hou ik ook van een discussie waarin mijn oren worden gewassen, daar heb ik totaal geen problemen mee.
Maar ja, wij moeten ons voegen naar de moderator toch?
Trouwens ik heb nog geen forum gevonden waar ik mijn ei kwijt kan seperti disini.

spacer line  

word het hier standaard dat de moderator gewoon berichten weghaald zonder vermelding????...... dictator Jeroen.....

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 27-06-2006 17:41 dutchguy1000 wrote:
word het hier standaard dat de moderator gewoon berichten weghaald zonder vermelding????...... dictator Jeroen.....

ja, dergelijke offtopic wel. Emoticon: Smile

Dictator is prima, dan tief ik je er dadelijk ook vanaf DutchGuy.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Uit je andere topic:

On 27-06-2006 17:34 dutchguy1000 wrote:
Als ik WAT kom doen?.... een beetje menselijkheid in het gesprek voeren mag ook al niet meer?.... alleen maar als een robot info verschaffen?... is dat wat je wilt jeroen????????

DG, je eerdere tekst komt op me over alsof je dan wel even een paar 100 onzin-reacties komt plaatsen 'om dan maar mee te doen'. Dit in samenhang met je eerdere aankondiging dat je zou vertrekken zette me aan het denken. Niet meer en niet minder.

Ik weet trouwens niet of het een goed idee is dergelijke dingen hier te bespreken, maar goed, in eigen topics maak ik er minder een probleem van dan in topics van anderen.

spacer line  

heb ik alleen maar onzin reacties gegeven vandaag jeroen?..... wat een vooroordelen weer....

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 27-06-2006 17:43 dutchguy1000 wrote:
waar heb ik vermeld dat ik weg zou blijven?..... show me the topic....

Niet in die bewoordingen idd.. maar het komt dicht in de buurt. Of het was slechts een dreigement natuurlijk, dat kan ook.

On 20-06-2006 12:02 dutchguy1000 wrote:
Ben ik het mee eens, als Lon pleite is zul je mij ook niet vaak meer zien.....
zie maar wat je er mee doet Jeroen, maar ik zou het toch effe overdenken als ik jou was.....

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 27-06-2006 17:45 dutchguy1000 wrote:
heb ik alleen maar onzin reacties gegeven vandaag jeroen?..... wat een vooroordelen weer....
Nee hoor, dat zeg ik niet, ik las je tekst alsof je dat nu van plan was. Nou, dat is tot op heden niet het geval en ik ga er vanuit dat het ook niet zal gebeuren eigenlijk.

spacer line  

ik sanp dat je mischien een beetje down bent dat nederland uit de wereld cup is, maar een geintje mag dus niet meer?..... ik heb ook een tijd in eindhoven gewoond, maar ik heb daar meest mensen ontmoet die wel een geintje konden hebben, meer dan in de randstad eigenlijk..... jij bent dus echt wel een uitzondering merk ik.... sjonge man... loosen up

spacer line  

Jeroen, je bent blijkbaar scherp op mij, maar dan moet begrijpen dat ik ook scherp op jou ben

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Zoals ik al zei, zoals ik je stukje interpreteerde ging ik er in eerste instantie vanuit dat je onzin-berichten ging posten. Daarom dus die ene offtopic verwijderd, meer ook niet. Wellicht verkeerde interpretatie, dan leg je dat hier netjes uit, prima toch? Nu zie ik dat je het niet zo bedoeld, nou, dan lijkt mij dat er niets aan de hand is verder.

Het voetbal is leuk maar daar krijg ik geen trauma's van hoor. Emoticon: Wink

Scherp ben ik inderdaad, zal ik niet ontkennen, de reden staat hierboven vermeld en in mijn eerdere reacties op je verhaal.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Kan ik in je andere topic de reacties weghalen? Dan hoop ik dat er verder ontopic gereageerd wordt. Hiermee bedoel ik ook jouw reactie van 27-06-2006 16:50.

http://forum.indahnesia.com/to(...)_naar_ander_land.php

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

95,501,587 topic views - 242,162 posts - 13,761 topics - 35,541 members - last post @ 03-12-2021 10:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

156,249,590 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com