indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

bookelmb
User
spacer line

Hallo Allemaal,

Ik heb net via internet een ticket naar Den Pasar besteld. Zonder het me echt te realiseren heb ik voor een electronische ticket gekozen; je ontvangt een mailtje, dat print je uit en en daarmee krijg je een boarding pass.

Ik vraag me nu af of dit een probleem is wanneer ik bij de ambassade in Den Haag een visum wil aanvragen. In het verleden nam ik altijd mijn ticket mee maar wordt een uitgeprint mailtje ook geaccpeteerd?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Bart

spacer line  

Ja hoor, Als het maar een boekingsbewijs is!

Ik lever altijd een uitdraai van mijn boeking in. Nooit met een ticket.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 05-10-2005 21:47 bookelmb wrote:
Hallo Allemaal,

Ik heb net via internet een ticket naar Den Pasar besteld. Zonder het me echt te realiseren heb ik voor een electronische ticket gekozen;

Ik vraag me nu af of dit een probleem is wanneer ik bij de ambassade in Den Haag een visum wil aanvragen. In het verleden nam ik altijd mijn ticket mee maar wordt een uitgeprint mailtje ook geaccpeteerd?

Bart wat denk je, ben je misschien de eerste in NL die naar Indonesie vliegt en een E-ticket heeft? Er zijn er al duizenden voor je gegaan. Emoticon: Yes!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Nou, ik vind het toch een goede vraag bookelmb. Die mentaal geretardeerde gasten in Den Haag leven nog in hun eigen wereldje, waar logica ver te zoeken is.

idioot IQ: 0-20
imbeciel IQ: 20-35
imbeciel IQ: 35-50
debiel IQ: 50-70
subdebiel IQ: 70-80."

Gracias. Sama sama

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Heerlijk die antwoorden van mensen die alles al weten en dat laten blijken uit hun antwoorden op een vraag van iemand die ook iets wil weten. Bah misselijk zootje Emoticon: Angry

Agung
User
User icon of Agung
spacer line

Ach, print maar lekker wat. Het maakt helemaal niet uit voor "den Haag" wat je meestuurt.

P.S.: Let er wel op dat de papiertjes van de europese bank wel echt zijn, die controleren ze namelijk wel. Emoticon: Smile

spacer line  

Bart,

ik heb hetzelfde als jou gedaan in april dit jaar. Op een gegeven moment krijg je een bevestiging per email dat je geboekt hebt via internet of dat je betaald hebt. Print deze even uit en lever deze in bij jouw visum aanvraag. Wat zij bij de ambassade/consulaat willen weten is wanneer jij indonesie binnenkomt en ze willen ook weer bevestigd zien dat je het land weer verlaat. Tegelijkertijd willen ze ook zien dat het ticket op jouw naam staat.

Sucses

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Stupid Emoticon: Yeah right!

Agung
User
User icon of Agung
spacer line

Bart,
Ik spel het maar even uit:
mocht er iets op het e-ticket staan dat ze niet bevalt dan kun je met MS-Word e.e.a. naar voledige tevredenheid van de ambassade oplossen.

P.S. bewaar de email met je ticket. Als je dan volgend jaar de funktie "Find en replace" gebruikt en in de vakjes 2005 resp. 2006 invult dan is iedereen weer heel gelukkig! Emoticon: Smile Emoticon: Smile Emoticon: Smile

Veel Succes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,729 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,849,073 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com