indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

annika
User
spacer line

Weet iemand hoe/ waar ik een van de bekendste DJ's van Indonesie in een programma kan krijgen in Nederland. Van 14 tot 28 otober a.s.
Wie iemand weet waar ik contact mee op kan nemen, laat het me weten, ben ik erg benieuwd.
Groeten,
Annika

spacer line  

Annika wat voor soort muziek ....house ( welke stijl trance ,drum base -Latin enz enz ) R&B of disco of zelf Dandut,en wat voor gelegenheid is het. Er zijn een paar Dj "s die redelijk ok zijn.
Er is en site maar ben op dit moment even kwijt misschien een ander op dit forum. die je kan door linken.Georgie en Iwan zijn goed,hebben volgens mij een keer gedraaid in Engeland of Parijs ????

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Annika, ben je al in Nederland?

Begin de details te vergeten

annika
User
spacer line

Hoi Johan, nee ik ben nog in Jakarta, ben niet weg te slaan hier!! Bedoeling was na 3,5 jaar terug te gaan in september...maar je ziet het, nu alweer bijna oktober!! Ik ga binnenkort weg bij de ambassade en werk nu en ga straks freelance werken in de "entertainment". (advertising, PH, reclame, film en foto)

Betreft het zoeken naar een club in NL waar DJ Riri kan draaaien schiet niet op. Ik heb al een plaatsje gergeld in speakers Delft, maar de grotere clubs zitten al vol. Als ik nog 1 of 2 avonden voor hem kan regelen heb ik bijna mijn ticket eruit en ga ik mee naar Nederland...vakantie hoor!!!

Wanneer kom je weer in Jakarta? (mijn email annikakuyperRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com). Gaat sneller. Ik kom niet zo vaak op Indonesiah forum omdat de site vaak vast loopt!!

Okay doeii, gr uit Jakarta

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,395,302 topic views - 233,700 posts - 13,689 topics - 24,550 members - last post @ 21-09-2019 19:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,487,631 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com