indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

eveline
User
spacer line

een hele tijd terug zag ik hier een woning in Amsterdam te huur aangeboden. Helaas kan ik die niet terug vinden.

wie o wie kan mij helpen..please..een nood...
Dochter van mijn vriendin, 3e jaars geneeskunde zoekt met spoed een woonruimte die al niet te ver fietsen is van VU. Ik heb het zo met haar te doen, tot heden moet zij telkens met een tijdelijk ruimte mee doen waardoor zij zich niet echt kunt concentreren op haar studie. En van Den Haag heen en weer reizen is echt geen doen voor haar.
Haar beide ouders zijn artsen, iets kopen behoort ook tot de mogelijkheid.....
Wie o wie weet een woonruimte te huur of te koop....

En geloof mij , het is een lieve en nette jonge dame die ik mijn hart heb gesloten. ZIj kwam gisteren huilen naar Den Haag terug en nu bij mij thuis hard aan het studeren.

Alvst bedankt,
Eveline

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

spacer line  

Jepp Eveline,

Het is allemaal heel vervelend ! maar schijnbaar komen er geen Amsterdammers hier op het forum...die je kunnen helpen Emoticon: , ik ken er maar eentje endat is Menir Londoh...maar die heeft alleen maar verstand van woningen in Solo Emoticon: Puh!

Hopende dat iemand dat meiske kan helpen ?

M-Solo.

Live life to the max.......

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Kan ze niet gaan onderhuren in Uilenstede ? , zit ook dichtbij de VU.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

ik verhuur vanaf feb.2006 m'n etage (2 verd.) in amsterdam voor onbepaalde tijd.
(vanwege m'n werk in jkt)
zeer compleet,gemeubileerd,van alles voorzien.
paulus potterstr, tegenover v gogh msm
1350 p/m
mail voor meer info

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Je kunt sneller een woning krijgen d.m.v. anti-kraak via de gemeente (om echte krakers te voorkomen)... of een kamertje in de Bijlmer (wachttijd tot 3 maanden)... via de reguliere woonstichtingen ben je wel ff bezig om een kamer/woning te krijgen

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Robert-333
User
spacer line

Hallo Mr. Solo
Er komen wel degelijk Amsterdammers op het forum maar het zijn niet allemaal huisjes melkers.
Sayang is het volpension die 1350,= euro???
Het is maar een studente en geen chirurg. Emoticon: Yes!

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Robbert,

Staat toch van alles voorzien, je krijgt ze vrouw dr bij Emoticon: Yes!

lihat1
User
User icon of lihat1
spacer line

hallo verhuurder sayang,

Paulus Potterstraat tegenover van Gogh museum.
Misschien toevallig de woning waar ze bezig zijn met een dakterras?

Trouwens mensen schrikken misschien van de prijs, maar het is wel in de Paulus Potterstraat. Grote woningen. Dure buurt, elite buurt van Adam. De prijs verbaasd me niks.
NIet ver van de VU.
Misschien wil de studente samen met anderen de woning huren? dat scheelt dan ook weer.

Een woning in Adam is heel moeilijk, probeer anders de Zaanstreek, daar heb je meer kans.

amato Nel (lihat1)

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

1350 en 2 verd. incl alles is voor de PPstraat niet duur!
maar reageren hoeft niet meer,'t is reeds per half jan verhuurd

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,298,110 topic views - 233,641 posts - 13,687 topics - 24,457 members - last post @ 19-09-2019 09:31 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,376,871 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com